Ваш кошик зараз порожній!
Гігант пошуку Google опублікував підсумки 2019 та прогнози 2020
Цього року шлях споживача до покупки ставав дедалі складнішим. З’явилися нові канали просування, традиційні галузі стали цифровими і були підвищені стандарти конфіденційності та персоналізації. Цей огляд даних, отриманих у 2019 році на основі даних та досліджень Google та YouTube. Аналіз виявив п’ять ключових тем, які лежать в основі змін, побачених цього року, і які, припустимо, збережуться до 2020 року.
Цифрові точки дотику, канали та можливості вибору продовжують розширюватися. Виробники використовують різноманітні комунікаційні та маркетингові канали, тому що покупці мігрують між онлайн та офлайн світами. Для маркетологів все важче зрозуміти, як залучити цільового клієнта.
Миттєве задоволення купівельної потреби найчастіше важливіше за лояльність
Максимальне задоволення нагальних споживчих потреб людей – це нове поле битви для брендів. Переможцями стануть ті, хто економить людям час і дадуть їм те, що вони потрібні, якнайшвидше.
* 75% користувачів смартфонів очікують на отримання негайної інформації
* Майже половина всіх покупців кажуть, що вони підтверджують замовлення перед тим, як іти в магазин.
* “Кращі” + “прямо зараз” мобільні запити зросли більш ніж на 125% за останні два роки (наприклад, найкращі онлайн-продажі прямо зараз, найкращий телефон прямо зараз, найкращі акції тощо).
* Зростання пошуку «Поруч зі мною» практично у всіх категоріях:
– Пошуки на мобільних пристроях за словами «магазин поруч зі мною» (наприклад, «продуктовий магазин поруч зі мною» та «магазин автозапчастин поруч зі мною») зросли більш ніж на 250% за останні два роки.
– За останні два роки мобільні запити з «простими ідеями» зросли більш ніж на 60% (тобто прості рецепти, прості ідеї костюмів, прості ідеї малювання).
– За останні два роки мобільні запити персоналізованого пошуку зросли більш ніж на 60% (наприклад, персоналізовані подарунки, побутові товари, аксесуари)
– За останні два роки кількість пошукових запитів за допомогою «додатка винагород» зросла більш ніж на 90%
Омніканальність
* 83% покупців у США, які відвідали магазин минулого тижня, кажуть, що використовували онлайн-пошук, перш ніж увійти до магазину.
* Близько 45% покупців здійснюють покупки через Інтернет, а потім вибирають товари в магазині, що дає їм більш гнучкий спосіб купівлі та отримання товарів.
* Більше 55% покупців кажуть, що вони використовували онлайн-відео під час покупок у магазині.
Різноманітність медійних каналів
Онлайн відео набуває все більшого значення для споживача.
Від зростаючого використання подкастів та онлайн-відео до нових технологій, таких як доповнена реальність та голосовий пошук: медіа-ландшафт продовжує розвиватися.
* Інші форми споживання медіа, від голосу до подкастів та онлайн-відео на телебаченні, стають все більш популярними
* 27% світового онлайн-населення використовує голосовий пошук на мобільному телефоні.
* Час перегляду YouTube на екранах телевізорів тепер становить 250 мільйонів годин на день у всьому світі
* За останні два роки кількість пошукових запитів “подкасти” зросла більш ніж на 80%.
Традиційні офлайн галузі трансформуються у цифрову
* Продукти (За останні два роки кількість пошукових запитів за «продуктовими додатками» зросла більш ніж на 900%).
* Авто – За останні два роки перегляду відео на YouTube з мобільних пристроїв виросло більш ніж на 70%. Мобільні пошуки «електричний автомобіль (і)» вже зросли на 85% за останні два роки (електромобілі, найкращий електричний автомобіль, електричний автомобіль BMW i8, електричний автомобіль станції, топ – електричних автомобілів зарядки).
* Фінанси. За останні два роки кількість мобільних запитів, що містять банк поруч зі мною, зросла більш ніж на 60%.
* За останні два роки кількість пошукових запитів, пов’язаних з фінансовим плануванням та управлінням, зросла на 70%.
* Останні два роки мобільні пошуки “високої прибутковості” більш ніж подвоїлися (висока прибутковість заощаджень, облігації з високою прибутковістю).
* Пошуки «кращих кредитних карток» з мобільних пристроїв зросли більш ніж на 70% за останні два роки (кращий спосіб погасити заборгованість за кредитною карткою, яка кредитна картка найкраща, найкращі кредитні картки для молоді, 10 найкращих кредитних карток).
Підвищуються стандарти в галузі конфіденційності та цифрового комфорту
У 2019 році стало очевидним, що конфіденційність, довіра та комфорт користувачів нерозривно пов’язані з ефективною рекламою. Щоб досягти успіху, маркетологи повинні докладати зусиль, щоб завоювати довіру людей, підвищуючи галузеві стандарти та надаючи більше інструментів та ідей, які допомагають їм керувати своїм цифровим благополуччям.
* У 2019 році люди зробили 2,5 мільярда відвідувань сторінок свого облікового запису Google, де вони можуть переглядати або налаштовувати персоналізацію своїх оголошень.
* 67% батьків турбує кількість часу, який їхні діти проводять на пристроях.
* YouTube випустив більше 1 мільярда «нагадувань про перерву» з моменту появи цієї функції минулого року.
У цифровому 2020 році очікується стрімкий розвиток. Інтенсивне поширення нових технологій: Google Assistant, Google Home Device фото, широка експансія Штучного інтелекту у всіх сферах життя, максимальна цифровізація покупки товарів та послуг. Незалежно від того, чи великий у вас бізнес, чи ні, ви повинні обов’язково врахувати сучасні тенденції і бути на крок попереду конкурентів.
Джерело: Google.USA