Ваш кошик зараз порожній!
Google Alerts: навіщо це потрібне?
![Google Alerts: навіщо це потрібне? 1](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/08/a-1024x5751-1-700x393.png)
Замість передмови:
Google Alerts – досить недооцінений сервіс. У Google цей продукт знаходиться у загальному розділі та далеко не на першому місці. А тим часом деякі його функції можуть спростити роботу над розвитком вашого бізнесу.
![Google Alerts: навіщо це потрібне? 2](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/08/image81-700x352.png)
Що таке Google Alerts?
Google Alerts (Гугл Алертс) – це автоматичні e-mail оповіщення від Google. Інструмент допомагає користувачеві за допомогою певних фільтрів налаштувати регулярні e-mail розсилки виключно за його інформацією. Кладезь всіх інформації – сам Google. Щоб отримати релевантний результат на запит, потрібно якомога конкретніше налаштувати фільтри.
Плюси:
- Безкоштовно
- Просто – налаштувати оповіщення Google Alerts можна лише за 5 хвилин
- Зручно – регулярність та формат сповіщень вибирати вам
- Всебічний результат пошуку
Обов’язково: все, що потрібно для того, щоб почати користуватися інструментом – це обліковий запис Google. Для цього просто зареєструйте gmail .
Як користуватись Google Alerts?
Адреса: https://www.google.ru/alerts
![Google Alerts: навіщо це потрібне? 3](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/08/image71-700x104.png)
Перше, що ви бачите, це рядок пошуку. Щоб налаштувати оповіщення, згадаймо кілька операцій, які використовуються в самому Google.
- Кавички “” та знак +
У Google Alerts, як і в пошуку, для того, щоб знаходилася точна відповідність, а не новина на кожне окреме слово у фразі, потрібно брати фразу в лапки або ставити між словами + (без пропуску).
Наприклад: “SEO-Studio Казахстан” або “SEO-Studio+Казахстан”
- Мінус слова та знак –
Якщо вам необхідно знати певні новини, але без згадки якогось певного критерію, можна використовувати мінус слова.
Наприклад : “SEO-Studio – Казахстан”
- Логічне OR (або)
Допустимо, вам потрібно налаштувати оповіщення на кілька схожих подій чи новин. Це можна зробити в одному сповіщенні з використанням оператора OR (обов’язково з великої літери).
Наприклад: “SEO-Studio OR Київ”
- Будь-яке слово та знак *
Зірочка використовується замість будь-якого слова, коли потрібно постійно отримувати всю інформацію одного типу.
Наприклад: “SEO-Studio кейс *
Налаштування Google Alerts
Коли ви правильно ввели запит у пошуковий рядок, ви повинні витратити ще кілька хвилин на самі параметри видачі результату. Коли ви натиснете на “Ще параметри”, ви побачите ряд таких випадайок:
![Google Alerts: навіщо це потрібне? 4](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/08/image12-21.png)
Частота надсилання
![Google Alerts: навіщо це потрібне? 5](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/08/image42-11.png)
Визначте, як часто вам будуть надходити Google сповіщення на пошту. “У міру появи результатів” – щойно з’являтиметься нова інформація, то вам відразу прийде лист на пошту. Якщо ви виберете один з двох варіантів, що залишилися, то після створення RSS оповіщення, ви можете натиснути на шестерню і налаштувати точний час доставки оповіщень:
![Google Alerts: навіщо це потрібне? 6](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/08/image53-11.png)
Наприклад, можна переставити на 09.00, щоб отримати всі новини за минулий день та ніч та оперативно відреагувати на них уранці.
![Google Alerts: навіщо це потрібне? 7](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/08/image61-11.png)
Якщо вам зручніше отримувати всі гугл оповіщення одним листом, поставте галочку поруч зі Зведенням.
Джерела
![Google Alerts: навіщо це потрібне? 8](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/08/image211.png)
Мови та Країна
В даному випадку “Автовибір” – це всі джерела. Інші категорії інтуїтивно зрозумілі.
![Google Alerts: навіщо це потрібне? 9](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/08/image311.png)
Тут потрібно вибрати мову та країну. Здавалося б, очевидний фільтр, але від вибору мови та локації може повністю змінитись результат.
