Агенція з розкрутки сайтів
працюємо з 2006 року

SMM просування освітнього центру

SMM просування освітнього центру 1

Добрий день. Сьогодні представимо кейс SMM-відділу SEO-Studio з просування центру підготовки дітей до вступу до англійських шкіл та університетів в Азербайджані Carfax Education Baku .
Carfax Education – це міжнародна група компаній, що спеціалізуються на вирішенні всіх питань, пов’язаних із освітою у Великій Британії, Швейцарії та США. Головний офіс компанії знаходиться в Лондоні, також є філії в Оксфорді, Монако, Токіо, Москві, Санкт-Петербурзі та Баку.

SMM просування освітнього центру 2

Ми розповімо про контентну складову та покажемо результати, яких вдалося досягти лише за 1 місяць роботи.

Для затравки – за 4 роки роботи спільноти був лише 1 потенційний клієнт , який так і не став реальним. За місяць роботи ми залучили відразу 4-х клієнтів (потрібно відзначити, що навчання в центрі є дорогим і відрізняється від вартості звичайних освітніх центрів).

SMM просування освітнього центру 3

С чем работаем

Сайт: образовательный центр по подготовке детей к поступлению за рубеж
Услуга: SММ
Регион продвижения: Азербайджан
Период продвижения: 1 месяц (продолжаем работать дальше)
Бюджет: 920$ на продвижение (включая услуги агентства)

Как мы уже сказали, клиент вел сообщество 4 года и за это время не было ни одного реального клиента. Но вера в социальные сети не пропала, поэтому Carfax Education обратились к специалистам SEO-Studіо для реализации полноценной SMM-стратегии.

SMM просування освітнього центру 4

Старт робіт

Після детального аналізу сторінки на Facebook ми визначили сильні та слабкі сторони паблика. Посилаючись на схожий досвід просування освітніх центрів у SEO-Studio, написали стратегію ведення спільноти, створили нові рубрики та нову візуальну частину. Важливо, що в роботі ми користувалися двома мовами – функцією мультимовності (користувач, який має профіль російською мовою, бачить пости російською, користувач, у якого англомовний профіль – англійською). Це допомогло спростити комунікацію з передплатниками та показати повагу до них.

Таймінг, рубрикатор постів:
Понеділок, середа — пости про компанію/інформація про курси. Такі дні були обрані не випадково, оскільки саме в цей час люди здатні приймати серйозні рішення. На ці пости ми виділяємо великий бюджет на просування, адже саме вони є іміджевими та допомагають у залученні клієнтів. Усі інші рубрики – допоміжні.

SMM просування освітнього центру 5

Вівторок, Четвер — дні рубрик #carfaxeducation, #carfaxusefulness, де ми подаємо корисну інформацію. Контент допомагають вибирати викладачі центру.

SMM просування освітнього центру 6

П’ятниця та субота – лише розважальний контент. Спрямованість сторінки досить серйозна, а наших передплатників ми маємо поважати та не перевантажувати інформацією. Тому постимо лише різноманітні цитати та надихаючі відео.

SMM просування освітнього центру 7

Також постійно тестуємо нові рубрики. Щочетверга (раз на два тижні) виходить «#carfaxtest», де передплатники мають можливість перевірити свої знання.

SMM просування освітнього центру 8
SMM просування освітнього центру 9

Фото і відео

Соціальні мережі давно вийшли на новий рівень і вже нікого не здивуєш звичайними картинками із фотостоків. Найкраще працює живий контент.

SMM просування освітнього центру 10
SMM просування освітнього центру 11

Завдяки постійній взаємодії з центром ми отримуємо по 3 відео + 30 фотографій з уроків щомісяця. На цій основі ми запустили youtube-канал та instagram. Для залучення клієнтів ми використовували два види реклами:
Page Likes (Facebook). Таргетинг: Баку та околиці, батьки школярів та всі, хто цікавиться англійською мовою та освітою за кордоном.

SMM просування освітнього центру 12

Promo Posts (facebook, instagram)

SMM просування освітнього центру 13
SMM просування освітнього центру 14

Результат

  • Збільшення кількості передплатників на 3000 замість планових 300 (в рамках узгодженого бюджету)
  • 3 звернення за місяць
  • 4 реальні клієнти за місяць роботи. Роботу продовжуємо
SMM просування освітнього центру 15

Хочемо звернути увагу, що величезну допомогу в роботі з повідомленнями користувачів надає менеджер центру, оскільки специфіка досить важка і передплатникам потрібно завжди давати точну відповідь (часто азербайджанською мовою). Досягти ефективного результату вдалося завдяки постійній взаємодії команди SEO-Studio та Сarfax Education.

05.09.2018

Автор статьи: