Агенція з розкрутки сайтів
працюємо з 2006 року

Налаштування реклами у Гугл

Google реклама — це швидкий, гнучкий та ефективний спосіб збільшити продажі вашого бізнесу в Інтернеті. Ми пропонуємо вам налаштування реклами в Google Ads. Професійно, ефективно, вигідно!

Замовити контекстну рекламу
Переваги налаштування контекстної реклами спеціалістами SEO-Studio
Швидкий запуск реклами
Точний націлення
на вашу цільову аудиторію
Досягнення KPI по CPA та ROI

Контекстна реклама — це оголошення з видачі пошукових систем, релевантне запиту користувача, його діям та поведінці в інтернеті.
Контекстна реклама Google буває графічною, у форматі відео та тексту. Побачити її можна в пошуковій видачі, програмах для мобільних пристроїв, на різних сайтах. Практично під контекстної рекламою розуміють всі функції рекламного кабінету Google Ads, YouTube, та інших сервісів Google, які застосовують для залучення потенційних покупців у бізнес.

Агентство SEO-Studio є партнером Google у Києві та Україні .

Ми зробимо для вас безкоштовний аудит вашої рекламної кампанії та розповімо, яких результатів зможемо досягти.

Замовити безкоштовний аудит

Ціни на налаштування реклами в Google Вересень 2022

Для гнучкості та прозорості роботи з клієнтами ми розбили процес налаштування реклами Google Ads на кілька типових варіантів, кожен із яких має свою оптимальну вартість.

Аудит акаунту
Google Ads
Безкоштовно! Повна перевірка
всіх налаштувань
акаунту
докладніше
Створення акаунта
(до 20 кампаній)
від 16000 грн Семантика
Створення всіх кампаній
Аналітика
докладніше
Ведення реклами
щомісяця
від 6000 грн Усі налаштування
Аналітика
A/B експерименти
докладніше
ROI-кампанії
щомісяця
від 18000 грн Коллтрекінг
eCommerce
Збільшення ROI/ROMI
докладніше
Расходы на контекстную рекламу

Статті витрат під час ведення контекстної реклами

  • 1Оплата аналітичної роботи PPC-фахівців
  • 2Оплата програмістам за внесення змін на сайті
  • 3Оплата дизайнерам за створення креативів (графічних банерів)
  • 4Оплата перекладачів якщо використовується мова крім Укр \ Рус \ Анг
  • 5Оплата сервису Call Tracking
  • 6Оплата сервісу наскрізної аналітики
  • 7Бюджет на кліки – поповнення рекламного кабінету Google Ads

Детальніше про Гугл рекламу

Умовно контекстна реклама Google поділяється на 2 види:
Пошукова — відображається у пошуковій видачі.
Тематична — відображається на веб-сайтах.
Насправді контекстна реклама давно перестала обмежуватися пошуковою та тематичною — майданчик Google Ads пропонує безліч інструментів для створення, налаштування та тестування різноформатної реклами. Це відкриває перед підприємцями безліч можливостей.
Розділимо контекстну рекламу на види залежно від її формату та застосовності у тій чи іншій сфері бізнесу.

1. Пошукова реклама

Тільки в тому випадку, якщо потенційний клієнт ввів ключову фразу в пошуковий рядок, він побачить ваше оголошення і натисне на нього. Цей вид Google реклами підходить для всіх типів бізнесу. Показується після конкретного запиту та актуальна для користувача «тут і зараз». У пошукових оголошеннях відображаються певні продукти, які пропонують інтернет-магазини з фізичними товарами, односторінкові сайти та інші типи бізнесів.

Пошукова реклама
Цей вид реклами підходить для:
  • 1Landing-page (односторінкових сайтів)
  • 2Нових сайтів, щоб залучити перших клієнтів
  • 3Інтернет-магазинів з великим асортиментом
  • 4Сайтів-візиток з індивідуальною послугою
  • 5Великих сайтів, щоб збільшити охоплення потенційних клієнтів

2. Банерна реклама

Підходить для будь-яких ніш. КМС (контекстно-медійна мережа Google) дозволяє охопити понад 2 мільйони онлайн-проектів та мобільних додатків, де будуть показані банери (у тому числі Gmail та YouTube). Ви можете розміщувати графічні банери на більш ніж 3500000 сайтах, які підключені до партнерських мереж Google. Клієнт побачить вашу рекламу, коли читатиме в інтернеті новини, дивитися фільми або відповідатиме на листи в електронній пошті.

Банерна реклама передбачає 2 варіанти націлення по банерній рекламі:
  • - На місці розміщення. Зазначаються конкретні сайти, де планується показ рекламних банерів.
  • - Аудиторне. Дозволяє вибрати саме свою цільову аудиторію, якій буде показана реклама (наприклад, відсортувавши її за віком, статтю, інтересами тощо).

Баннерна реклама
Цей вид реклами підходить для:
  • 1Введення нового продукту на ринок
  • 2Реклами акцій, бонусів, знижок
  • 3Іміджевих сайтів
  • 4Сфери послуг
Наше агентство контекстної реклами створює банери для всіх типів бізнесу, окрім «сірих ніш» (наприклад, товарів інтимного характеру).

3. Відеореклама

Все частіше до нас звертаються за настроюванням реклами Google в інтерактивному відеоформаті. Це гарне рішення для брендингу підвищує лояльність аудиторії та стимулює до покупки. Така реклама зустрічається на відеохостингах на кшталт YouTube. Мільйони користувачів дивляться відео на Youtube щодня. Ми можемо використовувати цей канал для просування вашого бізнесу, запустивши графічні, текстові та відео-оголошення. Аналітика та система гнучкого націлення допоможе показувати вашу рекламу лише цільовій аудиторії.

Тут також доступно 2 варіанти націлення:
  • - Розміщувати контент на конкретних майданчиках, які вибирає користувач сам (рекламу показується тільки там, де є цільова аудиторія).
  • - Опублікувати відеорекламу з урахуванням особливостей цільової аудиторії.

Відеореклама
Цей вид реклами підходить для:
  • 1Іміджевих проектів (запуск пре-ролів перед відео)
  • 2Запуск ремаркетингу на базі користувачів, які дивилися ваше відео

4. Торгова реклама Google Shopping

Формат використовується інтернет-магазинами різної спрямованості. Торгова Google реклама дозволяє ефективно поширити інформацію про асортимент своєї віртуальної вітрини. У результаті на сайт переходитимуть лише зацікавлені відвідувачі – ваші потенційні покупці. Замовити контекстну рекламу Google Shopping краще у спеціалістів. Адже її результативність залежить від уважності та досвіду людини, яка становить фід даних (файл з докладними даними про товари або послуги). Тільки спеціаліст зі стажем зможе правильно налаштувати e-commerce на стороні інтернет-магазину.

Важливі вимоги:
  • - Відкрита публікація правил магазину
  • - Адресна доставка та онлайн оплата
  • - Знадобиться фід - експортний файл з вашими товарами та цінами

Торгова реклама Google Shopping
Цей вид реклами підходить для:
  • 1Інтернет магазинів
  • 2Сайтів з каталогами товарів та можливістю їх замовити

5. Ремаркетинг (банерний, пошуковий, email, discovery)

Показує рекламу лише людям, які вже відвідували ваш сайт. Ремаркетинг – контекстна реклама Google, яка багаторазово підвищує відсоток допродажу.

Ремаркетинг формує довіру аудиторії до вашого проекту та впізнаваність компанії. Щодо збільшення впізнаваності бренду та підвищення лояльності клієнтів до компанії. Дослідження показали, що чим частіше користувач чує або бачить назву компанії, тим глибше вона відкладається у його підсвідомості.
Ремаркетинг
Є 4 типи ремаркетингу для Google реклами:
  • 1Пошуковий ремаркетинг. Користувач повертатиметься на ваш сайт із пошукової видачі після введення релевантного ключового запиту.
  • 2Банерний ремаркетинг. Користувач повернеться після того, як побачить банер, наприклад, із логотипом вашої компанії.
  • 3Discovery ремаркетинг. Користувач знову відкриє ваш сайт, коли побачить банер у розділі «Промо» у своєму Gmail-акаунті.
  • 4E-mail ремаркетинг (GSP). Користувач повернеться, побачивши оголошення або в розділі «Промо» своєї електронної скриньки, або у пошуковій видачі.

6. Динамічний ремаркетинг

Динамічний ремаркетинг - Google реклама, що підходить для всіх типів бізнесу. Для інтернет-магазинів її замовляють за дуже великого асортименту.

Динамічний ремаркетинг
Показ об'яв залежить від конкретних дій, які здійснив відвідувач на сайті
  • 1додав товар у кошик, але не купив його;
  • 2переглянув картку товару та закрив вкладку з сайтом;
  • 3купив товар;
  • 4просто відвідав сайт, переглянувши кілька сторінок.

7. Локальні кампанії

Такі рекламні кампанії збільшать відвідуваність фізичних торгових точок та залучать відвідувачів до офісів та офлайн магазинів. Потенційні клієнти будуть бачити оголошення на великих проектах від Google: Пошук, Карти, YouTube та КМС.

Локальні кампанії
Цей вид реклами підходить для:
  • 1Локальні бізнеси.
  • 2Обмеження доставки певною територією.
  • 3Близькість до магазину важливіша за ціну.
  • 4Доставка їжі.

8. Розумні кампанії у КМС

Враховують безліч факторів у процесі управління Google рекламою. Найпростіший спосіб знайти нових клієнтів та підвищити конверсію сайту. Немає націлення на щось - система сама визначає, що, кому і коли показувати для досягнення максимального ефекту. Перевага – простота управління.

Розумні кампанії у КМС
Цей вид реклами підходить для:
  • 1Бізнеси з високою конкуренцією.
  • 2Складний портрет цільової аудиторії.
  • 3Вимушено низька ціна кліка.

9. Розумні пошукові кампанії

Розумна пошукова контекстна реклама – що це? Це тип кампаній, які проводяться за тематиками загальних ключових запитів. Об'єднують у собі пошукову рекламу, пошукових партнерів та КМС. Мають внутрішню статистику дзвінків, що зручно для просування послуг. Підтягують брендові ключі, пов'язані з доменом сайту за невеликою ціною за клік.

Розумні пошукові кампанії
Цей вид реклами підходить для:
  • 1Бізнеси з високою конкуренцією.
  • 2Складний портрет цільової аудиторії.
  • 3Вимушено низька ціна кліка.

10. Розумні торгові кампанії

Підходять для інтернет-магазинів із налаштованою e-commerce. Замовити контекстну рекламу потрібно майданчикам, створеним для отримання максимального прибутку у межах бюджету на день. При замовленні налаштування контекстної реклами цього типу треба розуміти, що система сама визначає час і майданчик для виведення оголошень.

Розумні торгові кампанії
Ця контекстна реклама Google об'єднує в собі:
  • 1Пошук.
  • 2Динамічний ремаркетинг.
  • 3Email.
  • 4YouTube.
  • 5КМС.

Контекстна реклама Google – для нас важливий та пріоритетний напрямок діяльності.

Агентство налаштування контекстної реклами Google Ads SEO-Studio надасть вам послуги сертифікованих фахівців та маркетологів.
Ми регулярно підвищуємо кваліфікацію наших фахівців, отримуємо сертифікати про проходження іспитів Google.

Кожен клієнт по Google рекламі отримує:
  • Індивідуальний підхід;
  • Швидка підтримка;
  • Постійне зростання показників;

Команда проекту з налаштування контекстної реклами

Клієнт з контекстної рекламиКлієнт
Менеджер з контекстної рекламиМенеджер проектуМаркетолог, аналітик
Фахівець з Google рекламіСертифікований ФахівецьGoogle Ads - спеціаліст
Команда підтримкиКомандаАналітик, перекладач

Просування сайту з контекстної реклами: нетривіальні завдання

Щороку наші фахівці виступають на великих маркетингових конференціях у Києві та по всій Україні та СНД, на яких детально розбирають цікаві завдання від клієнтів. Вибрали для вас 4 цікаві кейси.
Контекстна реклама під час кризи: кейс для iForum
Контекстна реклама під час кризи: кейс для iForum
Контекстна реклама для інтернет-магазинів інтимної тематики: кейс для OWOX
Контекстна реклама для інтернет-магазинів інтимної тематики: кейс для OWOX
Масштабування PPC-кампаній: кейс для 8P
Масштабування PPC-кампаній: кейс для 8P
Новий підхід до налаштувань DSA-кампаній
Новий підхід до налаштувань DSA-кампаній