Кількість
![Google Alerts: навіщо це потрібне? 10](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/08/image1211.png)
“Всі результати” – все, чим багатий Google за вашим запитом. “Лише найкращі результати” – це інформація виключно від якісних і володіє гарною репутацією ресурсів.
Доставка
Це поле, в якому за умовчанням стоїть ваша поштова адреса. Після створення оповіщення, ви можете зайти в налаштування та змінити адресу.
Як і які оповіщення можна настроїти?
Ми вибрали 5 основних напрямків, де Google Alerts стане вашим інформаційним помічником. Отже, ви можете налаштувати відстеження:
- Новини про вашу компанію в інтернеті (моніторинг зворотних посилань)
Якщо ви хочете дізнатися, чи згадувалося посилання на ваш сайт на будь-якому ресурсі, використовуйте такий запит:
https://seo-studio.ua/* – site:https://seo-studio.ua/
(Поставте посилання на ваш сайт)
Якщо ви хочете бути в курсі згадок про назву компанії, створіть запит аналогічно першому:
SEO-Studio – site:https://seo-studio.ua/
(вкажіть назву та посилання на ваш сайт)
- Згадки про вашу компанію у соціальних мережах
Тут завдання трохи ускладнюється оператором OR (ми розповідали про нього раніше):
seo-studio.ua {site:facebook.com OR site:twitter.com OR site:plus.google.com OR site:vk.com}
(Додайте потрібну вам соціальну мережу в дужки)
- Плагіат
Виберіть фразу з вашого контенту та поставте в рядок (обов’язково у лапках). Ви отримаєте список сторінок, де є 100% відповідність до цієї фрази.
![Google Alerts: навіщо це потрібне? 11](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/08/image111.png)
Так ви одноразово перевірите наявність плагіату у мережі. А якщо ви налаштуєте оповіщення, то якщо колись хтось сплагіатит ваш текст, ви відразу про це дізнаєтеся.
- Індексації нових сторінок
Як дізнатися, чи проіндексував нові сторінки вашого сайту Google? Створіть оповіщення та ви отримаєте результати в реальному часі.
- Новин конкурентів
Моніторте конкурентів – створіть такі ж оповіщення, як створили для власної компанії, але вкажіть у них сайт чи назву компанії конкурентів. Ви будете завжди в курсі, чи ваш конкурент бере участь у будь-яких маркетингових кампаніях, конференціях, чи пишуть про нього в ЗМІ.
Павло Строкаль , керівник SEO-відділу по роботі з VIP-клієнтами:
“В основному ми використовуємо Google Alerts для відстеження репутації наших клієнтів. Щодня нам надходять сповіщення про новини, відгуки, коментарі та ін. Звичайно, ми використовуємо і ручний метод пошуку нового контенту, але якщо у вас більше сотні клієнтів, потрібен автоматизований підхід, щоб не було навіть шансу упустити важливу інформацію“.
![Google Alerts: навіщо це потрібне? 12](https://seo-studio.ua/wp-content/uploads/2022/08/pasha21.png)
Незвичайні способи використання Google Alerts в особистих цілях
Ми розібрали, як і в яких випадках можна використовувати Google Alerts для бізнесу.
А ось ще кілька способів використовувати цей інструмент у особистих цілях, про які ви навіть не здогадувалися:
- Пошук роботи
Введіть у пошуковий рядок запит за вашою професією і ви отримаєте повідомлення з усіх агрегацій пошуку робіт якою вам зручно мовою і в будь-якій країні. Так, до речі, можна шукати нові резюме потенційних кандидатів у штат компанії.
- Пошук дешевого авіаквитка
Плануєте подорож? Ви можете налаштувати щоденні оповіщення за найкращими пропозиціями та бути в курсі всіх недорогих авіаквитків від усіх існуючих операторів.
- Хобі та особисті придбання
Збираєте колекційні речі? Чекаєте на випуск нового iPhone? – Налаштуйте оповіщення і отримуйте всі цікаві новини про предмет, що вас цікавить, на пошту.
Знаєте інші способи використання Google Alerts у бізнесі чи особистому житті? Пишіть і ми включимо їх у вибірку.
Багато інформації? Розслабтеся — введіть фразу Atari breakout у пошуковий рядок Google і натисніть пошук в картинках. Розум заслужив відпочинок 🙂