Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Агенція з розкрутки сайтів
працюємо з 2006 року

Кейс SEO-Studio та Mdclinics: +63% органічного трафіку за 7 місяців

Кейс SEO-Studio та Mdclinics: +63% органічного трафіку за 7 місяців 1

Сьогодні у нас SEO-кейс щодо просування сайту медичних центрів репродуктивного здоров’я “Мати та дитина. Центри спеціалізуються на лікуванні безпліддя, спостереженні вагітності, пренатальної діагностики, гінекології та мамології.

  • Cайт: https://mdclinics.com.ua/
  • Послуга: SEO
  • Регіон просування: вся Україна
  • Період просування: 5.01.2017 по цей час
  • Бюджет: 75000 грн на зовнішню оптимізацію, 25000 грн на копірайтинг
  • Цільова аудиторія: жінки 25-34 років.
Кейс SEO-Studio та Mdclinics: +63% органічного трафіку за 7 місяців 2

Олексій Бабич, Digital Marketing Executive “Мать та дитина”:

“Дуже задоволений тим, що на початку року ми почали працювати саме із SEO-Studio. Я особисто впроваджував технічне завдання від SEO-фахівців, контролював роботу і хочу сказати, що хлопці справді знаються на тому, що роблять. Ми точно працюватимемо далі – зараз рухаємося до позначки 40000 відвідувачів на місяць і, певен, досягнемо цієї цифри до кінця року”.

Кейс SEO-Studio та Mdclinics: +63% органічного трафіку за 7 місяців 3

Олексій Загляда, аккаунт-менеджер SEO-Studio: 

“Приємно працювати з клієнтом, який оперативно запроваджує доопрацювання за ресурсом. Не потрібно довгих листування з купою графіків для аргументації впровадження того чи іншого елемента – клієнт все розуміє і знає, навіщо це потрібно. Клієнт професійно підходить до вирішення всіх питань, перед впровадженням уточнює всі нюанси, а якщо щось планує впроваджувати поза межами виданих технічних завдань, то ми обговорюємо деталі разом. Основні проблеми з якими зіткнулися під час просування – обмеження самої CMS системи. Але навіть із цими труднощами Олексій впорався на добре, впроваджуючи нестандартні рішення”.

Кейс SEO-Studio та Mdclinics: +63% органічного трафіку за 7 місяців 4

Завдання від клієнта: збільшення органічного трафіку та кількості заявок на сайт. Точкою відліку вважаємо 18 490 відвідувачів на місяць.

Кейс SEO-Studio та Mdclinics: +63% органічного трафіку за 7 місяців 5

Проаналізувавши нішу та зробивши аудит сайту, фахівці SEO-Studio чекали 30000 відвідувань щомісяця через півроку.

Отже, поїхали 🙂

Ми почали з детального аналізу конкурентів та підбору семантики для 3-х мовних версій сайту:

  • https://mdclinics.com.ua/
  • https://mdclinics.com.ua/ua/
  • https://mdclinics.com.ua/en/

Також підібрали семантику для існуючих інформаційних статей (блог), розширили семантику на весь прайс-лист клієнта та підібрали потрібні ключові запити для семінарів та створення відеоконтенту.

На основі підібраної семантики дали рекомендації щодо розширення структури та створення додаткових посадкових сторінок (300+ сторінок). Ще стільки ж планується створити протягом кількох наступних місяців.

Кейс SEO-Studio та Mdclinics: +63% органічного трафіку за 7 місяців 6

Відділ контенту взявся за написання SEO-текстів:

  • Для сторінок категорій;
  • Рерайт існуючих статей.
Кейс SEO-Studio та Mdclinics: +63% органічного трафіку за 7 місяців 7

Далі протестували сайт на адаптивність до мобільного пристрою та дали рекомендації, які були впроваджені на стороні клієнта.

У ході тестування було переглянуто дизайн, перевірено адаптивність поточної верстки та оформлення заявки на прийом. Тестування проводилося на найпопулярніших мобільних пристроях згідно статистики Google Analytics.

Кейс SEO-Studio та Mdclinics: +63% органічного трафіку за 7 місяців 8

Відповідно до аналізу дали рекомендації:

  • Скоротити форму заявки на прийом (що більше полів, тим більша ймовірність, що користувач піде зі сторінки, не заповнивши її до кінця) – Порекомендували залишити поля – Ім’я, Місто, Email, Телефон, Коментар;
  • При виборі міста у формі заявки зробити висновок підказок списком, що випадає;
  • При введенні даних в обов’язковому полі з помилкою (наприклад, номер телефону без однієї цифри) має з’являтися повідомлення про необхідність коригування – при цьому раніше введена інформація має бути збережена;
  • Рекомендували розмістити телефон центру на всіх сторінках (шапка та підвал);
  • На всіх сторінках із послугами порекомендували розмістити кнопку “Call Back”;
  • Зафиксировать верхнее меню при скролле.

