Ваш кошик зараз порожній!
Як підготувати інтернет-магазин до різдвяних розпродажів
Активні покупки, особливо онлайн, не обмежуються лише Black Friday. Грудень – найактивніший shop-місяць на рік: кібертиждень на початку грудня, подарунки дітям на Святого Миколая, Різдво, новий рік, і так до 14 лютого 🙂 Звичайно, бізнес повинен бути максимально готовий до масового шопінгу, як онлайн, так і офлайн .
З чого почати
Сплануйте, якою буде ваша різдвяна акція
Багато інтернет-магазинів роблять передсвяткові розпродажі, щоб спонукати клієнтів купувати подарунки для друзів та сім’ї (наприклад, 15% знижку на певні товари), а потім збільшити продажі після Різдва, щоб очистити свій асортимент від подарунків, які не були куплені. Вирішіть, чи хочете ви мати більше акцій напередодні Різдва, і як ви робитимете знижку до і після основного свята. Подивіться, що конкуренти робили у попередні роки, щоб отримати орієнтир на очікувані ціни та знижки.
- Плануйте, початок та кінець різдвяної акції. Різдвяні покупки можуть значно зрости у грудні – особливо для тих, хто занадто зайнятий, щоб ходити магазинами. Тому настає золотий час для ecommerce.
- Створити календар роботи.
Ми рекомендуємо розпочати з дати, з якої починається ваша рекламна акція, і дати собі додаткові дні, щоб переконатися, що ви застраховані від несподіванок.
Вам необхідно враховувати
- Логістика вашої різдвяної акції: додаткові товарні запаси, ціни, варіанти оплати, поштові витрати, політика повернення, дати доставки тощо.
- Коли ви оновите свій сайт із графікою, додатковими продуктами, продажами та новими цінами.
Як виглядатиме ваш маркетинг
- Сплануйте графік просування сайту у Києві та інших містах, формулювання та що більше зацікавить ваших клієнтів (рекламні акції перед Різдвом або продаж після)?
- Як ви будете займатися маркетингом: за якими каналами ви будете проводити рекламні акції? Емейл-розсилання? Соціальні медіа? Контекстна реклама?
- Період вашої маркетингової активності (і чи буде це відбуватися на кожному маркетинговому каналі одночасно або в різний час).
Логістика вашої різдвяної акції
1. Додатковий запас
Немає нічого гіршого для потенційного покупця, який бажає щось купити у вас – відсутність товару на складі! Щоб зрозуміти, який запас ви маєте зробити на Різдво, ми рекомендуємо наступне:
* Подивіться, які продукти принесли найбільше продажів і звідки (особливо корисно, якщо у вас є магазин Facebook або Google Analytics).
* Зрозумійте, які з них були найпопулярнішими, отримали найбільшу кількість переглядів на вашому сайті та принесли найбільший прибуток
* Сконцентруйте свої зусилля на тому, що було популярно в решту пори року, а також увімкніть конкретні товари, які, на вашу думку, будуть працювати як подарунки, – ті, які відповідають (або нижче) середньому ціновому показнику і є особливою цінністю для ваші клієнти.
* Переконайтеся, що якщо ви збираєтеся рекламувати конкретні продукти, щоб у вас була достатня кількість товарів: покупці, які бачать товар у рекламі і переходять на ваш сайт, будуть зацікавлені в покупці конкретно цього товару (або схожих).
2. Заплануйте додаткові варіанти оплати
Бажано, виходячи з ваших можливостей, передбачити різні форми оплати: безготівку, банківську картку, міжнародні платіжні системи, оплату кур’єру при доставці.
3. Заплануйте нові ціни на продаж та акції
Більшість клієнтів очікують вигідних покупок до Різдва, або як промоції напередодні найбільшого дня, або як розпродаж у День подарунків. Спробуйте трохи змінити ціни в цей час, щоб збільшити продажі.
4. Заплануйте свою політику повернення
Багато великих роздрібних продавців розширюють можливість повернення та обміну на Різдво – подумайте, чи підходить це для вашого бізнесу, що ви можете запропонувати на своєму сайті та у своєму маркетингу. Зміна політики повернення може суттєво вплинути на встановлені процеси, тому переконайтеся, що це правильно продумано, перш ніж почати.
5. Розгляньте варіанти упаковки подарунків
Якщо подарунок приходить у гарній упаковці, це може бути вашою додатковою конкурентною перевагою.
6. Дата останньої публікації
Знайте, клієнт має отримати товар напередодні свята. Уважно продумайте граничну дату замовлення, щоб покупка була доставлена вчасно.
