Просування сайту меблевого ТЦ (Київ)
![Просування сайту меблевого ТЦ (Київ) 1](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/09/14565.1.b1.jpg)
Сьогодні у нас невеликий кейс із SEO-просування сайту меблевого торгового центру, одного з найбільших в Україні. ТЦ надає на сайті вибір товарів для дому: меблі, матраци, світильники, двері та сходи, декор та текстиль, килими, плитка, побутова техніка та сантехніка.
- Послуга: внутрішня оптимізація сайту та зовнішнє SEO-просування;
- Регіон просування сайту Київ та Україна;
- Період просування: у кейсі показаний відрізок – 31.08 – 25.11
- Бюджет: на посилання просування витрачено 800 $ (копірайтинг на стороні клієнта).
![Просування сайту меблевого ТЦ (Київ) 2](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/09/image49-1024x5751-1-700x393.png)
Отже, на момент старту робіт трафік становив 740-760 користувачів на тиждень.
![Просування сайту меблевого ТЦ (Київ) 3](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/09/image36-1024x3201-1-700x219.png)
![Просування сайту меблевого ТЦ (Київ) 4](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/09/image65-1024x5751-1-700x393.png)
Аналіз конкурентів у меблевій тематиці
Перед початком робіт з просування команда SEO-Studio проводить повноцінну передстартову аналітику, яка ділиться на 3 основні частини:
- Бізнес аналітика ніші;
- Загальний маркетинговий аналіз (канали трафіку);
- Детальний аналіз конкурентів у пошуку.
Передстартову аналітику потрібно провести, щоб розуміти, в який бік рухатися і які методи використовувати в просуванні проекту. В аналітиці враховували кількість сторінок у видачі, всі зовнішні посилання, трафік (органічний), особливості кожного конкурента, які можна запозичити.
![Просування сайту меблевого ТЦ (Київ) 5](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/09/image761-700x313.png)
Семантика
Щоб визначити стратегію просування, ми зібрали всю семантику ніші. Клієнт за нашими рекомендаціями розширив структуру та додав нові категорії.
Команда копірайтерів на стороні клієнта написали SEO-тексти для розкрутки нових категорій за нашим технічним завданням.
![Просування сайту меблевого ТЦ (Київ) 6](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/09/image1331.png)
SEO-аудит сайту
Після збору семантики та розширення структури сайту, ми провели повний SEO-аудит проекту. Це дало можливість скласти ТЗ, яким були виправлені всі основні помилки сайту.
![Просування сайту меблевого ТЦ (Київ) 7](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/09/image125-1024x5751-1-700x393.png)
Які помилки оптимізації сайту ми виправили (якщо коротко):
- На сайті виявлено посилання з кодом відповіді 404. Посилання замінили на коректні з кодом відповіді 200 або видалили (якщо посилання не були потрібні);
- Виявили безліч дублів сторінок. Схема роботи з дублями описали нещодавно у блозі, за посиланням ;
- Виявили багато сторінок із розмитими тегами Title, h1;
- Виявили незакриті від індексації технічні сторінки;
- На сторінках категорій був текстів (підготували ТЗ для копірайтерів);
- Виявили, що тексти на сайті були неунікальними (підготували ТЗ для копірайтерів);
- Виявили сторінки із відсутніми товарами. Порекомендували прописати правило – якщо у категорії відсутні товари, то необхідно зробити 301-й редирект на головну та прибирати посилання з меню навігації;
- Виявили, що на багатьох технічних сторінках теги h2-h6 неправильно використовувалися;
- Закрили від індексації сторінки пошуку “search”;
- Закрили від індексації сторінок закладок;
- Дали рекомендації щодо покращення швидкості завантаження сайту.
Який проміжний результат ми побачили вже після впровадження технічного завдання та виправлення помилок:
![Просування сайту меблевого ТЦ (Київ) 8](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/09/image1151-700x216.png)
![Просування сайту меблевого ТЦ (Київ) 9](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/09/image14-1024x5751-1-700x393.png)
Оптимізовані фільтри
Окремим документом ми підготували рекомендації щодо створення оптимізованих фільтрів. Якщо коротко:
- Запропонували зробити всі фільтри фізичними сторінками (у тому числі і фільтри за брендами);
- Дали рекомендації щодо генерації url;
- Порекомендували реалізувати фільтри за всіма характеристиками товарів, правильно реалізували чекбокс;
- Налаштували автогенерацію мета-тегів для фільтрів за шаблоном.
Usability-аудит проекту
Після впровадження технічного завдання ми провели аудит взаємодії користувача (usability-аудит).
Було покращено головну сторінку сайту, додано наступні блоки:
- Текстовий блок на головну;
- Блок із останніми доданими статтями;
- Блок із останніми доданими на сайт товарами.
Рекомендовано додати фіксоване меню , яке є важливим елементом зручності користування сайтом, оскільки дозволяє постійно тримати у клієнта перед очима важливу інформацію щодо покупки.
Також дали рекомендації щодо покращення роботи пошуку на сайті, рекомендували додати порівняння товарів, налаштувати зв’язок з потенційними покупцями, впровадити відгуки та реалізувати open-graph розмітку (протокол, який структурує інформацію про сторінку у пості соціальних мереж, коли користувач поділився посиланням).
Повний usability-аудит склав понад 20 сторінок .
![Просування сайту меблевого ТЦ (Київ) 10](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/09/image510-1024x5751-1-700x393.png)
Аналіз посилального профілю
Фахівці SEO-Studio, перед закупівлею зовнішніх посилань на сайт, провели аналіз посилання профілю проекту. Ми побачили, що профіль не відповідає наступним вимогам:
- Великий % посилаються донорів з неприродними анкорами;
- Посилання закуповувалися здебільшого на головну сторінку сайту;
- Невелика кількість посилань nofollow.
Щоб виправити ситуацію, ми збудували стратегію просування. Коротко:
- Купуємо посилання з різних джерел: блоги, форуми, новинні та тематичні сайти;
- Посилання з форумів дозволять вирівняти співвідношення посилань dofollow та nofollow;
- Купуємо посилання для категорій сайтів, що спричинить природність приросту посилань;
- Складаємо анкорний лист виходячи з поточного стану для кожного посилання, на яке буде посилати донор.
![Просування сайту меблевого ТЦ (Київ) 11](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/09/image85-1024x3121-1-700x213.png)
Результати
На момент старту ми мали 740-780 відвідувань на тиждень. Через 3 місяці після впровадження наших рекомендацій отримали 1900-2300 відвідувань на тиждень (на посилання просування витрачено 800 $).