Ваш кошик зараз порожній!
7 способів ефективного ремаркетингу
Ремаркетинг – одна з найсильніших конверсійних тактик у цифровому маркетингу на сьогоднішній день.
Завдяки використанню технології штучного інтелекту, пошукові системи дозволяють компаніям показувати рекламу або стандартні текстові оголошення попереднім відвідувачам своїх веб-сайтів.
Ця форма цифрової реклами певною мірою персоналізована для кожного користувача і є більш цільовою, ніж медійна реклама, орієнтована на певні пошукові запити.
Ключове слово у рекламі цифрового ремаркетингу – актуальність.
Оголошення про продукти компанії надзвичайно важливі для людини, яка відвідувала веб-сайт цієї компанії або переглядала товари цієї компанії раніше.
Ремаркетинг більше схожий на програму фільтрації реклами для користувачів, які раніше відвідали сторінку. Він відбирає оголошення, враховуючи досвід досвіду минулих відвідувань.
РРС ремаркетинг – це спосіб залучити потенційних клієнтів, які вже виявили інтерес до компанії чи продукту.
Ремаркетинг допоможе вам нагадати цим клієнтам про продукт та спонукати їх виконати конверсійну дію та здійснити покупку, яку вони не зробили під час першого відвідування вашого сайту.
Використовуючи найсучасніші форми цифрової аналітики, ремаркетинг може допомогти компаніям орієнтуватися на клієнтів, які, наприклад, додали товар у кошик для покупок в Інтернеті, але не завершили покупку.
Цифровий ремаркетинг зазвичай не призводить до такої кількості кліків, як стандартні кампанії з оплатою за клік. Тим не менш, це спосіб зміцнити ваш бренд для потенційних клієнтів, які вже виявили інтерес до вашої компанії.
Оскільки користувачі проводять більшу частину свого часу в Інтернеті далеко від пошукових систем, важливо скористатися потужною рекламною мережею Google для розміщення рекламних оголошень на сайтах в Інтернеті.
Google пропонує безліч варіантів, коли йдеться про цифровий ремаркетинг.
Код ремаркетингу Google Analytics
Найпростіший спосіб запуску кампанії ремаркетингу – використання облікового запису Google Analytics.
Це найширша форма ремаркетингу в Google, оскільки вона дозволяє орієнтувати попередніх відвідувачів на ваш сайт і показувати їм рекламне повідомлення.
Найчастіше це найефективніший спосіб запуску кампанії ремаркетингу.
Цей тип ремаркетингу дозволяє вам орієнтувати попередніх відвідувачів на ваш сайт на основі певної поведінки відповідно до створених вами списків.
Можливо, ви захочете настроїти націлення на попередніх відвідувачів вашого сайту, які були з певного географічного регіону і провели, наприклад, не менше двох хвилин на вашому сайті.
Використовуйте код Google Analytics вашого сайту, щоб відстежувати час кожного відвідувача на сайті та його фізичне розташування. Це дозволить вашим спискам показувати відповідні оголошення в потрібний час.
Код ремаркетингу Google Ads
Так само, як код ремаркетингу Google Analytics, код ремаркетингу Google Ads дозволяє вам надсилати попередніх відвідувачів на ваш сайт і сегментувати їх на основі критеріїв, встановлених вами у списках, що створюються.
Крім відмінностей у реалізації, найбільша відмінність полягає в тому, що код оголошень Google дозволяє створювати списки тільки на основі певних сторінок вашого сайту, а не всього вашого сайту в цілому:
Наприклад, якщо ви хочете настроїти націлення лише на відвідувача, який додав товар у кошик для покупок в Інтернеті, але потім відмовився від нього, за допомогою коду ремаркетингу Google ви зможете краще відстежити цих відвідувачів.
Однак, ви повинні розуміти, що це обмежить вашу потенційну аудиторію.
