Агенція з розкрутки сайтів
працюємо з 2006 року

Кейс SEO-Studio: просування ігрового сайту під США

Кейс SEO-Studio: просування ігрового сайту під США 1
  1. Тематика сайту: основний напрямок – продаж акаунтів до онлайн-ігор (League of Legends, World of Tanks, Counter-Strike)
  2. Цільова аудиторія: платоспроможні гравці онлайн-ігор;
  3. Послуга: SEO-просування під США;
  4. Період просування: 19.08.17 – по теперішній час;
  5. Регіон просування: США. Надалі планується розширення ринку Німеччини, Франції, Іспанії, Туреччини, Польщі;
  6. Бюджет: за 4 місяці роботи було витрачено понад $3000 на просування та консалтинг.
Кейс SEO-Studio: просування ігрового сайту під США 2

Клієнт поставив перед нами завдання – отримання позицій у ТОП-10 за відібраними запитами. Також був зацікавлений у залученні цільового трафіку до сайту. Трафік на момент старту:

Кейс SEO-Studio: просування ігрового сайту під США 3

Сайт складався з категорій та безлічі фільтрів. Багато сторінок не могли потрапити в індекс пошукової системи через неправильну SEO-оптимізацію ресурсу.На сайті було багато технічних помилок, таких як:

  1. Наявність сторінок із кодом відповіді 3**;
  2. Некоректна робота 404-ї сторінки;
  3. Сторінки, які не повертали відповідь;
  4. Безліч дублів сторінок;
  5. Багато сторінок із розмитими тегами Title, H1;
  6. Незакриті від індексації технічні сторінки;
  7. Неправильно реалізовано сторінки фільтрів;
  8. Відсутність хлібних крихт;
  9. Безліч зовнішніх посилань і т.д.
Кейс SEO-Studio: просування ігрового сайту під США 4

Аналіз конкурентів у тематиці

Ми почали з того, що провели аналіз конкурентів, щоб зрозуміти, в який бік рухатись. В аналізі враховували кількість сторінок у видачі, посилання, трафік (органіка), особливості, які можна запозичити.

Порівняльний аналіз виглядав так:

Кейс SEO-Studio: просування ігрового сайту під США 5

Семантика

Для визначення позицій сайту та категорій, які слід просувати, фахівці SEO-Studio зібрали всю семантику (категорії-підкатегорії-низькочастотні запити).

Кейс SEO-Studio: просування ігрового сайту під США 6

SEO-аудит сайту

Після семантики ми провели повний SEO-аудит сайту під США (аудит зайняв понад 60 сторінок). Це дало можливість скласти технічне завдання, виправити всі основні помилки сайту та дати рекомендації щодо розвитку проекту.

Кейс SEO-Studio: просування ігрового сайту під США 7

Якщо коротко вказати виправлення:

  1. Прибрали тексти, що дублюються, зі сторінок фільтрів;
  2. Прибрано неунікальну генерацію текстів по всьому сайту;
  3. Усунули конфлікт релевантності через наявність дублів сторінок;
  4. Замінили всі посилання з 301 редиректом на сайті на посилання з 200 кодом відповіді;
  5. Усунуто проблему наявності в індексі сторінок пагінацій сайту, сортувань та непотрібних для користувача сторінок;
  6. Налаштували генерацію тегів Title, h1 та мета-тега Description для всіх типових сторінок сайту з використанням усіх запитів семантичного ядра, замінили вручну всі розмиті теги h1 на трафікогенеруючі;
  7. Прописали коректний robots.txt та налаштували генерацію sitemap.xml, включаючи лише корисні для користувача сторінки;
  8. Збільшили швидкість завантаження сторінок;
  9. Прибрали безліч зайвих тегів h2, h3, h4;
  10. Налаштували фільтри з ЧПУ адресами (людинозрозумілі урли), налаштували 301 редирект зі старих УРЛів на нові для збереження ваги та позицій за запитами, замінили посилання у коді на актуальні;
  11. Налаштували перелінкування на сайті таким чином, щоб збільшити вагу сторінок, що просуваються.

Віктор Гуменюк, team lead відділу просування сайтів SEO-Studio:
“При просуванні англомовних сайтів я раджу використати комплексний підхід у SEO. Не приділяти уваги лише високочастотним ключовикам, а й працювати із середньочастотними та низькочастотними словами. Рекомендую займатися просуванням не тільки в пошукових системах, але і всередині популярних сервісів – Youtube, Amazon, Facebook. Також при просуванні англомовних сайтів важливим є якісний контент, природні посилання (колонки, PR-статті, огляди, інтерв’ю), крауд-маркетинг. Без цього сайт під США просунути практично неможливо”.

Кейс SEO-Studio: просування ігрового сайту під США 8

Технічне завдання SEO-тексти

Після аудиту ми склали максимально повне ТЗ на тексти для всіх пріоритетів клієнта (для сторінок, які не в ТОПі).

Кейс SEO-Studio: просування ігрового сайту під США 9

Закупівля посилань та крауд-маркетинг

Нами був складений список якісних трастових майданчиків, на яких планувалося закуповувати посилання. Також підключили до роботи крауд-маркетологів SEO-Studio. На жаль, перелік усіх донорів показати не можемо.

Кейс SEO-Studio: просування ігрового сайту під США 10
Кейс SEO-Studio: просування ігрового сайту під США 11
Кейс SEO-Studio: просування ігрового сайту під США 12

На табличці можна побачити зростання позицій сайту за ключовими запитами клієнта:

Кейс SEO-Studio: просування ігрового сайту під США 13

Також бачимо зростання трафіку (на стрибки трафіку впливало використання технічного завдання):

Кейс SEO-Studio: просування ігрового сайту під США 14

На момент старту робіт трафік становив 20-25 користувачів на добу. На момент написання даного кейсу трафік складає 140-160 користувачів на добу і сайт займає топові позиції з більшості ключових запитів.

Якщо вас потрібно проконсультувати з просування та розкрутки сайтів під США, можете сміливо звертатися. Консультація безкоштовна.

08.12.2017

Автор статьи: