Агенція з розкрутки сайтів
працюємо з 2006 року

7 способів оптимізації онлайн-офлайн маркетингу

7 способів оптимізації онлайн-офлайн маркетингу 1

Цифровий маркетинг

Зараз онлайн-маркетинг має вирішальне значення для успіху бізнесу. Включення автономних даних у маркетингову кампанію може підвищити окупність інвестицій в онлайн-маркетинг, завдяки глибшому розумінню клієнтів вашої компанії та їхньої поведінки у реальному світі.

Більшість сучасних маркетологів це розуміють. Вони знають, що покупці вільно перемикаються між реальним та цифровим світом під час покупок. Це робить маркетинг Online-to-Offline, також відомий як O2O, ефективним способом для компаній, що дозволяє досягати клієнтів у всіх точках дотику та продажу. У цій статті ми розглянемо, як оптимізувати ці відносини для покращення обслуговування клієнтів, підвищення їхньої залученості та впізнаваності бренду.

Що таке O2O Комерція?

У торгівлі Online-to-Offline (O2O) компанії розглядають свої канали онлайн та офлайн маркетингу як взаємодоповнюючі, а не конкурентні. Як приклад можна навести такі:

Купити в один клік – покупці купують товари в Інтернеті, а потім забирають їх у магазині.

Повернення товарів, придбаних через Інтернет, в офлайн – магазин

Важливість O2O підтверджується придбанням компанією Amazon компанії Whole Foods.


Amazon інвестувала у придбання понад 13 мільярдів доларів США, розуміючи незаперечну реальність про споживачів: Незважаючи на захоплення пристроями та цифровими послугами, більшість продажів все ще відбувається в офлайн-магазинах.

76% споживачів, які шукають товари або послуги у своєму регіоні, приходять до магазину протягом дня, і багато хто з них купує. За оцінками Spotify, понад 80% роздрібних продажів здійснюватиметься у магазинах як мінімум до 2021 року.

Ці дані ясно показують, що ефективна рекламна кампанія не може дозволити собі ігнорувати автономні стратегії.

Як маркетологи можуть оптимізувати роботу O2O?

Дослідження IBM підтверджують, що сьогоднішні споживачі очікують захоплюючого та захоплюючого шопінгу в магазинах, аналогічного до того, що пропонується в Інтернеті. Попри це, майже 90% торгових майданчиків не створено задоволення цих потреб. Отже, багато брендів відстають, залишаючи покупців незадоволеними послугами та досвідом, отриманим у реальних магазинах. Існує безліч способів покращити якість обслуговування клієнтів, використовуючи цифрові технології на місці, щоб зробити покупки приємнішими для споживачів і вигіднішою кампанією для маркетологів.

Давайте розглянемо 7 способів оптимізації маркетингової діяльності в режимі онлайн та офлайн:

Дозволити офлайн-діяльність у режимі онлайн

Однією з найбільших тенденцій у роздрібній торгівлі є покупки за принципом “клікни та збирай”, при цьому більше 70% покупців користуються можливістю замовляти товари в Інтернеті та забирати їх у магазині.


Ця проста маркетингова технологія прямо підживлює бажання споживача отримати те, що хочемо, не чекаючи. Це стимулює більшу кількість покупців відвідувати торгові точки, що підвищує ймовірність здійснення імпульсних покупок.

Один із найкращих способів, за допомогою якого бренди розвивають роздріб O2O, – це позбавитися черг.

Приклад:
Концепція Starbucks Mobile Order & Pay обіцяє, що нам більше ніколи не доведеться чекати у черзі. Клієнт може зібрати, оформити замовлення та зробити оплату зі свого телефону, перш ніж зайти та забрати його.

Використати потенціал розширеної реальності

Наш світ швидко змінюється, як технології продовжують переростати в індустрію, створюючи нові можливості для багатьох підприємств.

Розширена реальність (AR) дозволяє користувачам оглядати і тестувати цифрові продукти у фізичному світі, змішуючи реальності, що перекриваються, в інтерактивному режимі.

Приклад:
Косметична компанія L’Oréal має мобільний додаток, який дозволить користувачам тестувати різні види макіяжу. Додаток ідентифікує ваше обличчя, а потім фактично покаже вам, як ви виглядатимете з відтінком або кольором певного косметичного продукту.

Поліпшення персоналізації за допомогою інсайтів даних

Компанії повинні зв’язатися зі своєю аудиторією, перш ніж продаж стане можливим. Світ стає все більш багатолюдним та конкурентним, що ускладнює цей процес, особливо для нових брендів. Оскільки 80% споживачів з більшою ймовірністю купують продукцію у компаній, які відповідають їх інтересам, очевидно, що персоналізація має велике значення. Мета полягає в тому, щоб встановити зв’язок з клієнтами, дати їм зрозуміти, що ви чуєте їх, що ви розумієте їх і в цілому, довівши, що ваша компанія є найкращою у задоволенні їхніх потреб.

