Ваш кошик зараз порожній!
Інтернет-маркетинг
Корисні матеріали для вивчення практикуючого маркетолога. Знання, які ми як практикуюча агенція з Інтернет маркетингу, застосовуємо щодня у просуванні клієнтських проектів.
-
Як підрахувати ефективність інтернет-магазину
Формули розрахунку основних показників, від яких безпосередньо залежить прибутковість
-
Mobile First може допомогти UX дизайнерам створити адаптивний дизайн під всі типи пристроїв
Проектування мобільних пристроїв насамперед є важливою стратегією створення веб-сайту
-
Спочатку SEO, потім сайт: покрокова стратегія пошукової оптимізації «для чайників»
Не викидайте гроші на вітер!
-
10 SEO-порад для власника інтернет-магазину
Великий інтернет-магазин неминуче стикається з цілим рядом проблем SEO-оптимізації, адже з великою кількістю сторінок буває нелегко впоратися. Крім самих товарів, існують різні складні варіанти фільтрації, а також сторінки з вже розпроданими товарами. SEO для великих інтернет-магазинів потребують особливого підходу. Слід зазначити, що всі стандартні методи оптимізації, які застосовуються для невеликих сайтів, залишаються в силі, і […]
-
Тестування сайту: чекіст від SEO-Studio
Тестування – це завершальний етап розробки веб-сайту. Багатьох це може здивувати, але тестування готового продукту часто потрібно виділити до 50% тимчасових витрат і бюджету. Іншими словами, тестування сайту настільки ж трудомістке завдання, як і його розробка. Той, хто хоча б рідко переглядає новини IT-індустрії, добре знає, що навіть найбільші корпорації випускають далеко не ідеальні продукти […]
-
Акаунт-менеджер у рекламному агентстві: що належить до обов’язків?
Особливості професії Акаунт менеджер
-
ТОП-20 бестселерів з інтернет-маркетингу
Ця підбірка книг буде цікава інтернет-маркетологам, копірайтерам, PR-менеджерам та рекламникам. ТОП-20 бестселерів від світових експертів, які мають колосальний досвід і користуються заслуженим авторитетом у середовищі професійної спільноти. Багато з цих книг видано мільйонними тиражами та перекладено десятками мов. Кожна з них – унікальне джерело корисної інформації і, як кажуть, «must read». «Фіолетова корова. Зробіть свій […]
-
Google Alerts: навіщо це потрібне?
Всім привіт. Сьогодні ми розповімо вам про Google Alerts.
-
Як працювати з вирвою продажів?
Вирва продажів – це візуальна метафора шляху, який проходять клієнти
-
Як перейти з онлайн в онлайн: 10 рекомендацій від SEO-Studio
Інтернет-канали залучення трафіку чудові своєю вимірністю