Ваш кошик зараз порожній!
SEO
Пошукова оптимізація – все, що з нею пов’язано. Корисні статті, SEO-блог, статті корисні як для оптимізатора-початківця так і для досвідченого сео-аналітика.
-
Які переваги SEO-оптимізації?
SEO-оптимізація – це одна з найкращих маркетингових інвестицій, які можна реалізувати зараз. Це форма маркетингу, яка має найдовший термін служби і, отже, найвищу віддачу. Практично кожен власник бізнесу в мережі хоча б одного разу ставив собі питання: які саме переваги дає SEO? Перерахуємо найбільш очевидні. SEO та маркетингова воронка Маркетингова вирва (воронка) – це популярний […]
-
Team Lead SEO: які обов’язки?
Тімлід у перекладі англійської – скорочення від team leader. Якщо зробити зворотний переклад, отримуємо «лідер» або «капітан» команди, і це поняття означає рамки, в яких діє тимлід або керівник SEO-відділу. Головне завдання тимліду – забезпечення ефективної роботи команди – розпадається на безліч складових, тому в його якості потрібен досвідчений програміст, який має відмінні навички менеджменту. […]
-
8 причин падіння трафіку
-
SEO просування: оновлення стратегії
Увага! Важливість технічного SEO значно збільшилась!Світ змінюється, алгоритми пошукових систем удосконалюють свій підхід до ранжування сайтів. Якщо хочете бути в ТОПі – звертайтесь до професіоналів просування. Світ змінюється. COVID-19 показав нам, що звичний спосіб життя може раптово змінитися дуже і безповоротно.Нові тенденції також активно відбуваються у алгоритмах пошукових систем. При оцінці корисності сайтів на даному […]
-
Що таке зворотні посилання?
-
Що робити в Інтернет-магазині зі сторінками товарів яких немає в наявності?
Рекомендації для сайтів Інтернет-магазинів з багатотисячним асортиментом товарів, спрямовані на економію краулінгового бюджету пошукових систем, що покращують якість індексування сторінок нових товарів. Сторінки товару, якого немає в наявності, це сторінки, які мають непотрібну комерційну складову для покупця інтернет-магазину. Основна потреба користувача – купити, а цю потребу задовольнити така сторінка не може, вона – марна для […]
-
SEO-тренди у 2021 році
SEO-Studio вітає вас у зимовому сезоні 2020-2021! Сьогодні хочемо поговорити про стратегію SEO просування бізнес-сайтів цієї зими.Як ми могли бачити протягом всього 2020 року, світовий пошуковий гігант Google зі стабільного і досить бюрократичного сервісу, цього року перетворився на динамічну та швидку машину з жорсткою оцінкою якості та корисності сайтів. Що вилилося у радикальні зміни присутності у ТОПах […]
-
SEO-просування сайту на Захід: основні фактори
SEO просування сайту за кордоном відрізняється від просування сайту на нашому ринку важливими деталями, які недооцінювати не можна, оскільки найчастіше саме вони можуть стати вирішальним фактором, що відокремлює успіх від поразки. Кожен проект є унікальним, але існує узагальнена універсальна схема просування, яка підходить практично для будь-якого сайту. Вона дозволяє побачити та усвідомити той обсяг роботи, […]
-
3 найважливіші фактори для просування будь-якого сайту
-
У чому відмінність інформаційних запитів від комерційних?
Складаючи семантичне ядро для проекту, слід чітко представляти різницю між комерційними та інформаційними запитами. Це розуміння допоможе усвідомлено розставляти пріоритети, точніше прогнозувати результати своєї роботи та ефективніше просуватися, залучаючи цільову аудиторію на сайт. Різниця між інформаційними та комерційними запитами справді суттєва. Комерційні запити використовують, коли хочуть щось придбати, а інформаційні – під час пошуку інформації. […]