Блог
Що таке зворотні посилання?
Зворотні посилання відіграють ключову роль у просуванні сайту
Менеджер з продажу у сфері інтернет-маркетингу: хто це
Інтернет-маркетинг та SEO відносяться до сфери послуг, тому робота менеджера з продажу має тут певну специфіку. З одного боку, ця специфіка стосується будь-якої діяльності, яка пов’язана з наданням послуг, але з іншого боку SEO – це унікальна індустрія, з якою менеджер з продажу повинен бути добре знайомий. Основні обов’язки Менеджер із продажу займається вибудовуванням комунікацій…
Що робити в Інтернет-магазині зі сторінками товарів яких немає в наявності?
Рекомендації для сайтів Інтернет-магазинів з багатотисячним асортиментом товарів, спрямовані на економію краулінгового бюджету пошукових систем, що покращують якість індексування сторінок нових товарів. Сторінки товару, якого немає в наявності, це сторінки, які мають непотрібну комерційну складову для покупця інтернет-магазину. Основна потреба користувача – купити, а цю потребу задовольнити така сторінка не може, вона – марна для…
7 способів ефективного ремаркетингу
Ремаркетинг – одна з найсильніших конверсійних тактик у цифровому маркетингу на сьогоднішній день. Завдяки використанню технології штучного інтелекту, пошукові системи дозволяють компаніям показувати рекламу або стандартні текстові оголошення попереднім відвідувачам своїх веб-сайтів. Ця форма цифрової реклами певною мірою персоналізована для кожного користувача і є більш цільовою, ніж медійна реклама, орієнтована на певні пошукові запити. Ключове…
7 налаштувань Google Analytics для інтернет-магазинів
Для того щоб успішно вести онлайн бізнес необхідно якнайкраще розуміти хід думок вашого Клієнта, а ще краще передбачати його дії на сайті. Але як цього досягти без команди досвідчених екстрасенсів? Звичайно ж, найкращий помічник для аналізу інтернет-магазину – це Google Analytics із важливим доповненням – Google Analytics E-commerce tracking. У цій статті ми розповімо про…
Кейс SEO-Studio та Today.kz: +250% органічного трафіку
Всім привіт. Сьогодні у нас SEO-кейс з просування порталу новин в Казахстані Today. Це один із найбільших цілодобових інформаційних порталів у Казахстані. Почали щільно працювати з клієнтом наприкінці 2015 року. Сайт: новинний портал Казахстану Послуга: SEO-просування Регіон просування: Казахстан Період просування: з 9.12.15 по 24.05.17 Бюджет: 6750$ на зовнішню оптимізацію за 1 рік Клієнт хотів максимального результату – якнайбільше…
SEO-тренди у 2021 році
SEO-Studio вітає вас у зимовому сезоні 2020-2021! Сьогодні хочемо поговорити про стратегію SEO просування бізнес-сайтів цієї зими.Як ми могли бачити протягом всього 2020 року, світовий пошуковий гігант Google зі стабільного і досить бюрократичного сервісу, цього року перетворився на динамічну та швидку машину з жорсткою оцінкою якості та корисності сайтів. Що вилилося у радикальні зміни присутності у ТОПах…
Чи варто використовувати шаблон сайту для інтернет-магазину?
Перше, що необхідно вирішити при створенні інтернет-магазину – чи розробляти сайт з нуля, чи скористатися готовим шаблоном? Перевага готового шаблону очевидна – економія часу та коштів на розробку. Але наскільки ефективним буде ресурс, створений на шаблоні? Що таке шаблон сайту Готову платформу для сайту можна купити в мережі за невеликі гроші або завантажити безкоштовно на…
SEO-просування сайту на Захід: основні фактори
SEO просування сайту за кордоном відрізняється від просування сайту на нашому ринку важливими деталями, які недооцінювати не можна, оскільки найчастіше саме вони можуть стати вирішальним фактором, що відокремлює успіх від поразки. Кожен проект є унікальним, але існує узагальнена універсальна схема просування, яка підходить практично для будь-якого сайту. Вона дозволяє побачити та усвідомити той обсяг роботи,…
3 найважливіші фактори для просування будь-якого сайту
Ось три фактори, на яких варто зосередитися в першу чергу