Ваш кошик зараз порожній!
SMM просування освітнього центру
Добрий день. Сьогодні представимо кейс SMM-відділу SEO-Studio з просування центру підготовки дітей до вступу до англійських шкіл та університетів в Азербайджані Carfax Education Baku .
Carfax Education – це міжнародна група компаній, що спеціалізуються на вирішенні всіх питань, пов’язаних із освітою у Великій Британії, Швейцарії та США. Головний офіс компанії знаходиться в Лондоні, також є філії в Оксфорді, Монако, Токіо, Москві, Санкт-Петербурзі та Баку.
Ми розповімо про контентну складову та покажемо результати, яких вдалося досягти лише за 1 місяць роботи.
Для затравки – за 4 роки роботи спільноти був лише 1 потенційний клієнт , який так і не став реальним. За місяць роботи ми залучили відразу 4-х клієнтів (потрібно відзначити, що навчання в центрі є дорогим і відрізняється від вартості звичайних освітніх центрів).
С чем работаем
Сайт: образовательный центр по подготовке детей к поступлению за рубеж
Услуга: SММ
Регион продвижения: Азербайджан
Период продвижения: 1 месяц (продолжаем работать дальше)
Бюджет: 920$ на продвижение (включая услуги агентства)
Как мы уже сказали, клиент вел сообщество 4 года и за это время не было ни одного реального клиента. Но вера в социальные сети не пропала, поэтому Carfax Education обратились к специалистам SEO-Studіо для реализации полноценной SMM-стратегии.
Старт робіт
Після детального аналізу сторінки на Facebook ми визначили сильні та слабкі сторони паблика. Посилаючись на схожий досвід просування освітніх центрів у SEO-Studio, написали стратегію ведення спільноти, створили нові рубрики та нову візуальну частину. Важливо, що в роботі ми користувалися двома мовами – функцією мультимовності (користувач, який має профіль російською мовою, бачить пости російською, користувач, у якого англомовний профіль – англійською). Це допомогло спростити комунікацію з передплатниками та показати повагу до них.
Таймінг, рубрикатор постів:
Понеділок, середа — пости про компанію/інформація про курси. Такі дні були обрані не випадково, оскільки саме в цей час люди здатні приймати серйозні рішення. На ці пости ми виділяємо великий бюджет на просування, адже саме вони є іміджевими та допомагають у залученні клієнтів. Усі інші рубрики – допоміжні.
Вівторок, Четвер — дні рубрик #carfaxeducation, #carfaxusefulness, де ми подаємо корисну інформацію. Контент допомагають вибирати викладачі центру.
П’ятниця та субота – лише розважальний контент. Спрямованість сторінки досить серйозна, а наших передплатників ми маємо поважати та не перевантажувати інформацією. Тому постимо лише різноманітні цитати та надихаючі відео.
Також постійно тестуємо нові рубрики. Щочетверга (раз на два тижні) виходить «#carfaxtest», де передплатники мають можливість перевірити свої знання.
Фото і відео
Соціальні мережі давно вийшли на новий рівень і вже нікого не здивуєш звичайними картинками із фотостоків. Найкраще працює живий контент.
Завдяки постійній взаємодії з центром ми отримуємо по 3 відео + 30 фотографій з уроків щомісяця. На цій основі ми запустили youtube-канал та instagram. Для залучення клієнтів ми використовували два види реклами:
Page Likes (Facebook). Таргетинг: Баку та околиці, батьки школярів та всі, хто цікавиться англійською мовою та освітою за кордоном.
Promo Posts (facebook, instagram)
Результат
- Збільшення кількості передплатників на 3000 замість планових 300 (в рамках узгодженого бюджету)
- 3 звернення за місяць
- 4 реальні клієнти за місяць роботи. Роботу продовжуємо
Хочемо звернути увагу, що величезну допомогу в роботі з повідомленнями користувачів надає менеджер центру, оскільки специфіка досить важка і передплатникам потрібно завжди давати точну відповідь (часто азербайджанською мовою). Досягти ефективного результату вдалося завдяки постійній взаємодії команди SEO-Studio та Сarfax Education.