Ваш кошик зараз порожній!
Кейс SEO-Studio та Mdclinics: +63% органічного трафіку за 7 місяців
Сьогодні у нас SEO-кейс щодо просування сайту медичних центрів репродуктивного здоров’я “Мати та дитина. Центри спеціалізуються на лікуванні безпліддя, спостереженні вагітності, пренатальної діагностики, гінекології та мамології.
- Cайт: https://mdclinics.com.ua/
- Послуга: SEO
- Регіон просування: вся Україна
- Період просування: 5.01.2017 по цей час
- Бюджет: 75000 грн на зовнішню оптимізацію, 25000 грн на копірайтинг
- Цільова аудиторія: жінки 25-34 років.
Олексій Бабич, Digital Marketing Executive “Мать та дитина”:
“Дуже задоволений тим, що на початку року ми почали працювати саме із SEO-Studio. Я особисто впроваджував технічне завдання від SEO-фахівців, контролював роботу і хочу сказати, що хлопці справді знаються на тому, що роблять. Ми точно працюватимемо далі – зараз рухаємося до позначки 40000 відвідувачів на місяць і, певен, досягнемо цієї цифри до кінця року”.
Олексій Загляда, аккаунт-менеджер SEO-Studio:
“Приємно працювати з клієнтом, який оперативно запроваджує доопрацювання за ресурсом. Не потрібно довгих листування з купою графіків для аргументації впровадження того чи іншого елемента – клієнт все розуміє і знає, навіщо це потрібно. Клієнт професійно підходить до вирішення всіх питань, перед впровадженням уточнює всі нюанси, а якщо щось планує впроваджувати поза межами виданих технічних завдань, то ми обговорюємо деталі разом. Основні проблеми з якими зіткнулися під час просування – обмеження самої CMS системи. Але навіть із цими труднощами Олексій впорався на добре, впроваджуючи нестандартні рішення”.
Завдання від клієнта: збільшення органічного трафіку та кількості заявок на сайт. Точкою відліку вважаємо 18 490 відвідувачів на місяць.
Проаналізувавши нішу та зробивши аудит сайту, фахівці SEO-Studio чекали 30000 відвідувань щомісяця через півроку.
Отже, поїхали 🙂
Ми почали з детального аналізу конкурентів та підбору семантики для 3-х мовних версій сайту:
- https://mdclinics.com.ua/
- https://mdclinics.com.ua/ua/
- https://mdclinics.com.ua/en/
Також підібрали семантику для існуючих інформаційних статей (блог), розширили семантику на весь прайс-лист клієнта та підібрали потрібні ключові запити для семінарів та створення відеоконтенту.
На основі підібраної семантики дали рекомендації щодо розширення структури та створення додаткових посадкових сторінок (300+ сторінок). Ще стільки ж планується створити протягом кількох наступних місяців.
Відділ контенту взявся за написання SEO-текстів:
- Для сторінок категорій;
- Рерайт існуючих статей.
Далі протестували сайт на адаптивність до мобільного пристрою та дали рекомендації, які були впроваджені на стороні клієнта.
У ході тестування було переглянуто дизайн, перевірено адаптивність поточної верстки та оформлення заявки на прийом. Тестування проводилося на найпопулярніших мобільних пристроях згідно статистики Google Analytics.
Відповідно до аналізу дали рекомендації:
- Скоротити форму заявки на прийом (що більше полів, тим більша ймовірність, що користувач піде зі сторінки, не заповнивши її до кінця) – Порекомендували залишити поля – Ім’я, Місто, Email, Телефон, Коментар;
- При виборі міста у формі заявки зробити висновок підказок списком, що випадає;
- При введенні даних в обов’язковому полі з помилкою (наприклад, номер телефону без однієї цифри) має з’являтися повідомлення про необхідність коригування – при цьому раніше введена інформація має бути збережена;
- Рекомендували розмістити телефон центру на всіх сторінках (шапка та підвал);
- На всіх сторінках із послугами порекомендували розмістити кнопку “Call Back”;
- Зафиксировать верхнее меню при скролле.
Павло Строкаль, керівник відділу просування сайтів SEO-Studio:
“Ми у SEO-Studio не почнемо займатися внутрішньою, а тим більше зовнішньою оптимізацією, доки не будуть виправлені явні баги та помилки у usability. Те, що ми залучатимемо органічний трафік на сайт, коли помилки не виправлені – нічого не дасть, тому що заявок не буде і, відповідно, не буде клієнтів. А якщо не буде клієнтів, то співпраці у нас не вийде, правда? Адже ніхто не платитиме рекламній агенції гроші за цифри в аналітиці. Нам платять за те, що ми збільшуємо продажі. Тому до SEO потрібно підходити комплексно та вирішувати завдання у повному обсязі. З планованого результату”.
Виправлення одразу дали необхідні результати:
Далі наші технічні фахівці надали рекомендації щодо оформлення сторінок послуг сайту, а саме структуризації всіх рубрик. Потім приступили до використання і поліпшення користувальницької взаємодії. Дали рекомендації:
- Додати особистий кабінет пацієнта;
- Додати модуль Call Back;
- Додати відеовідгуки пацієнтів;
- У шапці сайту додати кнопку “Карта проїзду”;
- Додати форму передплати на email-розсилку;
- На сторінки з відгуками лікарів центру додати можливість поставити оцінку;
- Реалізувати передплату на соціальні мережі.
Усі рекомендації були частково впроваджені. Ті, що не були впроваджені, будуть реалізовані у новому релізі.
Після цього фахівці SEO-Studio зайнялися внутрішньою SEO-оптимізацією:
- Робота з мета-тегами, налаштували автогенерацію;
- Правильна перелінковка (наскрізна та всередині контенту);
- Слідкували за індексацією сторінок пошуковими системами (при появі нового контенту);
- Написали технічне завдання переходу на HTTPS;
- Дали рекомендації щодо впровадження мікророзмітки на сторінках сайту;
- Налаштували редиректи з віддалених сторінок;
- Прибрали дублі приставок розширення з/ і без;
- Забрали дублі сторінок з різними регістрами в URL;
- Налаштували ЧПУ (людинозрозумілі урли) на сторінках пагінації в англійській версії сайту;
- Провели оптимізацію заголовків на сторінках (відсутні, дублюючі);
- Оптимізували sitemap.xml та robots.txt;
- Створили профілі клініки на трастових майданчиках медичної тематики;
- Оптимізували сторінки філій клініки в Google My Business;
Запити | До просування | Після просування |
Штучне запліднення | поза ТОПом | ТОП 1 |
Гінеколог | поза ТОПом | ТОП 4 |
Уролог | поза ТОПом | ТОП 3 |
Курси для вагітних | поза ТОПом | ТОП 2 |
Андролог Київ | поза ТОПом | ТОП 4 |
- Дали рекомендації щодо оптимізації YouTube-каналу;
Результати: за 7 місяців роботи трафік збільшився на 63% з 18490 до 30272 відвідувань на місяць (липень 2017 року).
Порівняння трафіку з минулим роком показує зростання у липні 2017 року до липня 2016 року на 80,39%.
Проект зараз у роботі, плануємо до кінця року збільшити органічний трафік до 40000 на місяць. У кейсі ми розглянули внутрішню оптимізацію – зовнішню не торкалися. Але, звичайно, посилальне просування мало значний ефект.