7 налаштувань Google Analytics для інтернет-магазинів
![7 налаштувань Google Analytics для інтернет-магазинів 1](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/12/google-analytics.png)
Для того щоб успішно вести онлайн бізнес необхідно якнайкраще розуміти хід думок вашого Клієнта, а ще краще передбачати його дії на сайті. Але як цього досягти без команди досвідчених екстрасенсів? Звичайно ж, найкращий помічник для аналізу інтернет-магазину – це Google Analytics із важливим доповненням – Google Analytics E-commerce tracking. У цій статті ми розповімо про 7 функцій GA, які варто використовувати на сайті для зростання продажів.
Для початку трохи теорії та графік.
В E-commerce сайту аналізується 4 типи даних:
![7 налаштувань Google Analytics для інтернет-магазинів 2](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/12/analitika.png)
- Залучення: інформація про отриманий трафік.
- Взаємодія: інформація про те, що роблять на сайті.
- Конвертація: інформація про ліквідність (прибуток, прибуток, прибуток…).
- Загальні відомості: Універсальні дані (невдала авторизація, пошук на сайті і т.д.).
Використовуючи ці 7 налаштувань, ви зможете аналізувати кожен тип даних про дії користувачів.
Аналізуйте блоки акцій
Майже всі інтернет-магазини на Головній сторінці мають блоки з акціями або розпродажами. Це хороший маркетинговий хід, але наявність блоку ще не означає, що акція приверне до себе увагу і товари будуть продані. Необхідно аналізувати дії користувачів по цих блоках, щоб розуміти, як вони можуть працювати краще. У цьому випадку простого підрахунку кількості відвідувань Головної сторінки або її тривалості недостатньо. Необхідно відстежувати кліки та дії користувачів по кожному блоку окремо. Це легко зробити, додавши в скрипт коду лічильника наступний інтерпретатор, який оброблятиме події onClick по рекламних блоках на сторінках: _gaq.push([‘_trackEvent’, ‘Home Page’, ‘Main Promo Clickthrough’, ‘[Promo descriptor]’] );
![7 налаштувань Google Analytics для інтернет-магазинів 3](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/12/top.png)
Після його додавання зачекайте щонайменше тижнем, щоб Google встиг зібрати інформацію з новим параметром обробки. А потім зайдіть у Google Analytics і перейдіть до розділу «Зміст — Події — Найкращі події». Саме тут буде відображено інформацію щодо рекламних блоків: кількість кліків по них, прибутковість та конверсії. Додатково налаштовується відстеження джерел трафіку, гео-націлення та інше.
Слідкуйте за кліками “У кошик”
Дуже часто після натискання відвідувачем кнопки «Додати до кошика» відбувається ajax-дія (спливання вікна зі словами «Додано до кошика» або товар візуально переміщується до блоку «Кошик»). Ця дія не фіксується Google Analytics, тому ви не бачите у звіті, скільки людей, з яких джерел та які товари додали кошик, а потім забули про них. Виправляє ситуацію ручне доопрацювання коду, параметром: _gaq.push([‘_trackEvent’, ‘[Page Type]’, ‘Add to Cart’, ‘[Product Name]’]);
![7 налаштувань Google Analytics для інтернет-магазинів 4](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/12/top2.png)
Стандартний звіт буде показувати вам, які товари були додані до кошика та % відмов від їхнього оформлення. Звичайно, ви зможете налаштувати фіксування інших параметрів.
Фіксуйте невдалі дії з кошиком
Не часто, але трапляється, що при оформленні замовлення необхідно вибрати його комплектацію (розмір, колір тощо) і окремі відвідувачі вибирають комбінацію, якої немає. В результаті вони отримують попередження про те, що оформити товар неможливо. Відслідковувати збої з додавання товарів до кошика допоможе інтерпретатор: _gaq.push([‘_trackEvent’, ‘Product Page’, ‘Unsuccessful Add to Cart’, ‘[Error descriptor]’,1,true]);
![7 налаштувань Google Analytics для інтернет-магазинів 5](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/12/top3.png)
Звіт показує такі низькоконверсійні місця.
Усувайте проблеми з авторизацією
Реєстрація та авторизація на сайті можуть стати причиною відходу користувача, для цього йому достатньо побачити вікно із попередженням про неможливість продовжити подальші дії. Відстежити такі попередження, а головне причини їх появи, допоможуть наступні параметри для лічильника Google Analytcs: Сторінка «Реєстрація» gaga.push true]); Сторінка «Авторизація/Вхід» _gaq.push([‘_trackEvent’, ‘Login Form’, ‘Unsuccessful Login’, ‘[Error descriptor]’,1,true]); У звіті відображається кількість помилок під час авторизації та типи цих помилок.
З’ясовуйте чому “Нічого не знайдено”
Якщо у вас є пошук на сайті, вам обов’язково потрібно відстежувати статистику запитів користувачів. Почніть вимірювати кількість відвідувачів, які не отримали відповіді на запити, а головне з’ясовуйте, чому. Можливо, варто задуматися про розширення асортименту чи просто змінити список пошукових запитів? Відстежити кількість невдалих запитів можна завдяки коду: _gaq.push([‘_trackEvent’, ‘Search Results’, ‘No Results’, ‘[Searched phrase]’,1,true]); Аналізуйте дані та допомагайте користувачам знаходити відповіді на вашому сайті.
Вимірюйте конверсію за джерелами трафіку
Для отримання цього звіту та наступного за ним потрібно встановити додаток Google Analytics E-commerce tracking. Після цього налаштуйте звіт, додавши як додатковий параметр пункти «Кількість візитів», «Дохід», «Ціна за транзакцію», «Коефіцієнт транзакцій».
![7 налаштувань Google Analytics для інтернет-магазинів 6](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/12/skr.png)
Дивлячись на звіт ви побачите найвигідніші інструменти залучення Клієнтів (співвідношення вартості залучення та прибутковості), які потрібно вдосконалювати та найзатратніші та найнеефективніші від яких варто відмовитися. Наприклад, у цьому звіті видно, що високий рівень конверсії, порівняно з CPC, показує e-mail розсилання.
Порівнюйте конверсію та прибутковість по днях
Кожному підприємцю буде корисно знати, в який із днів тижня та в який час у нього найбільше замовлень. Це потрібно для того, щоб розуміти, в які дні найдоцільніше запускати рекламні кампанії та показувати контекстну рекламу, щоб не викидати гроші на вітер. Відстежити це не складно, просто встановіть цей звіт у свій обліковий запис, попередньо залогінившись у Google Analytics. Сподіваємося, ці рекомендації допоможуть вам краще розуміти поведінку Клієнтів і робити корисні висновки! Під час підготовки статті використовувалися матеріали із сайту www.practicalecommerce.com