Агенція з розкрутки сайтів
працюємо з 2006 року

Блог

  • Безпечна міграція сайту: як організувати?

    Безпечна міграція сайту: як організувати?

    Сайт – це тендітна система. Зміна або заміна будь-якої з її частин може легко вплинути на ефективність проекту або навіть звести нанівець всі зусилля розробників та маркетологів, які до цього моменту. Причому часто це відбувається такими способами, які не відразу очевидні навіть для фахівців. Найчастіше особи, які приймають рішення про перенесення сайту на іншу платформу, […]

  • Як підготувати інтернет-магазин до різдвяних розпродажів

    Як підготувати інтернет-магазин до різдвяних розпродажів

    Активні покупки, особливо онлайн, не обмежуються лише Black Friday. Грудень – найактивніший shop-місяць на рік: кібертиждень на початку грудня, подарунки дітям на Святого Миколая, Різдво, новий рік, і так до 14 лютого 🙂 Звичайно, бізнес повинен бути максимально готовий до масового шопінгу, як онлайн, так і офлайн . З чого почати Сплануйте, якою буде ваша […]

  • Team Lead SEO: які обов’язки?

    Team Lead SEO: які обов’язки?

    Тімлід у перекладі англійської – скорочення від team leader. Якщо зробити зворотний переклад, отримуємо «лідер» або «капітан» команди, і це поняття означає рамки, в яких діє тимлід або керівник SEO-відділу. Головне завдання тимліду – забезпечення ефективної роботи команди – розпадається на безліч складових, тому в його якості потрібен досвідчений програміст, який має відмінні навички менеджменту. […]

  • 8 причин падіння трафіку

    8 причин падіння трафіку

    Раптове падіння трафіку під час просування

  • SEO просування: оновлення стратегії

    SEO просування: оновлення стратегії

    Увага! Важливість технічного SEO значно збільшилась!Світ змінюється, алгоритми пошукових систем удосконалюють свій підхід до ранжування сайтів. Якщо хочете бути в ТОПі – звертайтесь до професіоналів просування. Світ змінюється. COVID-19 показав нам, що звичний спосіб життя може раптово змінитися дуже і безповоротно.Нові тенденції також активно відбуваються у алгоритмах пошукових систем. При оцінці корисності сайтів на даному […]

  • Що таке зворотні посилання?

    Що таке зворотні посилання?

    Зворотні посилання відіграють ключову роль у просуванні сайту

  • Менеджер з продажу у сфері інтернет-маркетингу: хто це

    Менеджер з продажу у сфері інтернет-маркетингу: хто це

    Інтернет-маркетинг та SEO відносяться до сфери послуг, тому робота менеджера з продажу має тут певну специфіку. З одного боку, ця специфіка стосується будь-якої діяльності, яка пов’язана з наданням послуг, але з іншого боку SEO – це унікальна індустрія, з якою менеджер з продажу повинен бути добре знайомий. Основні обов’язки Менеджер із продажу займається вибудовуванням комунікацій […]

  • Що робити в Інтернет-магазині зі сторінками товарів яких немає в наявності?

    Що робити в Інтернет-магазині зі сторінками товарів яких немає в наявності?

    Рекомендації для сайтів Інтернет-магазинів з багатотисячним асортиментом товарів, спрямовані на економію краулінгового бюджету пошукових систем, що покращують якість індексування сторінок нових товарів. Сторінки товару, якого немає в наявності, це сторінки, які мають непотрібну комерційну складову для покупця інтернет-магазину. Основна потреба користувача – купити, а цю потребу задовольнити така сторінка не може, вона – марна для […]

  • 7 способів ефективного ремаркетингу

    7 способів ефективного ремаркетингу

    Ремаркетинг – одна з найсильніших конверсійних тактик у цифровому маркетингу на сьогоднішній день. Завдяки використанню технології штучного інтелекту, пошукові системи дозволяють компаніям показувати рекламу або стандартні текстові оголошення попереднім відвідувачам своїх веб-сайтів. Ця форма цифрової реклами певною мірою персоналізована для кожного користувача і є більш цільовою, ніж медійна реклама, орієнтована на певні пошукові запити. Ключове […]

  • 7 налаштувань Google Analytics для інтернет-магазинів

    7 налаштувань Google Analytics для інтернет-магазинів

    Для того щоб успішно вести онлайн бізнес необхідно якнайкраще розуміти хід думок вашого Клієнта, а ще краще передбачати його дії на сайті. Але як цього досягти без команди досвідчених екстрасенсів? Звичайно ж, найкращий помічник для аналізу інтернет-магазину – це Google Analytics із важливим доповненням – Google Analytics E-commerce tracking. У цій статті ми розповімо про […]