Агенція з розкрутки сайтів
працюємо з 2006 року

Просування сайту меблевого ТЦ (Київ)

Просування сайту меблевого ТЦ (Київ) 1

Сьогодні у нас невеликий кейс із SEO-просування сайту меблевого торгового центру, одного з найбільших в Україні. ТЦ надає на сайті вибір товарів для дому: меблі, матраци, світильники, двері та сходи, декор та текстиль, килими, плитка, побутова техніка та сантехніка.

  1. Послуга: внутрішня оптимізація сайту та зовнішнє SEO-просування;
  2. Регіон просування сайту Київ та Україна;
  3. Період просування: у кейсі показаний відрізок – 31.08 – 25.11
  4. Бюджет: на посилання просування витрачено 800 $ (копірайтинг на стороні клієнта).
Просування сайту меблевого ТЦ (Київ) 2

Отже, на момент старту робіт трафік становив 740-760 користувачів на тиждень.

Просування сайту меблевого ТЦ (Київ) 3
Просування сайту меблевого ТЦ (Київ) 4

Аналіз конкурентів у меблевій тематиці

Перед початком робіт з просування команда SEO-Studio проводить повноцінну передстартову аналітику, яка ділиться на 3 основні частини:

  1. Бізнес аналітика ніші;
  2. Загальний маркетинговий аналіз (канали трафіку);
  3. Детальний аналіз конкурентів у пошуку.

Передстартову аналітику потрібно провести, щоб розуміти, в який бік рухатися і які методи використовувати в просуванні проекту. В аналітиці враховували кількість сторінок у видачі, всі зовнішні посилання, трафік (органічний), особливості кожного конкурента, які можна запозичити.

Просування сайту меблевого ТЦ (Київ) 5

Семантика

Щоб визначити стратегію просування, ми зібрали всю семантику ніші. Клієнт за нашими рекомендаціями розширив структуру та додав нові категорії.

Команда копірайтерів на стороні клієнта написали SEO-тексти для розкрутки нових категорій за нашим технічним завданням.

Просування сайту меблевого ТЦ (Київ) 6

SEO-аудит сайту

Після збору семантики та розширення структури сайту, ми провели повний SEO-аудит проекту. Це дало можливість скласти ТЗ, яким були виправлені всі основні помилки сайту.

Просування сайту меблевого ТЦ (Київ) 7

Які помилки оптимізації сайту ми виправили (якщо коротко):

  1. На сайті виявлено посилання з кодом відповіді 404. Посилання замінили на коректні з кодом відповіді 200 або видалили (якщо посилання не були потрібні);
  2. Виявили безліч дублів сторінок. Схема роботи з дублями описали нещодавно у блозі, за посиланням ;
  3. Виявили багато сторінок із розмитими тегами Title, h1;
  4. Виявили незакриті від індексації технічні сторінки;
  5. На сторінках категорій був текстів (підготували ТЗ для копірайтерів);
  6. Виявили, що тексти на сайті були неунікальними (підготували ТЗ для копірайтерів);
  7. Виявили сторінки із відсутніми товарами. Порекомендували прописати правило – якщо у категорії відсутні товари, то необхідно зробити 301-й редирект на головну та прибирати посилання з меню навігації;
  8. Виявили, що на багатьох технічних сторінках теги h2-h6 неправильно використовувалися;
  9. Закрили від індексації сторінки пошуку “search”;
  10. Закрили від індексації сторінок закладок;
  11. Дали рекомендації щодо покращення швидкості завантаження сайту.

Який проміжний результат ми побачили вже після впровадження технічного завдання та виправлення помилок:

Просування сайту меблевого ТЦ (Київ) 8
Просування сайту меблевого ТЦ (Київ) 9

Оптимізовані фільтри

Окремим документом ми підготували рекомендації щодо створення оптимізованих фільтрів. Якщо коротко:

  1. Запропонували зробити всі фільтри фізичними сторінками (у тому числі і фільтри за брендами);
  2. Дали рекомендації щодо генерації url;
  3. Порекомендували реалізувати фільтри за всіма характеристиками товарів, правильно реалізували чекбокс;
  4. Налаштували автогенерацію мета-тегів для фільтрів за шаблоном.


Usability-аудит проекту

Після впровадження технічного завдання ми провели аудит взаємодії користувача (usability-аудит).
Було покращено головну сторінку сайту, додано наступні блоки:

  1. Текстовий блок на головну;
  2. Блок із останніми доданими статтями;
  3. Блок із останніми доданими на сайт товарами.

Рекомендовано додати фіксоване меню , яке є важливим елементом зручності користування сайтом, оскільки дозволяє постійно тримати у клієнта перед очима важливу інформацію щодо покупки.

Також дали рекомендації щодо покращення роботи пошуку на сайті, рекомендували додати порівняння товарів, налаштувати зв’язок з потенційними покупцями, впровадити відгуки та реалізувати open-graph розмітку (протокол, який структурує інформацію про сторінку у пості соціальних мереж, коли користувач поділився посиланням).

Повний usability-аудит склав понад 20 сторінок .

Просування сайту меблевого ТЦ (Київ) 10

Аналіз посилального профілю

Фахівці SEO-Studio, перед закупівлею зовнішніх посилань на сайт, провели аналіз посилання профілю проекту. Ми побачили, що профіль не відповідає наступним вимогам:

  1. Великий % посилаються донорів з неприродними анкорами;
  2. Посилання закуповувалися здебільшого на головну сторінку сайту;
  3. Невелика кількість посилань nofollow.

Щоб виправити ситуацію, ми збудували стратегію просування. Коротко:

  1. Купуємо посилання з різних джерел: блоги, форуми, новинні та тематичні сайти;
  2. Посилання з форумів дозволять вирівняти співвідношення посилань dofollow та nofollow;
  3. Купуємо посилання для категорій сайтів, що спричинить природність приросту посилань;
  4. Складаємо анкорний лист виходячи з поточного стану для кожного посилання, на яке буде посилати донор.
Просування сайту меблевого ТЦ (Київ) 11

Результати

На момент старту ми мали 740-780 відвідувань на тиждень. Через 3 місяці після впровадження наших рекомендацій отримали 1900-2300 відвідувань на тиждень (на посилання просування витрачено 800 $).

03.09.2019

Автор статьи: