Ваш кошик зараз порожній!
Що таке зворотні посилання?
Зворотні посилання мають ключову роль у просуванні сайту. Сайт з великою кількістю якісних зворотних посилань вважається популярнішим, ніж інші, тому пошукові системи надають йому високий рейтинг.
Зворотні посилання отримати не так просто, але сайти, яким це вдається, мають сильні позиції і користуються довірою пошукових систем. Що, у свою чергу, веде до залучення цільового трафіку.
Що таке зворотні посилання?
Весь інтернет, по суті, є набір сайтів, окремих веб-сторінок і посилань. Термін “всесвітня павутина” виник з того факту, що різні сайти пов’язані між собою за допомогою посилань. Тобто зв’язок здійснюється тоді, коли один сайт посилається на інший.
Зворотні посилання – це посилання, які ведуть із одного сайту на інший. Для сайту, на якому розміщується посилання, воно буде вихідним. Але для того сайту, на який вона веде, вона буде вхідною.
Посилання, які ведуть на інші сторінки того ж сайту, називаються внутрішніми. Такі посилання теж мають значення для SEO, але їхній вплив не настільки критичний, як наявність зовнішніх посилань.
Чому зворотні посилання важливі для SEO
Можна легко помітити, що практично в кожній статті про SEO і просування так чи інакше йдеться про зворотні посилання. Чому це так важливо? Історія із зворотними посиланнями розпочалася з того моменту, коли засновники пошукової системи Google розробили унікальний алгоритм оцінки якості сайтів. Цей алгоритм включав як один із ключових факторів наявність зворотних посилань та підрахунок їх кількості. Чим більше зворотних посилань вели на якийсь сайт, тим більше до нього було довіри.
Насправді ідея була простою та ефективною для свого часу. Логічно, що якщо на який-небудь сайт активно посилаються, значить, цей сайт заслуговує на увагу. Іншими словами, веб-майстри і користувачі голосують за той або інший сайт своїми посиланнями. Цей алгоритм дозволив покращити якість пошуку.
Однак дуже швидко веб-майстри зрозуміли, що можна просунути в пошукових системах практично будь-який сайт, просто закуповуючи посилання у великій кількості. Причому джерелами зворотних посилань найчастіше служили сайти вкрай низької якості, зроблені здебільшого саме для того, щоб служити донорами посилань.
У відповідь Google, а за ним та інші пошукові системи, внесли зміни до алгоритму. Певний час навіть ходили чутки, що посилання перестали працювати. Але чи це так насправді?
Чи важливі зворотні посилання сьогодні?
Звісно, алгоритм було змінено. Але не скасовано! Зміни стосуються лише джерела зворотних посилань. Якщо на перших етапах пошукова система брала до уваги лише кількість зворотних посилань, не приділяючи уваги їх якості, то сьогодні ситуація виглядає рівно навпаки. Важливо швидше їх якість, а не кількість.
Зворотні посилання, як і раніше, відіграють велику роль у просуванні. І всі дослідження, які проводилися з цього приводу, показують, що в конкурентних нішах (а це практично всі комерційні проекти) на верхніх позиціях з’являються сайти, які мають сильні зворотні посилання з авторитетних джерел.
Які зворотні посилання вважаються якісними
Якісні зворотні посилання, що позитивно впливають на рейтинг сайту, мають такі характеристики:
- Розміщуються на тематично родинних сайтах;
- Розміщуються на авторитетних ресурсах із високим рейтингом;
- Розміщуються на сайтах найвищої якості;
Без атрибуту nofollow; - Мають тематичний анкор (слово чи фразу, за натисканням на які відбувається перехід на сайт);
- Перебувають у тематичному тексті, який відповідає цільовій сторінці, яку веде посилання.
Які зворотні посилання вважаються не якісними:
- Посилання із сайтів низької якості;
- Посилання з сайтів, які мають мінімальну довіру;
- Посилання із сайтів сумнівної тематики;
- Посилання із сайтів без унікального контенту;
Незважаючи на те, що в загальному випадку неякісні посилання часто (або навіть найчастіше) будуть просто проігноровані пошуковою системою, нерідко зловживання справді призводить до накладення штрафних санкцій. Відповідно, від небезпечних посилань слід відмовитись.
Висновки
Зворотні посилання, як і раніше, важливі для SEO-оптимізації та просування. Але важливо пам’ятати, що посилання повинні бути хорошої якості і тематичних сайтів. Таким чином, основний секрет вдалого попадання в ТОП пошукових систем зводиться в основному до двох пунктів: створення релевантного контенту хорошої якості та отримання зворотних посилань. При виконанні цих двох умов ваш сайт отримає поштовх, який необхідний йому для того, щоб досягти вершини.