Контекстна реклама Google Ads
на вашу цільову аудиторію
Контекстна реклама — це оголошення з видачі пошукових систем, релевантне запиту користувача, його діям та поведінці в інтернеті.
Контекстна реклама Google буває графічною, у форматі відео та тексту. Побачити її можна в пошуковій видачі, програмах для мобільних пристроїв, на різних сайтах. Практично під контекстної рекламою розуміють всі функції рекламного кабінету Google Ads, YouTube, та інших сервісів Google, які застосовують для залучення потенційних покупців у бізнес.
Агентство SEO-Studio є партнером Google у Києві та Україні .
Ми зробимо для вас безкоштовний аудит вашої рекламної кампанії та розповімо, яких результатів зможемо досягти.
Замовити безкоштовний аудитЦіни на налаштування реклами в Google Листопад 2024
Для гнучкості та прозорості роботи з клієнтами ми розбили процес налаштування реклами Google Ads на кілька типових варіантів, кожен із яких має свою оптимальну вартість.
Статті витрат під час ведення контекстної реклами
- 1Оплата аналітичної роботи PPC-фахівців
- 2Оплата програмістам за внесення змін на сайті
- 3Оплата дизайнерам за створення креативів (графічних банерів)
- 4Оплата перекладачів якщо використовується мова крім Укр \ Рус \ Анг
- 5Оплата сервису Call Tracking
- 6Оплата сервісу наскрізної аналітики
- 7Бюджет на кліки – поповнення рекламного кабінету Google Ads
Детальніше про Гугл рекламу
Пошукова — відображається у пошуковій видачі.
Тематична — відображається на веб-сайтах.
Насправді контекстна реклама давно перестала обмежуватися пошуковою та тематичною — майданчик Google Ads пропонує безліч інструментів для створення, налаштування та тестування різноформатної реклами. Це відкриває перед підприємцями безліч можливостей.
Розділимо контекстну рекламу на види залежно від її формату та застосовності у тій чи іншій сфері бізнесу.
1. Пошукова реклама
- 1Landing-page (односторінкових сайтів)
- 2Нових сайтів, щоб залучити перших клієнтів
- 3Інтернет-магазинів з великим асортиментом
- 4Сайтів-візиток з індивідуальною послугою
- 5Великих сайтів, щоб збільшити охоплення потенційних клієнтів
2. Банерна реклама
Банерна реклама передбачає 2 варіанти націлення по банерній рекламі:
- - На місці розміщення. Зазначаються конкретні сайти, де планується показ рекламних банерів.
- - Аудиторне. Дозволяє вибрати саме свою цільову аудиторію, якій буде показана реклама (наприклад, відсортувавши її за віком, статтю, інтересами тощо).
- 1Введення нового продукту на ринок
- 2Реклами акцій, бонусів, знижок
- 3Іміджевих сайтів
- 4Сфери послуг
3. Відеореклама
Тут також доступно 2 варіанти націлення:
- - Розміщувати контент на конкретних майданчиках, які вибирає користувач сам (рекламу показується тільки там, де є цільова аудиторія).
- - Опублікувати відеорекламу з урахуванням особливостей цільової аудиторії.
- 1Іміджевих проектів (запуск пре-ролів перед відео)
- 2Запуск ремаркетингу на базі користувачів, які дивилися ваше відео
4. Торгова реклама Google Shopping
Важливі вимоги:
- - Відкрита публікація правил магазину
- - Адресна доставка та онлайн оплата
- - Знадобиться фід - експортний файл з вашими товарами та цінами
- 1Інтернет магазинів
- 2Сайтів з каталогами товарів та можливістю їх замовити
5. Ремаркетинг (банерний, пошуковий, email, discovery)
Ремаркетинг формує довіру аудиторії до вашого проекту та впізнаваність компанії. Щодо збільшення впізнаваності бренду та підвищення лояльності клієнтів до компанії. Дослідження показали, що чим частіше користувач чує або бачить назву компанії, тим глибше вона відкладається у його підсвідомості.
- 1Пошуковий ремаркетинг. Користувач повертатиметься на ваш сайт із пошукової видачі після введення релевантного ключового запиту.
- 2Банерний ремаркетинг. Користувач повернеться після того, як побачить банер, наприклад, із логотипом вашої компанії.
- 3Discovery ремаркетинг. Користувач знову відкриє ваш сайт, коли побачить банер у розділі «Промо» у своєму Gmail-акаунті.
- 4E-mail ремаркетинг (GSP). Користувач повернеться, побачивши оголошення або в розділі «Промо» своєї електронної скриньки, або у пошуковій видачі.
6. Динамічний ремаркетинг
- 1додав товар у кошик, але не купив його;
- 2переглянув картку товару та закрив вкладку з сайтом;
- 3купив товар;
- 4просто відвідав сайт, переглянувши кілька сторінок.
7. Локальні кампанії
- 1Локальні бізнеси.
- 2Обмеження доставки певною територією.
- 3Близькість до магазину важливіша за ціну.
- 4Доставка їжі.
8. Розумні кампанії у КМС
- 1Бізнеси з високою конкуренцією.
- 2Складний портрет цільової аудиторії.
- 3Вимушено низька ціна кліка.
9. Розумні пошукові кампанії
- 1Бізнеси з високою конкуренцією.
- 2Складний портрет цільової аудиторії.
- 3Вимушено низька ціна кліка.
10. Розумні торгові кампанії
- 1Пошук.
- 2Динамічний ремаркетинг.
- 3Email.
- 4YouTube.
- 5КМС.
Контекстна реклама Google – для нас важливий та пріоритетний напрямок діяльності.
Ми регулярно підвищуємо кваліфікацію наших фахівців, отримуємо сертифікати про проходження іспитів Google.
Кожен клієнт по Google рекламі отримує:
- Індивідуальний підхід;
- Швидка підтримка;
- Постійне зростання показників;