Ваш кошик зараз порожній!
Кейс SEO-Studio та Сhekhol: +486% доходу, +225% транзакцій
Робота з інтернет-магазином Chekhol стала цікавим кейсом, який однаково корисний маркетологам та PPC-фахівцям. А головне, він відповість на хвилююче питання власників бізнесу: “За скільки окупиться вкладення в рекламу AdWords?” Просуванням проекту займався Senior PPC-фахівець SEO-Studio Дмитро Дядюх.
- Сайт: chekhol.com.ua – спеціалізується на продажі якісних аксесуарів для мобільної техніки Apple, Samsung, Lenovo, Meizu та інших брендів;
- Регіон: доставка по Україні;
- Завдання SEO-Studio: запустити продажі через сайт за повної відсутності трафіку. Використані інструменти платного пошукового трафіку.
Враховуючи, що ніша аксесуарів для смартфонів та планшетів є висококонкурентною і вартість кліку за рекламними оголошеннями є досить високою, з обмеженим бюджетом на ринок вийти важко.
Ми розпочали роботу з аналізу аудиторії, що відповідає товарним пропозиціям клієнта, на підставі якого було прийнято рішення не витрачати ресурси на весь асортимент, а сконцентруватися на клієнтах – власниках мобільної техніки Apple (iPhone, iPad, MacBook) та топових смартфонів лінійки Galaxy від Samsung.
Вектор обраний, робота з формування категорійної структури облікового запису закипіла:
Створено пошукові компанії за брендовими запитами, що продають;
Створено DSA-кампанії;
Запущено динамічний ремаркетинг.
Проаналізувавши роботу 2-х місяців, ми дійшли висновку, що продаж є, але витрати не перекриваються. Коригуємо рекламну стратегію і концентруємося на точних модельних запитах, йдемо на 4-5 місце з топу.
Важливим етапом була оптимізація семантичного ядра, розширення кампанії до груп із вузькими запитами.
Приклад: шкіряний чохол для iPhone 8+.
У процесі зіткнулися з популярною проблемою – обмеженими можливостями CMS сайту. Реалізована система фільтрів на сайті некоректно відпрацьовувала мітки gclid.
Клієнту було запропоновано перейти на іншу CMS, але він відмовився, і ми продовжили роботу з наявним функціоналом.
За підсумками третього місяця ми спостерігаємо незначне зростання продажів. Кількість кліків не збільшилася, ціна кліка стала вищою. ROAS за 3 місяці – 129.59%.
Ухвалено максимальну оптимізацію релевантності груп об’яв та ключових слів з посадочними сторінками. Весь наступний місяць ведеться робота над створенням статичних сторінок з усіх варіантів видачі фільтрів.
Повністю оптимізували обліковий запис з урахуванням усіх отриманих даних.
За підсумками березня спостерігався гарний приріст із продажу, квітень підтвердив правильність обраного вектора.
Що зробили:
Розширили семантику до точних запитів і створили групи оголошень з максимальною релевантністю по відношенню до статистичних сторінок;
Модель атрибуції змінили на прив’язку позиції;
Додані конвертуючі RLSA-аудиторії у пошукові кампанії.
Підсумкові цифри приросту Березень 2017 / Березень 2018:
Дохід вдалося підвищити практично в 5 разів при зростанні витрат лише на 29%.
Висновки:
Всі вищеописані процеси та результати доводять:
Щоб досягти цілей, важлива тісна співпраця з клієнтом, вибірка пріоритетних категорій, отримання даних для обчислення вашої аудиторії;
Постійно аналізуйте свою роботу, звичні інструменти та методики працюю по-різному для різних тематик бізнесу, звертайте увагу на деталі та тенденції ринку.
Ми продовжуємо роботу з клієнтом, в обліковому записі ведуться стандартні оптимізації та додавання нових рекламних кампаній у рамках обраної стратегії максимальної релевантності за вузькими запитами з відповідними посадковими сторінками.