Агенція з розкрутки сайтів
працюємо з 2006 року

Просування Інтернет магазину

Просування Інтернет магазину 7

Інтернет-магазин це сайт, на якому можна здійснити покупку будь-якого товару за чіткою зрозумілою ціною та з чіткими умовами про його доставку, гарантію та можливе повернення.

Тобто все, що покупець може зробити у звичайному магазині, з юридичними гарантіями згідно із законом про права споживача.

Замовити просування

Яким має бути сайт інтернет-магазину

Сайт Інтернет магазину — це відображення вашого бізнесу, він повинен:

  1. Показувати повний каталог товарів у наявності.
  2. Товари повинні мати правильну назву, опис, фото, вказані всі його характеристики.
  3. Ціна на товар має бути актуальною.
  4. Наявність товару вказується на сайті.
  5. Гарантія та умови покупки.
  6. Варіанти оплати, функції онлайн оплати.
  7. Вартість доставки, варіанти кур’єрських та поштових служб.
  8. Умови повернення товару.
  9. Пошук по товарах.
  10. Блог з корисними статтями та оглядами.
  11. Відгуки про товари та магазин.
Просування Інтернет магазину 8

SEO просування сайту інтернет магазину

Чинники, що впливають на SEO просування сайтів як канал збільшення продажів.

SEO та асортимент

Чим більше товарів на сайті – тим краще для SEO.

Тим ширший вибір у покупця та можливість вирішити його завдання — знайти саме той товар, що йому потрібен. Пошукові системи цінують ті сайти, на яких користувач отримує максимальний вибір серед товарів типу, що запитується.

Оформлення карток товарів

Чим якісніша дана інформація — тим більше шансів на ТОП позиції за назвою товару та більше продажів.

Пошукові системи цінують ті сайти, на яких користувач отримує все для ухвалення рішення про купівлю даного товару або послуги – докладний опис та характеристики, відгуки про товар від інших покупців, способи доставки відповідні саме цій людині.

Огляди у Блозі

Для SEO важливо подавати різноманітну рекомендаційну інформацію до Блогу вашого Інтернет-магазину.

Робіть статті-огляди, які допоможуть покупцям зробити вибір з кількох товарів, так само як і ваш продавець консультував у шоу-румі.

Пошукові системи хочуть дати потенційному покупцеві ознайомитися з порівнянням товару, що цікавить, з аналогічними альтернативними товарами, або з кількох товарів шуканої категорії вибрати найкращий на підставі детального огляду та порівняння за багатьма споживчими якостями.

Пріоритетність витрат на SEO

Якщо ваш магазин представлений каталогом із сотнею рубрик та тисячами сторінок товарів, то охопити весь сайт повноцінним опрацюванням по SEO стає трудомістким та дорогим завданням. Щоб розуміти на які роботи виділити бюджет – ми склали список робіт, згрупований за зменшенням пріоритету.

  1. Усунення технічних помилок виявлених SEO-аудитом.
  2. Контент Головної сторінки та всіх Рубрик каталогу.
  3. Лінкбілдинг Головна + Рубрики.
  4. Впровадження SEO-фільтрів. Контент фільтрових сторінок.
  5. Лінкбілдінг Фільтрових сторінок.
  6. Огляди в Блозі.
  7. Використання Відгуків.

Замовити просування

Просування інтернет магазину в Google рекламі

Чинники, що впливають успішність Контекстної реклами збільшення продажів.

Google Покупки

Обов’язково використовуйте цю рекламну можливість — адже Google спеціально створив сервіс  Google Merchant Center щоб ви могли рекламувати свої товари. Для цього знадобиться:

  1. Створення експортного файлу (Фіда).
  2. Зв’язок рекламного облікового запису Google Ads з Google Merchant Center.
  3. На сайті треба налаштувати:
    • Онлайн оплату
    • Доставка 
    • Сторінки з правилами повернення товару та політикою магазину
    • Сайт повинен працювати на захищеному HTTPS протоколі

Гугл Шопінг – це офіційний сервіс від Google, тому його робота жорстко регламентована правилами та має багато обмежень, що забезпечують для покупця безпеку та достовірність інформації про покупку. Тому вам треба уважно вивчити ці правила і неухильно дотримуватися. Контроль за дотриманням Google здійснює як за допомогою спеціальних роботів, так і за допомогою асессорів – спеціальних співробітників компанії, які проводять вибіркову перевірку працездатності вашого магазину.

Проведіть SEO-оптимізацію

Ідеально якщо сайт просувається по SEO і рекламується в Google рекламі.

Але якщо ні — достатньо провести хоча б базову SEO-оптимізацію:

Так ви покращите релевантність між семантикою оголошень та посадковою сторінкою, що покращить якість реклами та зробить вигідніше кожен клік.

А також дасть можливість реклами DSA — яка працює після попередньої SEO-оптимізації.