Mobile First – первинність мобільної версії

Ми всі знаємо, що мобільні пристрої нікуди не подінуться. Більш того, вони швидко стають домінуючою силою, коли споживачі віддають перевагу своїм пристроям настільним комп’ютерам. Статистика показує, що американці проводять зі своїм смартфоном до 4,5 години на день, і 80% мільйонів сплять поруч із телефоном. За даними дослідницької компанії Forrester Consulting, річний обсяг продажів мобільних телефонів зріс на 60 мільярдів доларів, але цей показник відносно невеликий у порівнянні з 1 трильйоном доларів в офлайн-продажах, які безпосередньо залежать від використання мобільних телефонів. Бренди повинні відслідковувати зміни та розвиватися разом з ними таким чином, щоб можна було зв’язатися з клієнтами у різних точках дотику, як у режимі онлайн, так і офлайн. TripAdvisor є прикладом бренду, який зробив свою програму доступною в автономному режимі, дозволяючи клієнтам користуватися своїми послугами, навіть якщо підключення до Інтернету не є можливим.

Компанії також можуть використовувати любов до мобільного телефону, використовуючи маякові технології у своїх магазинах, передаючи повідомлення на пристрої клієнтів під час пересування магазином.

71% рітейлерів можуть використовувати маяки для відстеження купівельних моделей, а потім аналізувати та адаптувати свій маркетинг, щоб запропонувати кращий сервіс.

Зв’язати KPI для онлайн та офлайн-маркетингу

Компанії повинні приймати важливі рішення про свої бюджети, інвестиції та маркетингову стратегію, які повинні забезпечувати максимально можливе повернення інвестицій. Якщо ви вирішите дивитися тільки на онлайн-операції та залишите поза увагою офлайн, вам буде значно важче досягти ваших маркетингових цілей. Все більше компаній усвідомлюють цінність узгодження своїх КPI для онлайн- та офлайн-маркетингу, і дослідження показують це:


47% компаній в даний час зосереджено на використанні офлайн-маркетингу для збільшення онлайн-трафіку та залученості.

І навпаки, 68% компаній використовують свій онлайн-маркетинг для підвищення лояльності до бренду – традиційна мета офлайн-маркетингу.

65% компаній використовують онлайн-маркетингову діяльність для стимулювання офлайн-взаємодії

Хоча команди e-commerce та персонал магазину, як правило, працюють як окремі підрозділи, компанії можуть узгодити свої ініціативи в галузі продажу та маркетингу таким чином, щоб усі і всі були спрямовані на досягнення одних і тих самих цілей.

Будьте гнучкими у своїй кампанії

Не завжди легко визначити ключові слова, на які слід орієнтуватися, або найважливіші KPI, які необхідно встановити при вимірі успіху будь-якої маркетингової кампанії. У цифровому полі стан роздрібної торгівлі різко змінюється, що позначається як у онлайн, і на оффлайн маркетингу.


Змінюються багато факторів, у тому числі:

  • Наші клієнти та їх бажання
  • Навички та досвід компанії
  • Рівень продуктивності праці
  • Конкуренти та їх стратегії

В результаті неможливо просто встановити та забути свої KPI. Немає такого поняття як ідеальний набір.

Коли компанії хочуть оптимізувати свої онлайн та офлайн-кампанії, важливо подумати про те, які КPI слід змінити або скасувати.

Розробка офлайн та онлайн пошукових систем

Для багатьох компаній офлайн SEO є чимось зайвим і багато хто робить помилку, ігноруючи SEO в офлайн маркетингу, вважаючи, що це не впливає на ваші продажі в Інтернеті. Коли клієнти знаходять компанію через органічний пошук, стає зрозумілим, що онлайн SEO працює правильно. Це означає більш високі очікування щодо офлайн-взаємодії: оскільки споживачі приходять до магазину, ґрунтуючись на відгуках користувачів та хорошій присутності в мережі. Підприємства мають забезпечити офлайн-сервіс, орієнтований споживача. Він повинен відображати ваш онлайн SEO, ґрунтуючись на цінності та зв’язках, розвинених за допомогою онлайн-маркетингу вашої компанії.

Взаємозв’язок офлайн та онлайн – це ключ до успіху

Оскільки цифрове перетворення є таким важливим напрямком для багатьох компаній, зрозуміло, що багато хто воліє зосередитися на онлайн-маркетингу.

Однак, незважаючи на прагнення цифровізації, компанії повинні пам’ятати, що вони все ще продають свою продукцію людям. Люди взаємодіють із брендами та шукають приємних вражень. У багатьох випадках це відвідує фізичні магазини для здійснення покупок. Маркетинговим компаніям необхідно шукати способи, за допомогою яких їх онлайн та офлайн канали можуть доповнювати один одного, щоб їх маркетингові кампанії були узгоджені. Використовуючи нові технології, такі як аналіз даних, зберігання програм та маяків, компанії можуть збільшити зусилля з персоналізації та спілкування зі своїми клієнтами в автономному режимі. Вони також можуть скористатися перевагою переважання мобільних користувачів та працювати над задоволенням загального прагнення швидкого та якісного обслуговування. Компанії, засновані на традиційних принципах та орієнтовані на клієнта, зможуть побудувати міцнішу репутацію як в Інтернеті, так і за його межами.