Агенція з розкрутки сайтів
працюємо з 2006 року

Кейс SEO-Studio та LingvoMania

Кейс SEO-Studio та LingvoMania 1

Сьогодні у нас SEO-кейс з просування сайту однієї з найбільших компаній у Казахстані, яка займається курсами англійської мови – LingvoMania.

Вже більше 8 років на ринку, Член Асоціації Мовних Школ Казахстану (LSA), у клієнтах LingvoMania – Zara, FedEx, Johnson & Johnson, Beiersdorf та інші.

  1. Послуга: внутрішня оптимізація сайту та SEO-просування;
  2. Регіон просування: Алмати (Казахстан);
  3. Період просування: у кейсі показаний відрізок – 27.08.17 – 3.02.18;
  4. Цільова аудиторія: школярі та студенти, яким необхідне знання англійської мови; люди, які планують переїзд до іншої країни;
  5. Бюджет: 800 $ на посилальне просування.
Кейс SEO-Studio та LingvoMania 2

Завдання

Збільшити кількість органічного трафіку та, відповідно, збільшити кількість дзвінків/заявок через сайт. Вивести основні високочастотні запити до ТОП-5 та ТОП-10.

Команда

Для роботи ми виділили 6 спеціалістів SEO-Studio:

  1. Менеджер проекту;
  2. SEO-аналітик;
  3. Семантик;
  4. Лінкбілдер;
  5. Копірайтер
  6. SEO-фахівець.
Кейс SEO-Studio та LingvoMania 3

Аналіз

Перед тим, як розпочинати просування будь-якого проекту в студії, ми обов’язково проводимо детальний маркетинговий аналіз ніші та детальний розбір конкурентів. Зі зрозумілих причин, ми не можемо його опублікувати.

Скажімо лише про технічний бік. У ньому ми зібрали всі основні сайти курсів англійської мови в Алмати та провели аналітику – вік кожного домену, кількість сторінок на сайті кожного конкурента, кількість зовнішніх посилань, трафік за останні 28 днів, виявлення нішевих особливостей кожного конкурента, та, власне, аналіз органічного трафіку .

З аналізу ми вивели свою власну SEO-стратегію.

Кейс SEO-Studio та LingvoMania 4

SEO-аудит

Ми провели детальний SEO-аудит сайту клієнта і дали Технічне завдання з внутрішньої оптимізації. Для того, щоб у вас було розуміння, як виглядає в принципі наше ТЗ на внутрішню оптимізацію, перегляньте наш аудит для благодійного проекту Хочу Собаку, який ми провели безкоштовно. За посиланням .

Далі ми зібрали всю семантику ніші. У середньому ми розширювали ядро на 30-50 нових слів щомісяця.

Кейс SEO-Studio та LingvoMania 5

Ми пропрацювали всі мета-теги та вели регулярний моніторинг (+ виправлення помилок) у Google Search Console та Яндекс.Вебмайстер. Зробили внутрішнє перелінкування (тільки унікальні анкори) на сторінки послуг.

Склали разом із клієнтом контент-план із написання інформаційних статей.

Кейс SEO-Studio та LingvoMania 6
Кейс SEO-Studio та LingvoMania 7

Посилання

Далі зайнялися зовнішнім SEO-просуванням.

  1. Закупівля посилань (крауд-маркетинг, блоги, статті).
  2. Принцип відбору майданчиків розміщення: кількість органічного трафіку на донор, регіон, тематика.

Перші три місяці роботи велася закупівля лише безанкорних посилань для максимально природного посилання. Потім додали анкор + бренд та анкор.

Кейс SEO-Studio та LingvoMania 8
Кейс SEO-Studio та LingvoMania 9

В результаті отримали рівномірне зростання маси посилань і максимально природний анкор-лист.

Кейс SEO-Studio та LingvoMania 10

Результат

Бачимо зростання органічного трафіку на 101%.

Кейс SEO-Studio та LingvoMania 11

Пріоритетні для клієнта високочастотні запити знаходяться у ТОП:

Кейс SEO-Studio та LingvoMania 12

План робіт на майбутнє

  1. Робота з семантичним ядром: розширення, чищення;
  2. Додавання нових матеріалів, спрямованих на підтримку та розвиток більш вузьких напрямків (іспити, тести);
  3. Публікації PR-матеріалів у регіональних ЗМІ;
  4. збільшення посилальної маси (крауд, блоги, статті);
  5. Запуск рекламних кампаній із платного трафіку.

Якщо вам потрібно проаналізувати ваш сайт та скласти маркетингову стратегію, сміливо залишайте заявку нижче.

03.05.2015

Автор статьи: