Ваш кошик зараз порожній!
Скільки коштує просування у Facebook?
Скільки коштує просування та реклама у Facebook? Це одне з найпоширеніших питань, що виникає відразу ж після того, як приймається рішення просуватися в соціальних мережах. Традиційна відповідь, яка зустрічається майже в кожній статті або настанові присвячених цій темі – «це залежить від багатьох факторів». Але можна спробувати дати конкретнішу відповідь.
Скільки коштує реклама у Facebook
У Facebook існує кілька підходів до реклами та її оплати. Зазвичай можна платити або за кожен клік за оголошення, або за кожні 1000 показів. Що краще та вигідніше – питання окреме.
Середня вартість одного кліка за оголошенням становить 5 центів. Середня вартість 1000 показів 6 доларів. Це усереднені дані, які можуть сильно змінюватись від однієї кампанії до іншої, але приблизний орієнтир вони дають.
До речі, світова статистика показує зовсім інші цифри. Так, у середньому у світі за клік на Facebook платять 30 центів, а за тисячу показів – 10 доларів. За кожне завантаження програми доведеться викласти 3 долари.
Не випадково ми акцентуємо увагу на тому, що вартість просування у Facebook сильно залежить від різних факторів. Справа в тому, що розкид цін на рекламу тут справді вражаючий. Наприклад, один клік може коштувати від 2 центів до 5 доларів.
Чому дешева реклама не ефективна
Крім ціни за клік або за 1000 переглядів, існують інші важливі параметри, які слід враховувати. Вирішальне значення має відсоток реальних клієнтів та покупців, які були залучені до рекламної кампанії.
У тому, що реклама може обійтися дешево, дуже мало сенсу, якщо клієнтів та покупців вона не приносить. З іншого боку, дорога, але ефективна реклама на практиці вигідніша, оскільки вона краще окупається. Тому й виходить так, що дешева реклама у Facebook може виявитися дорожчою, а дорога реклама – дешевшою.
До речі, знизити ціну на клік дуже просто. Для цього потрібно відмовитися від спроб налаштувати кампанію на свою цільову аудиторію та змиритися з тим, що ваші оголошення показуватимуть усім підряд. Усе. Власне такий підхід дає найнижчу ставку за клік або за 1000 показів. Інша річ, що така стратегія, швидше за все, виявиться провальною.
Недорога реклама переважно транслюється людям, які цікавляться ні вашими товарами, ні рекламою (принципово). Єдиний варіант, коли така тактика може спрацювати, це по-справжньому великомасштабні рекламні кампанії, розраховані на масового споживача. Але й тут виникає безліч нюансів, і така кампанія дуже легко може стати збитковою.
Щоб навпаки – зробити рекламну кампанію більш ефективною, доведеться провести низку досліджень та виконати тонке настроювання. Ціна за рекламну кампанію може стати значно вищою, зате і її окупність стане більш очевидною.
Які фактори впливають на вартість реклами у Facebook
Є безліч факторів, які впливають на вартість реклами у Facebook. Це мета оголошення, конкуренція у ніші, особливості цільової аудиторії, географічне розташування аудиторії, якість реклами, релевантність та ін.
Наприклад, якщо ваша цільова аудиторія знаходиться у великих містах та столиці – реклама коштуватиме дорожче. Пояснюється це підвищеною конкуренцією за платоспроможну аудиторію, що прямо впливає на результати аукціону (оголошення рекламодавців також конкурують між собою).
Насправді в налаштуваннях реклами для Facebook є сотні опцій, які необхідно правильно налаштовувати. А якщо ні, то весь рекламний бюджет може бути витрачений буквально за кілька днів – марно. Це власне наука, потребує великих знань, і досвіду. Якщо ви ніколи не намагалися просуватися на Facebook, вам доведеться витратити багато часу тільки для того, щоб просто з’ясувати, які існують можливості та опції. Не кажучи вже про те, як кожна з цих опцій може вплинути на ефективність рекламної кампанії та чим може загрожувати зміна того чи іншого параметра.
Тим не менш, якщо ви хочете зрозуміти, як можна просуватися в соціальних мережах практично та ефективно, ви завжди можете зв’язатися з нами для консультацій.