Ваш кошик зараз порожній!
7 налаштувань Google Analytics для інтернет-магазинів
Для того щоб успішно вести онлайн бізнес необхідно якнайкраще розуміти хід думок вашого Клієнта, а ще краще передбачати його дії на сайті. Але як цього досягти без команди досвідчених екстрасенсів? Звичайно ж, найкращий помічник для аналізу інтернет-магазину – це Google Analytics із важливим доповненням – Google Analytics E-commerce tracking. У цій статті ми розповімо про 7 функцій GA, які варто використовувати на сайті для зростання продажів.
Для початку трохи теорії та графік.
В E-commerce сайту аналізується 4 типи даних:
- Залучення: інформація про отриманий трафік.
- Взаємодія: інформація про те, що роблять на сайті.
- Конвертація: інформація про ліквідність (прибуток, прибуток, прибуток…).
- Загальні відомості: Універсальні дані (невдала авторизація, пошук на сайті і т.д.).
Використовуючи ці 7 налаштувань, ви зможете аналізувати кожен тип даних про дії користувачів.
Аналізуйте блоки акцій
Майже всі інтернет-магазини на Головній сторінці мають блоки з акціями або розпродажами. Це хороший маркетинговий хід, але наявність блоку ще не означає, що акція приверне до себе увагу і товари будуть продані. Необхідно аналізувати дії користувачів по цих блоках, щоб розуміти, як вони можуть працювати краще. У цьому випадку простого підрахунку кількості відвідувань Головної сторінки або її тривалості недостатньо. Необхідно відстежувати кліки та дії користувачів по кожному блоку окремо. Це легко зробити, додавши в скрипт коду лічильника наступний інтерпретатор, який оброблятиме події onClick по рекламних блоках на сторінках: _gaq.push([‘_trackEvent’, ‘Home Page’, ‘Main Promo Clickthrough’, ‘[Promo descriptor]’] );
Після його додавання зачекайте щонайменше тижнем, щоб Google встиг зібрати інформацію з новим параметром обробки. А потім зайдіть у Google Analytics і перейдіть до розділу «Зміст — Події — Найкращі події». Саме тут буде відображено інформацію щодо рекламних блоків: кількість кліків по них, прибутковість та конверсії. Додатково налаштовується відстеження джерел трафіку, гео-націлення та інше.
Слідкуйте за кліками “У кошик”
Дуже часто після натискання відвідувачем кнопки «Додати до кошика» відбувається ajax-дія (спливання вікна зі словами «Додано до кошика» або товар візуально переміщується до блоку «Кошик»). Ця дія не фіксується Google Analytics, тому ви не бачите у звіті, скільки людей, з яких джерел та які товари додали кошик, а потім забули про них. Виправляє ситуацію ручне доопрацювання коду, параметром: _gaq.push([‘_trackEvent’, ‘[Page Type]’, ‘Add to Cart’, ‘[Product Name]’]);
Стандартний звіт буде показувати вам, які товари були додані до кошика та % відмов від їхнього оформлення. Звичайно, ви зможете налаштувати фіксування інших параметрів.
Фіксуйте невдалі дії з кошиком
Не часто, але трапляється, що при оформленні замовлення необхідно вибрати його комплектацію (розмір, колір тощо) і окремі відвідувачі вибирають комбінацію, якої немає. В результаті вони отримують попередження про те, що оформити товар неможливо. Відслідковувати збої з додавання товарів до кошика допоможе інтерпретатор: _gaq.push([‘_trackEvent’, ‘Product Page’, ‘Unsuccessful Add to Cart’, ‘[Error descriptor]’,1,true]);
Звіт показує такі низькоконверсійні місця.
Усувайте проблеми з авторизацією
Реєстрація та авторизація на сайті можуть стати причиною відходу користувача, для цього йому достатньо побачити вікно із попередженням про неможливість продовжити подальші дії. Відстежити такі попередження, а головне причини їх появи, допоможуть наступні параметри для лічильника Google Analytcs: Сторінка «Реєстрація» gaga.push true]); Сторінка «Авторизація/Вхід» _gaq.push([‘_trackEvent’, ‘Login Form’, ‘Unsuccessful Login’, ‘[Error descriptor]’,1,true]); У звіті відображається кількість помилок під час авторизації та типи цих помилок.
З’ясовуйте чому “Нічого не знайдено”
Якщо у вас є пошук на сайті, вам обов’язково потрібно відстежувати статистику запитів користувачів. Почніть вимірювати кількість відвідувачів, які не отримали відповіді на запити, а головне з’ясовуйте, чому. Можливо, варто задуматися про розширення асортименту чи просто змінити список пошукових запитів? Відстежити кількість невдалих запитів можна завдяки коду: _gaq.push([‘_trackEvent’, ‘Search Results’, ‘No Results’, ‘[Searched phrase]’,1,true]); Аналізуйте дані та допомагайте користувачам знаходити відповіді на вашому сайті.
Вимірюйте конверсію за джерелами трафіку
Для отримання цього звіту та наступного за ним потрібно встановити додаток Google Analytics E-commerce tracking. Після цього налаштуйте звіт, додавши як додатковий параметр пункти «Кількість візитів», «Дохід», «Ціна за транзакцію», «Коефіцієнт транзакцій».
Дивлячись на звіт ви побачите найвигідніші інструменти залучення Клієнтів (співвідношення вартості залучення та прибутковості), які потрібно вдосконалювати та найзатратніші та найнеефективніші від яких варто відмовитися. Наприклад, у цьому звіті видно, що високий рівень конверсії, порівняно з CPC, показує e-mail розсилання.
Порівнюйте конверсію та прибутковість по днях
Кожному підприємцю буде корисно знати, в який із днів тижня та в який час у нього найбільше замовлень. Це потрібно для того, щоб розуміти, в які дні найдоцільніше запускати рекламні кампанії та показувати контекстну рекламу, щоб не викидати гроші на вітер. Відстежити це не складно, просто встановіть цей звіт у свій обліковий запис, попередньо залогінившись у Google Analytics. Сподіваємося, ці рекомендації допоможуть вам краще розуміти поведінку Клієнтів і робити корисні висновки! Під час підготовки статті використовувалися матеріали із сайту www.practicalecommerce.com