Ваш кошик зараз порожній!
Просування сайту меблевого ТЦ (Київ)
Сьогодні у нас невеликий кейс із SEO-просування сайту меблевого торгового центру, одного з найбільших в Україні. ТЦ надає на сайті вибір товарів для дому: меблі, матраци, світильники, двері та сходи, декор та текстиль, килими, плитка, побутова техніка та сантехніка.
- Послуга: внутрішня оптимізація сайту та зовнішнє SEO-просування;
- Регіон просування сайту Київ та Україна;
- Період просування: у кейсі показаний відрізок – 31.08 – 25.11
- Бюджет: на посилання просування витрачено 800 $ (копірайтинг на стороні клієнта).
Отже, на момент старту робіт трафік становив 740-760 користувачів на тиждень.
Аналіз конкурентів у меблевій тематиці
Перед початком робіт з просування команда SEO-Studio проводить повноцінну передстартову аналітику, яка ділиться на 3 основні частини:
- Бізнес аналітика ніші;
- Загальний маркетинговий аналіз (канали трафіку);
- Детальний аналіз конкурентів у пошуку.
Передстартову аналітику потрібно провести, щоб розуміти, в який бік рухатися і які методи використовувати в просуванні проекту. В аналітиці враховували кількість сторінок у видачі, всі зовнішні посилання, трафік (органічний), особливості кожного конкурента, які можна запозичити.
Семантика
Щоб визначити стратегію просування, ми зібрали всю семантику ніші. Клієнт за нашими рекомендаціями розширив структуру та додав нові категорії.
Команда копірайтерів на стороні клієнта написали SEO-тексти для розкрутки нових категорій за нашим технічним завданням.
SEO-аудит сайту
Після збору семантики та розширення структури сайту, ми провели повний SEO-аудит проекту. Це дало можливість скласти ТЗ, яким були виправлені всі основні помилки сайту.
Які помилки оптимізації сайту ми виправили (якщо коротко):
- На сайті виявлено посилання з кодом відповіді 404. Посилання замінили на коректні з кодом відповіді 200 або видалили (якщо посилання не були потрібні);
- Виявили безліч дублів сторінок. Схема роботи з дублями описали нещодавно у блозі, за посиланням ;
- Виявили багато сторінок із розмитими тегами Title, h1;
- Виявили незакриті від індексації технічні сторінки;
- На сторінках категорій був текстів (підготували ТЗ для копірайтерів);
- Виявили, що тексти на сайті були неунікальними (підготували ТЗ для копірайтерів);
- Виявили сторінки із відсутніми товарами. Порекомендували прописати правило – якщо у категорії відсутні товари, то необхідно зробити 301-й редирект на головну та прибирати посилання з меню навігації;
- Виявили, що на багатьох технічних сторінках теги h2-h6 неправильно використовувалися;
- Закрили від індексації сторінки пошуку “search”;
- Закрили від індексації сторінок закладок;
- Дали рекомендації щодо покращення швидкості завантаження сайту.
Який проміжний результат ми побачили вже після впровадження технічного завдання та виправлення помилок:
Оптимізовані фільтри
Окремим документом ми підготували рекомендації щодо створення оптимізованих фільтрів. Якщо коротко:
- Запропонували зробити всі фільтри фізичними сторінками (у тому числі і фільтри за брендами);
- Дали рекомендації щодо генерації url;
- Порекомендували реалізувати фільтри за всіма характеристиками товарів, правильно реалізували чекбокс;
- Налаштували автогенерацію мета-тегів для фільтрів за шаблоном.
Usability-аудит проекту
Після впровадження технічного завдання ми провели аудит взаємодії користувача (usability-аудит).
Було покращено головну сторінку сайту, додано наступні блоки:
- Текстовий блок на головну;
- Блок із останніми доданими статтями;
- Блок із останніми доданими на сайт товарами.
Рекомендовано додати фіксоване меню , яке є важливим елементом зручності користування сайтом, оскільки дозволяє постійно тримати у клієнта перед очима важливу інформацію щодо покупки.
Також дали рекомендації щодо покращення роботи пошуку на сайті, рекомендували додати порівняння товарів, налаштувати зв’язок з потенційними покупцями, впровадити відгуки та реалізувати open-graph розмітку (протокол, який структурує інформацію про сторінку у пості соціальних мереж, коли користувач поділився посиланням).
Повний usability-аудит склав понад 20 сторінок .
Аналіз посилального профілю
Фахівці SEO-Studio, перед закупівлею зовнішніх посилань на сайт, провели аналіз посилання профілю проекту. Ми побачили, що профіль не відповідає наступним вимогам:
- Великий % посилаються донорів з неприродними анкорами;
- Посилання закуповувалися здебільшого на головну сторінку сайту;
- Невелика кількість посилань nofollow.
Щоб виправити ситуацію, ми збудували стратегію просування. Коротко:
- Купуємо посилання з різних джерел: блоги, форуми, новинні та тематичні сайти;
- Посилання з форумів дозволять вирівняти співвідношення посилань dofollow та nofollow;
- Купуємо посилання для категорій сайтів, що спричинить природність приросту посилань;
- Складаємо анкорний лист виходячи з поточного стану для кожного посилання, на яке буде посилати донор.
Результати
На момент старту ми мали 740-780 відвідувань на тиждень. Через 3 місяці після впровадження наших рекомендацій отримали 1900-2300 відвідувань на тиждень (на посилання просування витрачено 800 $).