Павло Строкаль, керівник відділу просування сайтів SEO-Studio:

“Ми у SEO-Studio не почнемо займатися внутрішньою, а тим більше зовнішньою оптимізацією, доки не будуть виправлені явні баги та помилки у usability. Те, що ми залучатимемо органічний трафік на сайт, коли помилки не виправлені – нічого не дасть, тому що заявок не буде і, відповідно, не буде клієнтів. А якщо не буде клієнтів, то співпраці у нас не вийде, правда? Адже ніхто не платитиме рекламній агенції гроші за цифри в аналітиці. Нам платять за те, що ми збільшуємо продажі. Тому до SEO потрібно підходити комплексно та вирішувати завдання у повному обсязі. З планованого результату”.

Кейс SEO-Studio та Mdclinics: +63% органічного трафіку за 7 місяців 9

Виправлення одразу дали необхідні результати:

Кейс SEO-Studio та Mdclinics: +63% органічного трафіку за 7 місяців 10

Далі наші технічні фахівці надали рекомендації щодо оформлення сторінок послуг сайту, а саме структуризації всіх рубрик. Потім приступили до використання і поліпшення користувальницької взаємодії. Дали рекомендації:

  • Додати особистий кабінет пацієнта;
  • Додати модуль Call Back;
  • Додати відеовідгуки пацієнтів;
  • У шапці сайту додати кнопку “Карта проїзду”;
  • Додати форму передплати на email-розсилку;
  • На сторінки з відгуками лікарів центру додати можливість поставити оцінку;
Кейс SEO-Studio та Mdclinics: +63% органічного трафіку за 7 місяців 11
  • Реалізувати передплату на соціальні мережі.

Усі рекомендації були частково впроваджені. Ті, що не були впроваджені, будуть реалізовані у новому релізі.

Після цього фахівці SEO-Studio зайнялися внутрішньою SEO-оптимізацією:

  • Робота з мета-тегами, налаштували автогенерацію;
  • Правильна перелінковка (наскрізна та всередині контенту);
  • Слідкували за індексацією сторінок пошуковими системами (при появі нового контенту);
  • Написали технічне завдання переходу на HTTPS;
  • Дали рекомендації щодо впровадження мікророзмітки на сторінках сайту;
Кейс SEO-Studio та Mdclinics: +63% органічного трафіку за 7 місяців 12
  • Налаштували редиректи з віддалених сторінок;
  • Прибрали дублі приставок розширення з/ і без;
  • Забрали дублі сторінок з різними регістрами в URL;
  • Налаштували ЧПУ (людинозрозумілі урли) на сторінках пагінації в англійській версії сайту;
Кейс SEO-Studio та Mdclinics: +63% органічного трафіку за 7 місяців 13
  • Провели оптимізацію заголовків на сторінках (відсутні, дублюючі);
  • Оптимізували sitemap.xml та robots.txt;
  • Створили профілі клініки на трастових майданчиках медичної тематики;
  • Оптимізували сторінки філій клініки в Google My Business;
Кейс SEO-Studio та Mdclinics: +63% органічного трафіку за 7 місяців 14
Кейс SEO-Studio та Mdclinics: +63% органічного трафіку за 7 місяців 15
ЗапитиДо просуванняПісля просування
Штучне заплідненняпоза ТОПомТОП 1
Гінекологпоза ТОПомТОП 4
Урологпоза ТОПомТОП 3
Курси для вагітнихпоза ТОПомТОП 2
Андролог Київпоза ТОПомТОП 4
  • Дали рекомендації щодо оптимізації YouTube-каналу;
Кейс SEO-Studio та Mdclinics: +63% органічного трафіку за 7 місяців 16

Результати: за 7 місяців роботи трафік збільшився на 63% з 18490 до 30272 відвідувань на місяць (липень 2017 року).

Кейс SEO-Studio та Mdclinics: +63% органічного трафіку за 7 місяців 17

Порівняння трафіку з минулим роком показує зростання у липні 2017 року до липня 2016 року на 80,39%.

Кейс SEO-Studio та Mdclinics: +63% органічного трафіку за 7 місяців 18

Проект зараз у роботі, плануємо до кінця року збільшити органічний трафік до 40000 на місяць. У кейсі ми розглянули внутрішню оптимізацію – зовнішню не торкалися. Але, звичайно, посилальне просування мало значний ефект.

17.01.2018

Автор статьи: