Ваш кошик зараз порожній!
Оптимізація для голосового пошуку
Можливо, спочатку голосовий пошук не здавався таким вже перспективним, але сьогодні це одна з обговорюваних тем у SEO індустрії. Ми переживаємо революцію, яка змінює те, як ми взаємодіємо з пристроями та насамперед із пошуковою системою. Це може серйозно вплинути на бізнес вже найближчим часом.
Чому голосовий пошук набирає популярності?
Швидкість та простота – це основні причини, через які голосовий пошук стає популярним. Чи варто сумніватися, що цей вид пошуку значно швидше і простіше, ніж традиційний метод введення запитів за допомогою клавіатури? Тим більше, якщо врахувати, що на перше місце сьогодні вийшов мобільний трафік, а набирати текстові запити за допомогою смартфона довго і незручно.
Факт: люди завжди прагнуть йти шляхом найменшого опору, що неминуче дає голосовому пошуку істотну перевагу. Уявіть, що вам потрібно набрати на смартфоні пошуковий запит виду: “Яка гірська вершина є другою за величиною після гори Еверест?”. Звичайно ж, краще вибрати більш легкий шлях і надиктувати подібний запит за допомогою голосу.
До того ж, користуватися голосовим введенням можна навіть на ходу та інших ситуаціях, коли текстовим введенням користуватися було б важко. Наприклад, як в одному з рекламних роликів “OK, Google”, коли у вас зайняті руки на кухні, а ви при цьому забули деталі рецепту, блюдо за яким готуєте. Безперечно, найкращим вибором буде скористатися голосовим помічником. Існують сотні інших подібних ситуацій, коли голосовий пошук може заощадити час та зусилля при пошуку інформації.
Отже, голосовий пошук швидший і простіший для користувачів, а значить, за ним майбутнє. Що з цим робити і чи потрібно щось робити загалом?
Чим голосовий пошук відрізняється від традиційного
Голосовий пошук має кілька особливостей:
- голосові запити довші за традиційні;
- цільові фрази звучать природніше;
- відповіді, що повертаються, короткі і точні.
Крім того, пошукова система віддає перевагу розширеним сніпетам як відповідь і віддає перевагу локальним результатам.
Для того, щоб вижити в еру голосового пошуку, слід врахувати всі ці особливості та внести корективи у свою SEO-стратегію.
Стратегії оптимізації для голосового пошуку
- Оптимізуйте вміст для розширених сніпетів (швидких відповідей). Левову частку результатів голосового пошуку (близько 70%) займають саме розширені сніпети, які пошукова система показує вище за інші результати в пошуковій видачі. І це не дивно, адже розширений сніпет – це ідеальна, коротка і ясна відповідь на поставлене користувачем питання.
- Зробіть ключові слова та фрази більш розмовними та природнішими. Розмовна мова – характерна риса голосового пошуку, і це необхідно обов’язково врахувати. “Роботизована мова”, яку ми часто використовуємо в пошуковому рядку, практично ніколи не використовується при голосових запитах.
- Продумайте структуру вмісту. Найкраща тактика – поєднувати питання з відповідями. Якщо контент відповідає лише одне питання, перший абзац має бути вступним (не «заточеним» для розширеного сниппета), тоді як другий абзац – це ідеальне місце для чіткої і короткої відповіді на поставлене запитання (20-30 слів). Можна посилити його за допомогою виділення деяких ключових термінів та фраз відповідними тегами.
- Працюйте над локальним пошуком. Найчастіше з допомогою голосового пошуку запитується інформація саме локального характеру. Наприклад, де поблизу знаходиться сервіс. В цьому може сприяти Google My Business.
- Покращуйте швидкість відповіді сервера. Для SEO важливою є швидкість завантаження контенту. І найголовніше тут не так швидкість завантаження та відображення сайту в браузері, скільки швидкість відповіді сервера. На цей показник переважно впливає тариф у провайдера та технічна оптимізація сайту.