Ваш кошик зараз порожній!
7+1 способів перевірки зовнішніх посилань на сайт
Один із напрямів просування сайту – це розміщення зовнішніх посилань на нього з інших ресурсів, що необхідно для досягнення високих результатів у пошуковій видачі. Про те, як перевіряти зовнішні посилання на сайт та навіщо це робити, розповів Юрій Сукач, керівник відділу аналітики SEO-Studio.
Відстеження зворотних посилань конкурентів може дати багато корисної інформації про ключові слова, що просуваються, і обрану стратегію просування, а у власного сайту — дозволить оцінити якість роботи агентства, якому ви довірили роботу над своїм сайтом. Для пошуку зворотних посилань існують різні послуги, як платні, так і безкоштовні. Частина з них має власні бази сайтів та сторінок у мережі, інші моніторять тих, хто має цю базу. Залежно від використаного сервісу, дані про зворотні посилання можуть відрізнятися, оскільки вибірка у всіх сервісів різна, також як і актуальність баз.
Google Webmaster Tools
Для роботи в панелі веб-майстрів Google необхідно додати свій сайт і підтвердити право власності на нього. Цей інструмент дозволяє отримати велику кількість корисної інформації про сайт. Це і помилки сканування, і дубльовані мета-теги, і багато іншого, що обов’язково потрібно використовувати під час роботи над оптимізацією сайту, у тому числі зворотні посилання. Подивитися їх можна в розділі “Посилання на сайт”, інструмент покаже посилання, розташовані на ресурсах проіндексованих Google. Також можна подивитися, з яких сайтів і на які сторінки найчастіше посилаються зовнішні ресурси. Однак, ця інформація доступна тільки для власного сайту, відстежити конкурента, у такий спосіб не вийде.
Яндекс.Вебмайстер
Аналогічно інструменту від Google використовувати панель Яндекса для вебмайстрів можна тільки для аналізу власного ресурсу. Перегляд списку сайтів, що посилаються на певну сторінку або розділ ресурсу, доступний у розділі “Зовнішні посилання”. Для детального аналізу, посилання краще завантажити як архіву, там їх часто більше, ніж у самій панелі сервісу. Сервіс використовується для тих самих цілей, що і Google Webmaster Tools.
Solomono
Важливою відмінністю Solomono від попередніх сервісів є можливість перевірки будь-якого сайту, для цього не обов’язково підтверджувати право власності на нього. У Solomono існує безкоштовний режим, який дозволяє отримати досить велику, але все-таки обмежену кількість даних і платний, який дозволить отримати всю інформацію. Інтерфейс гранично простий. Набираємо на головній сторінці адресу сайту та потрапляємо на сторінку зі зведеною інформацією. По кожному розділу можна отримати докладні дані та завантажити їх у форматі Excel. Основні переваги сервісу – зручний інтуїтивно зрозумілий інтерфейс та велика база даних.
Majestic SEO
На відміну від Solomono, надає у безкоштовному режимі досить мало інформації, проте має багатий функціонал у платній версії, яка коштує від 29,99 до 250 фунтів стерлінгів на місяць. У сервісу є багата база даних, він зберігає історію пошуку, дозволяє переглядати графіки приросту числа посилань, доступне порівнювання графіків динаміки зростання для декількох сайтів і безліч фільтрів, використовуючи які можна зробити зручні вибірки. Одна з основних переваг Majestic SEO – зручне API, завдяки чому можна використовувати цей сервіс у програмних розробках.
Open Site Explorer
Найпопулярніший західний інструмент для аналізу сайтів. З його допомогою можна проводити детальний аналіз зворотних посилань. У звіті доступні анкори посилань та параметри донорів, у тому числі й соціальні сигнали (кількість лайків, твітів та +1). Сервіс працює на власному сервері, і зараз має обсяг бази 44 млрд. доларів. сторінок. До недоліків Open Site Explorer можна віднести невелику кількість даних, доступних у безкоштовному режимі, високу ціну за розширений функціонал і не ідеальну базу в російськомовному сегменті інтернету – Solomono або Majestic SEO, як правило, можуть надати повнішу інформацію. Основна цільова аудиторія сервісу – це західні SEO-фахівці.
Megaindex
Це безкоштовний сервіс. При зборі зовнішніх посилань, виводяться дані про анкори, кількість зовнішніх посилань на сторінці і тІЦ ресурсу, доступна видимість будь-якого сайту в Яндексі та Google, є й інші дані. Для перевірки посилань на сайт необхідно зайти в пункт SEO – Зовнішні посилання. На жаль, поки не доступне скачування даних у форматі Excel, що спростило б роботу.
CS Yazzle
Ця програма призначена для збирання зовнішніх посилань на будь-який сайт, її зручно використовувати для перегляду посилального профайлу конкурентів. Але у Yazzle є інші функції, наприклад, перевірка наявності зворотних посилань. Для перевірки зовнішніх посилань у вкладці “Інструменти” переходимо до пункту “Посилання – Перевірка зворотних посилань”. Програма не дорога та проста у використанні. Серед наведених сервісів кожен зможе знайти ті, які підійдуть йому за функціоналом та інтерфейсом.
При роботі над сайтами в SEO-Studio ми обов’язково використовуємо Google Webmaster Tools, часто підключаємо і Яндекс.Вебмастер. Для аналізу конкурентів у ручному режимі використовуємо Solomono або Yazzle, а для отримання інформації в автоматичному – Majestic SEO. Розібратися в наведених інструментах не складе значних труднощів, але користь від отриманої інформації неможливо переоцінити. Користуйтеся, аналізуйте та займайте високі позиції у видачі пошукових систем за будь-яких алгоритмів.
Ahrefs
(апдейт 2022)
На даний момент (2022 рік), як і останні більш ніж 5 років, ми використовуємо Ахрефс як основний інструмент для аналізу зворотних посилань.
Також сервіс дозволяє проводити проекти, для яких відстежуються ТОП-позиції, проводяться автоматичні аудити сайтів.
При аналізі сайтів буде корисним прогноз трафіку за допомогою Ahrefs. Цифри трафіку максимально близькі до реальних, що дуже корисно під час аналізу конкурентів.