Агенція з розкрутки сайтів
працюємо з 2006 року

Як потрапити до Google News: рекомендації від SEO-Studio

Як потрапити до Google News: рекомендації від SEO-Studio 1

Подати заявку на додавання сайту в Google News та інші агрегати новин не так важко. Основна складність полягає в тому, що далеко не кожен сайт буде схвалений модераторами. На відміну від стандартної пошукової видачі, агрегати новин модеруються вручну і при цьому ретельно перевіряються на відповідність цілому ряду параметрів. Хороша новина: відомо, які вимоги потрібно дотриматись, щоб пройти «фейсконтроль».

Новинні агрегатори

Новинки, такі як Google News, збирають і об’єднують в одній платформі десятки тисяч новинних матеріалів, що охоплюють практично всі цікаві для користувачів теми. На відміну від стандартної пошукової видачі, видача новин відрізняється тим, що містить, власне, новини. Тобто матеріали, які описують недавні і важливі події, що заслуговують на увагу.

Участь у видачі новин дає масу переваг:

  1. По-перше, це допомагає значно підвищити рівень довіри до сайту. Більшість користувачів схильні довіряти сайтам, які регулярно «влучають у новини». Високий рівень довіри, у свою чергу, позитивно впливає на конверсії.
  2. По-друге, матеріали, які публікуються в агрегаторах новин дуже часто «підхоплюються» іншими виданнями та сайтами. В результаті ваш матеріал може отримати велику кількість зворотних посилань, у тому числі авторитетних ресурсів.
  3. По-третє, агрегати новин здатні генерувати велику кількість трафіку. У деяких випадках, після додавання сайту в агрегати новин, трафік може збільшитися в рази.
Як потрапити до Google News: рекомендації від SEO-Studio 2

Що таке новини

Здавалося б, це просте питання. Традиційно, ми звикли вважати новинами ті сюжети, які показують по ТБ в рамках програм новин, а також типову добірку інформаційних матеріалів у новинних газетах про якісь важливі загальнонаціональні події. Здебільшого це політика, події та шоубізнес. Такий підхід спочатку було перенесено в інтернет-простір.

У зв’язку з цим виникає цілком справедливе питання: чи потрібно бути акредитованим журналістом або власником агентства новин, щоб генерувати новини? Насправді ні. Якщо ви користуєтеся агрегатами новин, то напевно помітили, що контент, який туди потрапляє, все частіше генерується не тільки новинними агентствами та виданнями, але і «незалежними організаціями», різноманітними сайтами на різні теми і навіть блогерами. При цьому тема новин поступово розширюється.

Що ж вважається новиною і який контент може потрапляти в агрегати новин? Пошукові системи вважають новиною інформацію про останні або важливі події, що заслуговує на увагу. Ця інформація може стосуватися найрізноманітніших тем. Залежно від конкретного агрегату новин, таких тематик може налічуватися 50-100. Таким чином, якщо ви можете публікувати на своєму сайті актуальну, своєчасну інформацію, що стосується останніх або важливих подій у вашій галузі, ви можете вважатися видавцем новин і можете претендувати на те, щоб брати участь у видачі новин, наприклад, Google News. Чим і слід користуватися.

Новини для не новинних сайтів

Чи може не новинний сайт потрапити до агрегату новин?

З новинними сайтами все більш-менш зрозуміло та прозоро. У загальному випадку, якщо ви націлюєтеся на агрегати новин, спочатку слід вивчити ті тематики, які популярні у цих агрегаторів. Після цього потрібно вибрати спеціалізацію або підлаштуватись під агрегатори, продублювавши їх рубрики на своєму сайті.

Як потрапити до Google News: рекомендації від SEO-Studio 3

Але що робити тим сайтам, які не є новинними в чистому вигляді, але при цьому хочуть потрапити в агрегати новин, щоб отримати більше якісного трафіку? Скажімо, інформаційні та комерційні сайти можуть містити чимало контенту, який для новинних агрегаторів не підходить. У такому випадку потрібно створити спеціальний розділ на сайті, який буде призначений для публікації лише новин. Це має явно відображатись в URL (mysite.ua/news). При цьому необхідно створити окрему карту новин (sitemap). Втім, карта новин – це обов’язкова вимога у будь-якому випадку.

Форма подачі матеріалів новин

Здебільшого, оптимізація контенту для агрегаторів новин аналогічна оптимізації контенту для основної пошукової видачі. В обох випадках на перше місце виходить якісний зміст, підкріплений технічним SEO. Однак існують і деякі відмінності, які слід пам’ятати.

Щоб успішно пройти «фейсконтроль» і брати участь у видачі новин, слід правильно подавати інформацію. Це мають бути саме новини, які мають виглядати як новини.

