Ваш кошик зараз порожній!
Pinterest: можливості для бізнесу
Важко сказати, яке завдання ставили собі розробники Pinterest спочатку, але сьогодні цей сервіс – не просто основа картинок, а альтернативний спосіб пошуку інформації. Як свідчить статистика, до 93% користувачів використовує його спеціально для того, щоб шукати товари та планувати покупки. Тетяна Шиян, team-lead SMM-відділу SEO-Studio, розуміється на темі.
Як працює Pinterest
Pinterest позиціонується як соціальна мережа, але насправді це сервіс закладок та за сумісництвом пошукова система. Особливість сервісу у його спрямованості на візуальний контент – фотографії, малюнки, інфографіка, відео. Це дуже до речі, оскільки популярність візуального контенту у мережі продовжує швидко зростати. Експерти передбачають, що в майбутньому левова частка всього трафіку припадатиме саме на графіку та відео.
- Принцип соціальних закладок. Користувачі цієї мережі зберігають у своєму профілі зображення та відео з будь-якої сторінки будь-якого сайту (піни). При цьому посилання на джерело автоматично зберігається. Зрозуміло, є можливість структурувати зображення. Для цього передбачені так звані «дошки», за допомогою яких користувачі можуть створювати стільки розділів, скільки потрібно. Кожен із розділів відноситься суворо до своєї тематики.
- Ефективний пошук за зображеннями. Саме він надає сенсу цієї соціальної мережі. Користувачі можуть шукати серед мільйонів зображень і завдяки хорошій структурованості швидко знаходити потрібне.
Що публікувати у Pinterest
Крім простих пінів, що містять зображення, заголовок, короткий опис та посилання на джерело, соціальна мережа пропонує скористатися розширеними форматами.
- Товари. Крім традиційних можливостей, такі піни містять додаткові поля, що включають вартість товару, інформацію про його наявність або відсутність на складі, адреси магазинів, де товар можна придбати і контактні дані. Товари Pinterest фактично дозволяють створити власний інтернет-магазин.
- Програми. Цей вид пінів містить додаткове пряме посилання на завантаження програми. Користувачеві навіть доведеться переходити при цьому на сторонній сервіс.
- Статті. Користувачі Pinterest рідко читають, але якщо стаття того вартує, то кількість переходів може бути досить великою. Тільки не слід викладати у цю соціальну мережу кожну статтю чи пост, опубліковану на сайті. Набагато розумніше ділитися кращими, обраними публікаціями.
- Рецепти. Оскільки кулінарна тематика користується високим попитом, розробники Pinterest вирішили додати спеціальний пін, який містить такі додаткові поля як час приготування та потрібні інгредієнти.
Як видно, розширених пінів у Pinterest не так вже й багато. З іншого боку необхідно враховувати, що існуючі повноваження універсальні й підходять здебільшого. Наприклад піни-товари можна використовувати для просування та презентації будь-яких продуктів або послуг. Не говорячи вже про стандартний пін, який підходить буквально для всього.
Важливо про Pinterest
Головне, що слід запам’ятати при роботі з Pinterest – варто ділитися тільки якісними ілюстраціями, які викликають емоції, надихають на дію, навчають або розважають.
Величезний плюс Pinterest полягає ще й у тому, що піни не губляться з часом і продовжують брати участь у загальному пошуку протягом усього свого життя. На відміну від того, як це відбувається з інформацією в інших соціальних мережах, у тому ж Facebook, коли інформація живе лише кілька годин або (у кращому разі) днів, а потім безнадійно тоне в новому потоці.
Поки що за допомогою Pinterest просуваються переважно західні компанії, оскільки аудиторія сервісу переважно англомовна. У нашій країні він ще тільки набирає популярності. Це дає шанс маркетологам. Вкладати у розвиток свого профілю я раджу вже зараз.