Агенція з розкрутки сайтів
працюємо з 2006 року

Блог

  • Що таке зворотні посилання?

    Що таке зворотні посилання?

    Зворотні посилання відіграють ключову роль у просуванні сайту

  • Менеджер з продажу у сфері інтернет-маркетингу: хто це

    Менеджер з продажу у сфері інтернет-маркетингу: хто це

    Інтернет-маркетинг та SEO відносяться до сфери послуг, тому робота менеджера з продажу має тут певну специфіку. З одного боку, ця специфіка стосується будь-якої діяльності, яка пов’язана з наданням послуг, але з іншого боку SEO – це унікальна індустрія, з якою менеджер з продажу повинен бути добре знайомий. Основні обов’язки Менеджер із продажу займається вибудовуванням комунікацій […]

  • Що робити в Інтернет-магазині зі сторінками товарів яких немає в наявності?

    Що робити в Інтернет-магазині зі сторінками товарів яких немає в наявності?

    Рекомендації для сайтів Інтернет-магазинів з багатотисячним асортиментом товарів, спрямовані на економію краулінгового бюджету пошукових систем, що покращують якість індексування сторінок нових товарів. Сторінки товару, якого немає в наявності, це сторінки, які мають непотрібну комерційну складову для покупця інтернет-магазину. Основна потреба користувача – купити, а цю потребу задовольнити така сторінка не може, вона – марна для […]

  • 7 способів ефективного ремаркетингу

    7 способів ефективного ремаркетингу

    Ремаркетинг – одна з найсильніших конверсійних тактик у цифровому маркетингу на сьогоднішній день. Завдяки використанню технології штучного інтелекту, пошукові системи дозволяють компаніям показувати рекламу або стандартні текстові оголошення попереднім відвідувачам своїх веб-сайтів. Ця форма цифрової реклами певною мірою персоналізована для кожного користувача і є більш цільовою, ніж медійна реклама, орієнтована на певні пошукові запити. Ключове […]

  • SEO-тренди у 2021 році

    SEO-тренди у 2021 році

    SEO-Studio вітає вас у зимовому сезоні 2020-2021! Сьогодні хочемо поговорити про стратегію SEO просування бізнес-сайтів цієї зими.Як ми могли бачити протягом всього 2020 року, світовий пошуковий гігант Google зі стабільного і досить бюрократичного сервісу, цього року перетворився на динамічну та швидку машину з жорсткою оцінкою якості та корисності сайтів. Що вилилося у радикальні зміни присутності у ТОПах […]

  • Чи варто використовувати шаблон сайту для інтернет-магазину?

    Чи варто використовувати шаблон сайту для інтернет-магазину?

    Перше, що необхідно вирішити при створенні інтернет-магазину – чи розробляти сайт з нуля, чи скористатися готовим шаблоном? Перевага готового шаблону очевидна – економія часу та коштів на розробку. Але наскільки ефективним буде ресурс, створений на шаблоні? Що таке шаблон сайту Готову платформу для сайту можна купити в мережі за невеликі гроші або завантажити безкоштовно на […]

  • SEO-просування сайту на Захід: основні фактори

    SEO-просування сайту на Захід: основні фактори

    Просування сайту за кордоном відрізняється від просування сайту на нашому ринку важливими деталями, які недооцінювати не можна, оскільки найчастіше саме вони можуть стати вирішальним фактором, що відокремлює успіх від поразки. Кожен проект є унікальним, але існує узагальнена універсальна схема просування, яка підходить практично для будь-якого сайту. Вона дозволяє побачити та усвідомити той обсяг роботи, який […]

  • 3 найважливіші фактори для просування будь-якого сайту

    3 найважливіші фактори для просування будь-якого сайту

    Ось три фактори, на яких варто зосередитися в першу чергу

  • У чому відмінність інформаційних запитів від комерційних?

    У чому відмінність інформаційних запитів від комерційних?

    Складаючи семантичне ядро для проекту, слід чітко представляти різницю між комерційними та інформаційними запитами. Це розуміння допоможе усвідомлено розставляти пріоритети, точніше прогнозувати результати своєї роботи та ефективніше просуватися, залучаючи цільову аудиторію на сайт. Різниця між інформаційними та комерційними запитами справді суттєва. Комерційні запити використовують, коли хочуть щось придбати, а інформаційні – під час пошуку інформації. […]

  • Залучення трафіку на сайт: SEO та інші можливості

    Залучення трафіку на сайт: SEO та інші можливості

    Незважаючи на те, що всі компанії, які претендують на хорошу видимість у пошукових системах, повинні займатися SEO, це не єдина можливість залучати трафік. Комерційний сайт може отримати відвідувачів та іншими способами, які включають роботу в соціальних медіа, гостьовий блогінг, створення відеоконтенту, контекстну рекламу. Залучення трафіку на сайт – це ключ до підвищення конверсій та збільшення […]