Як потрапити до Google News: рекомендації від SEO-Studio 4

Заголовки новин відрізняються великим розміром і більшою інформативністю. Насправді суть усіх новин завжди входить у заголовок – решта лише деталі. При цьому новинні агрегатори люблять, коли в заголовку використовуються власні імена. У випадку структура заголовка така [Хто] + [що зробив] + [обставини] . Приклад: [Ціни на побутову електроніку] + [злетіли] + [на тлі свят, що наближаються] .

У першому абзаці (лід) розкривається уся новина. Потрібно відповісти на основні питання, що можуть виникнути у читача. Коли, що сталося, де це сталося, чомусь і т.д. Основна частина матеріалу, розгорнуто розкриває подробиці у хронологічному порядку. При цьому найважливіші деталі описуються у першій частині матеріалу.

Вимоги до якості контенту

Власне, контент для агрегаторів новин повинен відповідати стандартам доброї журналістики. Можна назвати багато факторів, що впливають на якість контенту. Але якщо говорити саме про новини, є й критичні фактори, яких не так уже й багато.

Насамперед новини мають бути правдивими. Довіра – це, можливо, один з головних факторів, що впливає на те, чи пройде сайт модерацію і чи буде він гідно ранжуватися в видачі новин. Факти слід перевіряти та перевіряти ще раз. Особливо це важливо для тематик, які можуть прямо чи опосередковано вплинути на здоров’я, безпеку та благополуччя ваших потенційних читачів. Це такі тематики як, наприклад, медицина, здоров’я та фінанси.

Як потрапити до Google News: рекомендації від SEO-Studio 5

Другий найважливіший фактор, який потрібно завжди пам’ятати – це оперативність. Контент має бути обов’язково свіжим. В ідеалі ви повинні публікувати інформацію задовго до конкурентів. У цьому випадку сайт напевно високо ранжуватиметься і зможе скласти конкуренцію навіть великим агентствам новин.

Третій фактор – контент має бути якомога об’єктивнішим. На відміну від авторської статті, в новині не повинно бути вашої думки. Це просто виклад фактів як вони є в хронологічному порядку або, як варіант, ваше пророцтво про те, що майже напевно відбудеться найближчим часом.

Технічні вимоги до сайту новин

Новинний сайт повинен відповідати загальноприйнятим стандартам якості. Деякі спеціалісти налічують понад двісті SEO-факторів, які можуть вплинути на ранжування сайту. Насамперед увагу варто приділити саме їм. Іншими словами, сайт новин оптимізується, як і будь-який інший сайт, на основі наріжних принципів SEO. Частину цих принципів можна знайти, наприклад, у довідковій системі Google у розділі «Рекомендації для веб-майстрів» та інших ресурсах, що заслуговують на довіру.

Однак сайти, які хочуть брати участь у видачі новин повинні забезпечити ще ряд умов технічного характеру.

  1. Новинка в форматі XML . Для того, щоб відокремити новини від інших типів контенту, потрібно створити спеціальну картку новин. Це файл, який містить структурований список матеріалів новин, призначений для автоматизованої обробки. Даний файл допомагає відокремити новини від іншого контенту, який може бути присутнім на сайті: статті в блозі, опис товарів, інформаційні матеріали, інструкції та ін.
  2. Мікророзмітка (див. Shema.org) . Новини мають бути структуровані за допомогою спеціальної мови розмітки. Розмітка допомагає роботі зрозуміти структуру новин. Наприклад, де знаходиться дата публікації, заголовок, основна ілюстрація, ім’я автора та ін. Мікророзмітка – це обов’язкова умова участі у видачі агрегатів новин.
  3. Мета-теги . Використання інформативних мета-тегів, як і мікророзмітка, допомагає агрегатору краще розуміти зміст новини. Це дуже важливо. Якщо бот не буде розуміти, про що новина і як вона структурована, він не буде показувати її у видачі, щоб уникнути будь-яких непорозумінь.
  4. Унікальні та постійні URL-адреси . Одна з вимог, яку повинні дотримуватися сайти новин – забезпечення постійних, унікальних та інформативних URL для кожної новини. Зміни не допускаються. Переадресація не допускається.

Як додати сайт в агрегати новин

Після того як ви належним чином організували розділ новин, наповнили його якісним контентом, який підходить для агрегатів новин (як за формою, так і за змістом), виконали технічні вимоги, можна подавати заявку на участь. Як уже було сказано, зробити це не важко. Кожен із новинних агрегаторів має спеціальну форму, якою і слід скористатися. Наприклад, щоб додати сайт до Google News, перейдіть до центру партнерів Google, виберіть розділ «Новини» і далі дотримуйтесь інструкцій.

Як потрапити до Google News: рекомендації від SEO-Studio 6

Найпопулярнішими новинними агрегаторами на сьогоднішній день є: Google News, Яндекс/Рамблер новини, SMI2.ua, Ukr.net, i.ua.

21.11.2018

Автор статьи: