Ваш кошик зараз порожній!
Кейс SEO-Studio: просування ігрового сайту під США
- Тематика сайту: основний напрямок – продаж акаунтів до онлайн-ігор (League of Legends, World of Tanks, Counter-Strike)
- Цільова аудиторія: платоспроможні гравці онлайн-ігор;
- Послуга: SEO-просування під США;
- Період просування: 19.08.17 – по теперішній час;
- Регіон просування: США. Надалі планується розширення ринку Німеччини, Франції, Іспанії, Туреччини, Польщі;
- Бюджет: за 4 місяці роботи було витрачено понад $3000 на просування та консалтинг.
Клієнт поставив перед нами завдання – отримання позицій у ТОП-10 за відібраними запитами. Також був зацікавлений у залученні цільового трафіку до сайту. Трафік на момент старту:
Сайт складався з категорій та безлічі фільтрів. Багато сторінок не могли потрапити в індекс пошукової системи через неправильну SEO-оптимізацію ресурсу.На сайті було багато технічних помилок, таких як:
- Наявність сторінок із кодом відповіді 3**;
- Некоректна робота 404-ї сторінки;
- Сторінки, які не повертали відповідь;
- Безліч дублів сторінок;
- Багато сторінок із розмитими тегами Title, H1;
- Незакриті від індексації технічні сторінки;
- Неправильно реалізовано сторінки фільтрів;
- Відсутність хлібних крихт;
- Безліч зовнішніх посилань і т.д.
Аналіз конкурентів у тематиці
Ми почали з того, що провели аналіз конкурентів, щоб зрозуміти, в який бік рухатись. В аналізі враховували кількість сторінок у видачі, посилання, трафік (органіка), особливості, які можна запозичити.
Порівняльний аналіз виглядав так:
Семантика
Для визначення позицій сайту та категорій, які слід просувати, фахівці SEO-Studio зібрали всю семантику (категорії-підкатегорії-низькочастотні запити).
SEO-аудит сайту
Після семантики ми провели повний SEO-аудит сайту під США (аудит зайняв понад 60 сторінок). Це дало можливість скласти технічне завдання, виправити всі основні помилки сайту та дати рекомендації щодо розвитку проекту.
Якщо коротко вказати виправлення:
- Прибрали тексти, що дублюються, зі сторінок фільтрів;
- Прибрано неунікальну генерацію текстів по всьому сайту;
- Усунули конфлікт релевантності через наявність дублів сторінок;
- Замінили всі посилання з 301 редиректом на сайті на посилання з 200 кодом відповіді;
- Усунуто проблему наявності в індексі сторінок пагінацій сайту, сортувань та непотрібних для користувача сторінок;
- Налаштували генерацію тегів Title, h1 та мета-тега Description для всіх типових сторінок сайту з використанням усіх запитів семантичного ядра, замінили вручну всі розмиті теги h1 на трафікогенеруючі;
- Прописали коректний robots.txt та налаштували генерацію sitemap.xml, включаючи лише корисні для користувача сторінки;
- Збільшили швидкість завантаження сторінок;
- Прибрали безліч зайвих тегів h2, h3, h4;
- Налаштували фільтри з ЧПУ адресами (людинозрозумілі урли), налаштували 301 редирект зі старих УРЛів на нові для збереження ваги та позицій за запитами, замінили посилання у коді на актуальні;
- Налаштували перелінкування на сайті таким чином, щоб збільшити вагу сторінок, що просуваються.
Віктор Гуменюк, team lead відділу просування сайтів SEO-Studio:
“При просуванні англомовних сайтів я раджу використати комплексний підхід у SEO. Не приділяти уваги лише високочастотним ключовикам, а й працювати із середньочастотними та низькочастотними словами. Рекомендую займатися просуванням не тільки в пошукових системах, але і всередині популярних сервісів – Youtube, Amazon, Facebook. Також при просуванні англомовних сайтів важливим є якісний контент, природні посилання (колонки, PR-статті, огляди, інтерв’ю), крауд-маркетинг. Без цього сайт під США просунути практично неможливо”.
Технічне завдання SEO-тексти
Після аудиту ми склали максимально повне ТЗ на тексти для всіх пріоритетів клієнта (для сторінок, які не в ТОПі).
Закупівля посилань та крауд-маркетинг
Нами був складений список якісних трастових майданчиків, на яких планувалося закуповувати посилання. Також підключили до роботи крауд-маркетологів SEO-Studio. На жаль, перелік усіх донорів показати не можемо.
На табличці можна побачити зростання позицій сайту за ключовими запитами клієнта:
Також бачимо зростання трафіку (на стрибки трафіку впливало використання технічного завдання):
На момент старту робіт трафік становив 20-25 користувачів на добу. На момент написання даного кейсу трафік складає 140-160 користувачів на добу і сайт займає топові позиції з більшості ключових запитів.
Якщо вас потрібно проконсультувати з просування та розкрутки сайтів під США, можете сміливо звертатися. Консультація безкоштовна.