Агенція з розкрутки сайтів
працюємо з 2006 року

Блог

  • Team Lead SEO: які обов’язки?

    Team Lead SEO: які обов’язки?

    Тімлід у перекладі англійської – скорочення від team leader. Якщо зробити зворотний переклад, отримуємо «лідер» або «капітан» команди, і це поняття означає рамки, в яких діє тимлід або керівник SEO-відділу. Головне завдання тимліду – забезпечення ефективної роботи команди – розпадається на безліч складових, тому в його якості потрібен досвідчений програміст, який має відмінні навички менеджменту.…

  • 8 причин падіння трафіку

    8 причин падіння трафіку

    Раптове падіння трафіку під час просування

  • SEO просування: оновлення стратегії

    SEO просування: оновлення стратегії

    Увага! Важливість технічного SEO значно збільшилась!Світ змінюється, алгоритми пошукових систем удосконалюють свій підхід до ранжування сайтів. Якщо хочете бути в ТОПі – звертайтесь до професіоналів просування. Світ змінюється. COVID-19 показав нам, що звичний спосіб життя може раптово змінитися дуже і безповоротно.Нові тенденції також активно відбуваються у алгоритмах пошукових систем. При оцінці корисності сайтів на даному…

  • Масштабування PPC-кампаній: кейс SEO-Studio та Zootovary.com

    Масштабування PPC-кампаній: кейс SEO-Studio та Zootovary.com

    Зростання обороту на 15-20% щомісяця

  • Що таке зворотні посилання?

    Що таке зворотні посилання?

    Зворотні посилання відіграють ключову роль у просуванні сайту

  • Менеджер з продажу у сфері інтернет-маркетингу: хто це

    Менеджер з продажу у сфері інтернет-маркетингу: хто це

    Інтернет-маркетинг та SEO відносяться до сфери послуг, тому робота менеджера з продажу має тут певну специфіку. З одного боку, ця специфіка стосується будь-якої діяльності, яка пов’язана з наданням послуг, але з іншого боку SEO – це унікальна індустрія, з якою менеджер з продажу повинен бути добре знайомий. Основні обов’язки Менеджер із продажу займається вибудовуванням комунікацій…

  • Що робити в Інтернет-магазині зі сторінками товарів яких немає в наявності?

    Що робити в Інтернет-магазині зі сторінками товарів яких немає в наявності?

    Рекомендації для сайтів Інтернет-магазинів з багатотисячним асортиментом товарів, спрямовані на економію краулінгового бюджету пошукових систем, що покращують якість індексування сторінок нових товарів. Сторінки товару, якого немає в наявності, це сторінки, які мають непотрібну комерційну складову для покупця інтернет-магазину. Основна потреба користувача – купити, а цю потребу задовольнити така сторінка не може, вона – марна для…

  • 7 способів ефективного ремаркетингу

    7 способів ефективного ремаркетингу

    Ремаркетинг – одна з найсильніших конверсійних тактик у цифровому маркетингу на сьогоднішній день. Завдяки використанню технології штучного інтелекту, пошукові системи дозволяють компаніям показувати рекламу або стандартні текстові оголошення попереднім відвідувачам своїх веб-сайтів. Ця форма цифрової реклами певною мірою персоналізована для кожного користувача і є більш цільовою, ніж медійна реклама, орієнтована на певні пошукові запити. Ключове…

  • 7 налаштувань Google Analytics для інтернет-магазинів

    7 налаштувань Google Analytics для інтернет-магазинів

    Для того щоб успішно вести онлайн бізнес необхідно якнайкраще розуміти хід думок вашого Клієнта, а ще краще передбачати його дії на сайті. Але як цього досягти без команди досвідчених екстрасенсів? Звичайно ж, найкращий помічник для аналізу інтернет-магазину – це Google Analytics із важливим доповненням – Google Analytics E-commerce tracking. У цій статті ми розповімо про…

  • Кейс SEO-Studio та Today.kz: +250% органічного трафіку

    Кейс SEO-Studio та Today.kz: +250% органічного трафіку

    Всім привіт. Сьогодні у нас SEO-кейс з просування порталу новин в Казахстані Today. Це один із найбільших цілодобових інформаційних порталів у Казахстані. Почали щільно працювати з клієнтом наприкінці 2015 року. Сайт: новинний портал Казахстану Послуга: SEO-просування Регіон просування: Казахстан Період просування: з 9.12.15 по 24.05.17 Бюджет: 6750$ на зовнішню оптимізацію за 1 рік Клієнт хотів максимального результату – якнайбільше…