Агенція з розкрутки сайтів
працюємо з 2006 року

7 основних помилок SEO копірайтерів

7 основних помилок SEO копірайтерів 1

Багато людей намагаються писати тексти для сайтів, гордо іменуючи себе SEO копірайтерами. Але не кожному вдається створювати справді якісні тексти, які не лише відповідатимуть вимогам пошукових систем, а й сподобаються читачам – відвідувачам сайтів. Як стати не просто копірайтером, але майстром слова із приставкою SEO спробуємо розібратися.

Для професійного SEO копірайтера необхідно вміння майстерно жонглювати ключовими словами всередині тексту, що створюється. Адже ключові слова – запорука успіху статті у гонці за пошукове лідерство. Але в спробі помістити в текст якнайбільше пошукових слів важливо не перестаратися. Адже бездумно вписані слова здатні спотворити навіть найкращий текст, відштовхнувши читачів. Звичайно, ключові слова можна зробити непомітними, наприклад, написавши їх таким же кольором як тло сайту або сховавши під банер. На жаль, такий спосіб розкручування пошукова машина може сприйняти як «чорне просування» та застосувати до сайту серйозні санкції. Тому ключові слова слід вписувати розумно, а текст має бути бачити користувачам.

7 основних помилок SEO копірайтерів

SEO «простирадла» – величезні тексти у кілька тисяч символів

Любителі писати великі тексти будуть розчаровані – майже ніхто з користувачів не читає текст обсягом понад 5 тис. знаків, тим більше якщо він не несе особливого смислового навантаження. Читати текст з монітора набагато складніше для очей, ніж паперового носія, тому зробіть його зручним для сприйняття. Подбайте про короткість і простоту побудови речень. Оптимальний розмір статті для позитивного сприйняття користувачами та пошуковими системами від 1500 до 4000 знаків.

Незнання тематики

Якщо автор тексту не розуміє, що пише, цього точно не зрозуміє читач. Тому SEO копірайтер повинен зробити текст цікавим та зрозумілим, не обмежуючись лише поверхневими даними. Зберіть масу інформацію про тему, осмисліть її і вже приступайте до написання тексту. При цьому текст має бути ще й продавцем, тому використовуйте в тексті посилання «Купити», «Замовити» або «Ознайомитись», а також використовуйте прикметники з високим ступенем емоційності – яскравий, незабутній, що не залишає байдужим, тощо.

Додавання до тексту максимальної кількості ключових слів

Дуже часто копірайтер намагається «напихати» текст великою кількістю ключових слів. Цього робити не можна, адже такий текст привертає увагу спам-фільтрів, які починають діяти через часті вживання ключових фраз. Щільність ключових слів кожного тексту має визначатися індивідуально і перевищувати 1-3 відсотків. Деякі слова можна використати в заголовках, тегах, підпису сайту та інших елементах.

Постійне вживання ключових слів у тому вигляді, в якому їх вводять у пошуку

Прямі входження — найефективніші пошукові запити, але це не означає, що потрібно 15 разів вживати у тексті «Кондиціонер Київ купити». Варто застосувати пошуковий запит двічі, а потім його можна використати зі зміною морфології або порядку слів. Також під час написання тексту для просування певного запиту можна використовувати пошукові підказки Google Suggest – варіанти додаткових слів, які пошуковик пропонує автоматично під час введення запиту.

Вживання заголовків та підзаголовків зі складними ключовими фразами

Завдання заголовків залучати відвідувача, тому не варто писати в заголовку «купити фікус Київ», хоча ключі у тегах H1 та H2 добре сприймаються пошуковими системами. Навряд чи читач спокуситься на прочитання речення після того, як побачить такий безглуздий початок. Але можна використовувати поділ тексту на заголовки та підзаголовки, що створює природну структуру матеріалу та добре сприймається пошуковими системами.

Орфографічні та граматичні помилки

Тексти з граматичними помилками завдають шкоди репутації замовнику. Потенційний Клієнт не використовуватиме послуги чи купуватиме товари, побачивши масу помилок у написанні слів та смисловому побудові речень. Якщо опис безграмотний, то, мабуть, і якість послуг чи товарів є сумнівною. Також варто уникати пунктуаційних помилок, неправильного використання розділових знаків. Для перевірки грамотності тексту крім всіх улюблених функцій “перевірка орфографії” в Microsoft Office можна використовувати онлайн сервіси перевірки орфографії Advego, Gramota.ru. Також готовий текст можна відправити на вичитування друзям, які зможуть глянути на нього «свіжим поглядом», або, роздрукувавши на папері ще раз вичитати самостійно.

Часткове копіювання тексту з Інтернету

Деякі копірайтери лінуються писати повноцінну статтю, обмежуючись лише поверхневим переписуванням скопійованого тексту. Цього робити не можна. Для отримання високих позицій у пошуку текст має бути унікальним мінімум на 95%. Перевірити унікальність тексту можна за допомогою програм Advego Plagiatus та DCFinder. Як бачите, бути SEO копірайтером не просто, але спробувати варто. Адже професія творча дозволяє ознайомитися з безліччю цікавих речей і непогано оплачується. Тому якщо відчуваєте в собі потенціал копірайтера, приходьте працювати в SEO-Studio, ми вас спантеличимо і можливо навіть заплатимо:).

18.08.2012

Автор статьи: