Ваш кошик зараз порожній!
Контекстна реклама
Статті про потужний, гнучкий та афективний інструмент маркетингу в Інтернет – контекстну рекламу в пошукових системах.
-
Як не залежати від Google?
Покладатися виключно на єдину пошукову систему, нехай навіть це Google, не найкраща ідея. Якщо щось піде не так (а рано чи пізно це може статися з будь-яким сайтом), трафік може вичерпатися буквально за одну ніч. І тоді всі зусилля та інвестиції за багато років зникнуть, ніби їх ніколи не існувало. Покладатися виключно на рекламні можливості […]
-
Кейс: Контекстна реклама для секс-шопів в умовах обмежень Google
Як рекламувати секс-шоп на прикладі Amurchik.ua
-
Масштабування PPC-кампаній: кейс SEO-Studio та Zootovary.com
Зростання обороту на 15-20% щомісяця
-
7 способів ефективного ремаркетингу
Ремаркетинг – одна з найсильніших конверсійних тактик у цифровому маркетингу на сьогоднішній день. Завдяки використанню технології штучного інтелекту, пошукові системи дозволяють компаніям показувати рекламу або стандартні текстові оголошення попереднім відвідувачам своїх веб-сайтів. Ця форма цифрової реклами певною мірою персоналізована для кожного користувача і є більш цільовою, ніж медійна реклама, орієнтована на певні пошукові запити. Ключове […]
-
7 налаштувань Google Analytics для інтернет-магазинів
Для того щоб успішно вести онлайн бізнес необхідно якнайкраще розуміти хід думок вашого Клієнта, а ще краще передбачати його дії на сайті. Але як цього досягти без команди досвідчених екстрасенсів? Звичайно ж, найкращий помічник для аналізу інтернет-магазину – це Google Analytics із важливим доповненням – Google Analytics E-commerce tracking. У цій статті ми розповімо про […]
-
Як створити ефективне пошукове оголошення
Контекстна реклама – ефективний інструмент інтернет маркетингу. Майже всі бізнесмени включають рекламу Google або Facebook в маркетингові стратегії. Пропонуємо посібник з оптимізації реклами та обміну повідомленнями у пошуку Google. Що потрібно зробити? Успішні маркетологи повинні надати правильний обмін повідомленнями у потрібний момент. Більш креативні повідомлення підвищують релевантність оголошень і дозволяють отримувати якісніші кліки від ваших оголошень […]
-
Вхід у професію PPC-менеджера: колонка Станіслава Горленка
Менеджер з контекстної реклами (або PPC-менеджер) – у чому суть професії
-
Фішки Youtube: як використовувати рекламу TrueView?
Відеореклама витісняє традиційну
-
Новий підхід до настройок DSA-кампаній
Стаття присвячена способам залучення додаткового цільового трафіку