Ваш кошик зараз порожній!
Кейс SEO-Studio та LingvoMania
Сьогодні у нас SEO-кейс з просування сайту однієї з найбільших компаній у Казахстані, яка займається курсами англійської мови – LingvoMania.
Вже більше 8 років на ринку, Член Асоціації Мовних Школ Казахстану (LSA), у клієнтах LingvoMania – Zara, FedEx, Johnson & Johnson, Beiersdorf та інші.
- Послуга: внутрішня оптимізація сайту та SEO-просування;
- Регіон просування: Алмати (Казахстан);
- Період просування: у кейсі показаний відрізок – 27.08.17 – 3.02.18;
- Цільова аудиторія: школярі та студенти, яким необхідне знання англійської мови; люди, які планують переїзд до іншої країни;
- Бюджет: 800 $ на посилальне просування.
Завдання
Збільшити кількість органічного трафіку та, відповідно, збільшити кількість дзвінків/заявок через сайт. Вивести основні високочастотні запити до ТОП-5 та ТОП-10.
Команда
Для роботи ми виділили 6 спеціалістів SEO-Studio:
- Менеджер проекту;
- SEO-аналітик;
- Семантик;
- Лінкбілдер;
- Копірайтер
- SEO-фахівець.
Аналіз
Перед тим, як розпочинати просування будь-якого проекту в студії, ми обов’язково проводимо детальний маркетинговий аналіз ніші та детальний розбір конкурентів. Зі зрозумілих причин, ми не можемо його опублікувати.
Скажімо лише про технічний бік. У ньому ми зібрали всі основні сайти курсів англійської мови в Алмати та провели аналітику – вік кожного домену, кількість сторінок на сайті кожного конкурента, кількість зовнішніх посилань, трафік за останні 28 днів, виявлення нішевих особливостей кожного конкурента, та, власне, аналіз органічного трафіку .
З аналізу ми вивели свою власну SEO-стратегію.
SEO-аудит
Ми провели детальний SEO-аудит сайту клієнта і дали Технічне завдання з внутрішньої оптимізації. Для того, щоб у вас було розуміння, як виглядає в принципі наше ТЗ на внутрішню оптимізацію, перегляньте наш аудит для благодійного проекту Хочу Собаку, який ми провели безкоштовно. За посиланням .
Далі ми зібрали всю семантику ніші. У середньому ми розширювали ядро на 30-50 нових слів щомісяця.
Ми пропрацювали всі мета-теги та вели регулярний моніторинг (+ виправлення помилок) у Google Search Console та Яндекс.Вебмайстер. Зробили внутрішнє перелінкування (тільки унікальні анкори) на сторінки послуг.
Склали разом із клієнтом контент-план із написання інформаційних статей.
Посилання
Далі зайнялися зовнішнім SEO-просуванням.
- Закупівля посилань (крауд-маркетинг, блоги, статті).
- Принцип відбору майданчиків розміщення: кількість органічного трафіку на донор, регіон, тематика.
Перші три місяці роботи велася закупівля лише безанкорних посилань для максимально природного посилання. Потім додали анкор + бренд та анкор.
В результаті отримали рівномірне зростання маси посилань і максимально природний анкор-лист.
Результат
Бачимо зростання органічного трафіку на 101%.
Пріоритетні для клієнта високочастотні запити знаходяться у ТОП:
План робіт на майбутнє
- Робота з семантичним ядром: розширення, чищення;
- Додавання нових матеріалів, спрямованих на підтримку та розвиток більш вузьких напрямків (іспити, тести);
- Публікації PR-матеріалів у регіональних ЗМІ;
- збільшення посилальної маси (крауд, блоги, статті);
- Запуск рекламних кампаній із платного трафіку.
Якщо вам потрібно проаналізувати ваш сайт та скласти маркетингову стратегію, сміливо залишайте заявку нижче.