Кейс SEO-Studio та LingvoMania
![Кейс SEO-Studio та LingvoMania 1](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/09/14576.1.b1.jpg)
Сьогодні у нас SEO-кейс з просування сайту однієї з найбільших компаній у Казахстані, яка займається курсами англійської мови – LingvoMania.
Вже більше 8 років на ринку, Член Асоціації Мовних Школ Казахстану (LSA), у клієнтах LingvoMania – Zara, FedEx, Johnson & Johnson, Beiersdorf та інші.
- Послуга: внутрішня оптимізація сайту та SEO-просування;
- Регіон просування: Алмати (Казахстан);
- Період просування: у кейсі показаний відрізок – 27.08.17 – 3.02.18;
- Цільова аудиторія: школярі та студенти, яким необхідне знання англійської мови; люди, які планують переїзд до іншої країни;
- Бюджет: 800 $ на посилальне просування.
![Кейс SEO-Studio та LingvoMania 2](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/09/image961-700x393.png)
Завдання
Збільшити кількість органічного трафіку та, відповідно, збільшити кількість дзвінків/заявок через сайт. Вивести основні високочастотні запити до ТОП-5 та ТОП-10.
Команда
Для роботи ми виділили 6 спеціалістів SEO-Studio:
- Менеджер проекту;
- SEO-аналітик;
- Семантик;
- Лінкбілдер;
- Копірайтер
- SEO-фахівець.
![Кейс SEO-Studio та LingvoMania 3](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/09/image4111-700x393.png)
Аналіз
Перед тим, як розпочинати просування будь-якого проекту в студії, ми обов’язково проводимо детальний маркетинговий аналіз ніші та детальний розбір конкурентів. Зі зрозумілих причин, ми не можемо його опублікувати.
Скажімо лише про технічний бік. У ньому ми зібрали всі основні сайти курсів англійської мови в Алмати та провели аналітику – вік кожного домену, кількість сторінок на сайті кожного конкурента, кількість зовнішніх посилань, трафік за останні 28 днів, виявлення нішевих особливостей кожного конкурента, та, власне, аналіз органічного трафіку .
З аналізу ми вивели свою власну SEO-стратегію.
![Кейс SEO-Studio та LingvoMania 4](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/09/image271-700x393.png)
SEO-аудит
Ми провели детальний SEO-аудит сайту клієнта і дали Технічне завдання з внутрішньої оптимізації. Для того, щоб у вас було розуміння, як виглядає в принципі наше ТЗ на внутрішню оптимізацію, перегляньте наш аудит для благодійного проекту Хочу Собаку, який ми провели безкоштовно. За посиланням .
Далі ми зібрали всю семантику ніші. У середньому ми розширювали ядро на 30-50 нових слів щомісяця.
![Кейс SEO-Studio та LingvoMania 5](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/09/image371.png)
Ми пропрацювали всі мета-теги та вели регулярний моніторинг (+ виправлення помилок) у Google Search Console та Яндекс.Вебмайстер. Зробили внутрішнє перелінкування (тільки унікальні анкори) на сторінки послуг.
Склали разом із клієнтом контент-план із написання інформаційних статей.
![Кейс SEO-Studio та LingvoMania 6](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/09/image781-700x285.png)
![Кейс SEO-Studio та LingvoMania 7](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/09/image1041-700x332.png)
Посилання
Далі зайнялися зовнішнім SEO-просуванням.
- Закупівля посилань (крауд-маркетинг, блоги, статті).
- Принцип відбору майданчиків розміщення: кількість органічного трафіку на донор, регіон, тематика.
Перші три місяці роботи велася закупівля лише безанкорних посилань для максимально природного посилання. Потім додали анкор + бренд та анкор.
![Кейс SEO-Studio та LingvoMania 8](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/09/image5131-700x276.png)
![Кейс SEO-Studio та LingvoMania 9](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/09/image1271-700x689.png)
В результаті отримали рівномірне зростання маси посилань і максимально природний анкор-лист.
![Кейс SEO-Studio та LingvoMania 10](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/09/image161-700x393.png)
Результат
Бачимо зростання органічного трафіку на 101%.
![Кейс SEO-Studio та LingvoMania 11](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/09/image1161-700x203.png)
Пріоритетні для клієнта високочастотні запити знаходяться у ТОП:
![Кейс SEO-Studio та LingvoMania 12](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/09/image1351-700x315.png)
План робіт на майбутнє
- Робота з семантичним ядром: розширення, чищення;
- Додавання нових матеріалів, спрямованих на підтримку та розвиток більш вузьких напрямків (іспити, тести);
- Публікації PR-матеріалів у регіональних ЗМІ;
- збільшення посилальної маси (крауд, блоги, статті);
- Запуск рекламних кампаній із платного трафіку.
Якщо вам потрібно проаналізувати ваш сайт та скласти маркетингову стратегію, сміливо залишайте заявку нижче.