Оскільки всі стандарти SEO-оптимізації беруться з рекомендацій самого Google – сайт, який їм відповідає, завжди буде рекламуватися краще і вигідніше ніж не оптимізований. Витрати на оптимізацію окупляться економією на рекламному бюджеті, адже ви отримуватимете більше трафіку за меншою ціною за рахунок збільшення показника “Якість сайту”. Також саме за рахунок цього ви зможете піднімати сайт вище за інших рекламодавців у преміум-слот.

Масштаб кампанії та бюджет

Якщо ви хочете одночасно рекламувати сотні чи тисячі товарів — грамотно розрахуйте рекламний бюджет.

Для реклами за Групами товарів (рубрик каталогу) треба зарезервувати не менше 500 грн на добу для кожної рубрики.

Чим більше Рубрик або Товарів у рекламі — тим більший бюджет.

Аналітика

Контекстна реклама працює дуже ефективно при добре налаштованій веб-аналітиці.

Коли системі відомо про кожен крок відвідувача, який прийшов по рекламі, про його зроблене замовлення або досконалий дзвінок або відправлення форми зворотного зв’язку.

Аналітика — очі рекламної платформи. Так вона зможе відрізнити потрібні аудиторії покупців від відвідувачів, які просто цікавляться. І зможе витратити бюджет максимально ефективно.

Налаштуйте ці аналітичні послуги:

Додаткові програмні сервіси

Я знаю, що половина мого рекламного бюджету витрачається марно, ось тільки не знаю, яка саме
(Джон Ванамейкер)

Щоб працювати у повноцінному інформаційному середовищі, в якому видно, як витрачаються бюджети і що вони приносять, потрібна низка налаштувань та додаткових інтеграцій.

  1. Коллтрекінг — фіксує телефонні дзвінки.
  2. Наскрізна аналітика — збирає всі канали реклами в один потік.
  3. CRM — ведення бізнес-процесів з обробки замовлень.

Замовити просування

Як просувати інтернет-магазин


Як просувати інтернет-магазин?

1. Визначте аудиторію – хто ваші майбутні покупці.
2. Вивчіть, де буває ваша аудиторія. Де ваші клієнти проводять час, де шукають продукти подібні до ваших. Це можуть бути соціальні мережі, пошукові системи, дошки оголошень, сайти новин, спеціалізовані портали та каталоги.
3. Розміщуйте сайт там, де є ваш клієнт. Використовуйте рекламні технології тих майданчиків та сайтів, де є ваша аудиторія.
4. Налаштуйте аналітику – ви повинні знати джерело, звідки прийшов ваш покупець. Прив’яжіть усі замовлення до конкретних джерел реклами. Тоді ви знатимете скільки вклали в рекламу і що отримали у вигляді продажів.
5. Спробуйте нові джерела реклами чи варіації рекламних матеріалів. Масштабуйте успішні кампанії, зупиняйте провальні.
6. Завжди покращуйте ваш сайт або сторінку в соцмережі. Цікавтеся у клієнтів, чи зручно їм було робити замовлення. По можливості з’ясовуйте у клієнтів, що не відбулися, що завадило.
7. Удосконалюйте кожну ланку в ланцюзі продажу. Від сайту до вашого колективу та доставки чи сервісу. Тут важливим є кожен етап.
8. Створюйте позитивний імідж та лояльність. Витрати залучення нових клієнтів окупляться набагато більше, якщо отримавши відмінний сервіс, ці клієнти зроблять повторну купівлю вже без рекламних вкладень.

Скільки коштує просування інтернет-магазину?

За охопленням аудиторії інтернет магазин нічим не поступається звичайній офлайновій точці. Та ж кількість зацікавлених людей, та сама платоспроможність, а також можливість працювати 24/7.
Тобто потенціал продажів через сайт нічим не поступається звичайному магазину. Отже витрати для організації якісного інтернет-магазину та його реклами можна порівняти з витратами на офлайн-магазин.
Залежно від виду вашого бізнесу, просування інтернет магазину стартує від 50000 грн на міс. Зазвичай сюди входять такі статті витрат:
Обслуговування сайту (хостинг, технічне адміністрування)
Контент-менеджмент сайту (додавання, редагування інформації в невеликих обсягах)
реклама Google Ads або Facebook Ads (спеціаліст + бюджет)
роботи з SEO-просування (фахівець + посилання + кілька текстів)

Як швидко розкрутити інтернет-магазин?

Якщо вам важлива швидкість отримання результату у вигляді продажів – вам підійдуть лише швидка платна реклама:
Google Ads
Facebook Ads
— Реклама у дошках оголошень та додатках
Як це зробити без досвіду:
— Знайти фахівця чи агенцію
— Точно поставити завдання та отримати прогноз результату
— Сплатити послуги та контролювати терміни
Отримати трафік або заявки
— Продати ваш продукт із максимальною якістю
Часто питання швидкості ставиться новачками в бізнесі, тому зверніть увагу на те, що будь-яка реклама лише призведе зацікавленого покупця до вас. Продавати, надавати сервіс, доставку та інші дії у вирві продажів — потрібно вам чи вашим співробітникам.