Або ж, якщо ви хочете настроїти націлення на відвідувачів, які переглядають кілька сторінок на вашому сайті, вам доведеться налаштувати кілька кампаній ремаркетингу.
Google ремаркетингові списки для пошукових оголошень (RLSA)
Ця функція подібна до описаної вище функції оголошень Google. Але замість орієнтації на веб-браузер через контекстно-медійну мережу Google вона націлена на минулих відвідувачів пошукової мережі Google.
Оскільки користувачі шукають інші елементи на сайтах Google і партнерів з пошуку Google, оголошення ремаркетингу будуть відображатися на основі ваших цілей користувача.
Google Video Remarketing
Частка відеореклами зростає з року в рік, і ця функція дозволяє скористатися цією перевагою. Оголошення Google дозволять вам показувати оголошення людям, які відвідали ваш канал YouTube або інші відео.
У свою чергу ви можете настроїти націлення на попередніх відвідувачів, пропонуючи їм ремаркетинг відеооголошень на YouTube або через відео в медійній мережі Google.
Ремаркетинг списку розсилки Google
Якщо у вас є список адрес електронної пошти клієнтів, ви можете використовувати цю функцію для ремаркетингу.
Завантажуючи ці списки в оголошення Google як настроювану аудиторію, ви можете показувати оголошення цим потенційним клієнтам, коли вони зареєстровані у своїх облікових записах Google Search, Gmail або YouTube – просто переконайтеся, що ви виключили своїх попередніх конвертерів!
Так, і рейтинг збігів у Google вищий, ніж у Facebook.
Динамічний ремаркетинг Google
Динамічний ремаркетинг використовує машинне навчання для визначення того, що потенційні клієнти шукають на вашому сайті, а потім поєднує це з демографічною інформацією, щоб зіставити клієнта з продуктом у вашому фіді.
Допустимо, я відвідав будь-який сайт меблів, щоб знайти диван, але в результаті не купив жодного з диванів, на які я дивився.
Коли я почну переглядати інші сайти, Dynamic Remarketing знову і знову показуватиме мені колекцію продуктів у тому ж стилі, що й звичайні оголошення про продаж товарів.
Щоб використовувати динамічний ремаркетинг Google:
Ви повинні використовувати код оголошень Google, а не код Google Analytics.
Вам потрібно буде створити фід продукту або послуги, що включає всі ваші продукти та / або послуги, який потім використовуватиметься для реклами в динамічному ремаркетингу.
Після цього ви зможете встановити параметри для всіх сторінок вашого сайту, тому кожен відвідувач вашого сайту, що відповідає встановленим вами параметрам – наприклад, вік, стать, дохід сім’ї і т. д. – буде поміщений у відповідні списки, які ви створюєте.
Нарешті динамічні оголошення, які ви створюєте, будуть відображатися у ваших списках користувача в різних розмірах і форматах, включаючи HTML5, який використовується на мобільних пристроях.
Google Dynamic Prospecting
Google Dynamic Prospecting – динамічний ремаркетинг на один крок уперед.
Замість того, щоб націлювати попередніх відвідувачів на ваш сайт, технологія штучного інтелекту Google визначає нових потенційних відвідувачів вашого сайту.
По суті, цей тип реклами буде орієнтований на потенційних клієнтів на основі того, що вони шукають, а не тільки на підставі того, чи вони відвідали ваш сайт.
Динамічний інструмент пошуку Google аналізує продукти у вашому фіді та оцінює їх на основі ефективності та релевантності, щоб визначити, які оголошення найбільш підходять для кожного потенційного клієнта.
Висновок
Використовуючи розширені можливості однієї або кількох форм ремаркетингу реклами в Google, ви зможете точніше орієнтуватися на клієнтів.
Використовуйте можливість таргетуватися на тих, хто вже цікавився вашим продуктом або послугою, щоб він зробив покупку або здійснив конверсію.
Отримайте максимум рекламного бюджету з seo-studio.ua. Спробуй сьогодні!