Оновіть свій сайт
Переконайтеся, що підготували свій сайт до новорічних акцій, перш ніж почати просування! Це звучить очевидно, але це часто можна випустити з уваги:
* Переконайтеся, що ваш сайт та сторінки продукту оптимізовані для SEO . Звичайно, спеціалізована агенція зробить аудит та необхідні роботи по сайту. Однак, рекомендується вам самим переконатися в тому, що назви та описи продуктів максимально точні, включають ключові слова, що стосуються цього товару.
* Переконайтеся, що сторінки вашого продукту виглядають як потрібно: увімкніть додаткові зображення продукту, щоб клієнти могли добре розглянути продукт з усіх боків, додайте докладні описи, увімкніть відгуки клієнтів, пропонуйте супутні продукти та послуги, які, на вашу думку, можуть також сподобатися клієнтам .
* Переконайтеся, що у вас достатньо пропускної спроможності – якщо ви хочете залучити тисячі нових клієнтів, переконайтеся, що ваш сайт може впоратися із цим!
* Введіть категорію «Різдвяний подарунок» або категорію «Різдвяні подарунки для дітей», щоб покупцям було простіше знаходити товари, які вони, можливо, захочуть придбати.
* Переконайтеся, що ваш сайт підходить для мобільних пристроїв! Все більше користувачів купують за допомогою смартфонів, тому переконайтеся, що ваш сайт адаптований (працюватиме на пристрої будь-якого розміру), щоб ви не пропустили мобільний продаж.
* Надайте своєму веб-сайту святковий вигляд – додайте новорічні атрибути до свого логотипу, на свій банер та сайт.
* Створіть одну головну різдвяну сторінку з усією вашою рекламною інформацією та пропозиціями – спростіть для своїх клієнтів усвідомлення величезної цінності, яку вони отримають, якщо робитимуть покупки у вас
* Не забувайте, що деякі покупці роблять онлайн покупки на Різдво – тоді ви теж можете отримувати замовлення, тому переконайтеся, що ви є доступними в цей день.
План маркетингу на святковий період
Щоб максимально ефективно використати маркетинг, плануйте заздалегідь. Вам потрібно буде розглянути:
* Скільки грошей ви хочете витратити, якщо такі є. Якщо ви маєте бюджет для цифрового маркетингу, заплануйте ціну за клік або ціну за придбання. Скільки ви готові витратити, щоб залучити відвідувача на свій сайт і скільки ви готові витратити, щоб зробити продаж? Ця ціна повинна бути нижчою за середню ціну продукту, щоб ви могли отримувати прибуток
* Яка мета вашого маркетингу: просування напередодні Різдва? Розпродаж? 15% знижка на усі товари? Безкоштовна доставка?
Канали просування? Розгляньте можливість:
* Повідомлення в блозі. Створюйте нові пости для кожної рекламної акції та пишіть їх з урахуванням пошукової оптимізації. Переконайтеся, що ваші повідомлення мають графіку, швидкі та точні. Визначте, наскільки вони ефективні, дізнавшись, чи отримує ви додатковий трафік у свій інтернет-магазин з кожного посту (ви можете зробити це за допомогою Google Analytics або шляхом створення ярликів URL за допомогою Bit.ly, які вимірюють кліки)
* Електронна пошта клієнта: переконайтеся, що ваші існуючі клієнти знають про ваші акції.
* Google Adwords: якщо ваш бюджет досить малий, можливо, ви не захочете розглядати цей маркетинговий варіант (ціна за ставку збільшується протягом святкового сезону в інтернет-магазинах), але якщо ви вирішите запустити Google Adwords, переконайтеся, що ваше оголошення складено правильно: зробіть свою різдвяну пропозицію ясною (“Найнижча ціна”, “Безкоштовна доставка”), увімкніть інформацію про ваші магазини або товари, та переконайтеся, що ваш заклик до дії зрозумілий, щоб гарантувати, що ви отримуєте кліки та потенційних клієнтів.
* Реклама у Facebook : оголошення в Facebook легко налаштувати, коли ви знаєте, як це зробити, і ви можете орієнтуватися на потенційно нових клієнтів залежно від віку, розташування, інтересів та багато іншого. Для хороших рекламних оголошень на Facebook переконайтеся, що ви увімкнули привабливі зображення продуктів, чіткий заклик до дії, щоб люди могли перейти на ваш сайт.
* Інші канали соціальних мереж: ви можете розміщувати платні оголошення на інших каналах, таких як Twitter, Instagram або Pinterest, але не забувайте, що деякі органічні (не оплачені) пости у Twitter, наприклад, можуть становити інтерес для потенційних нових клієнтів. Експериментуйте з формулюваннями, закликом до дій та графікою, щоб переконатися, що ви розміщуєте найкращі пости чи рекламні оголошення.
І нарешті, переконайтеся, що ви насолоджуєтеся Різдвом, незважаючи на свою зайнятість. Ведення онлайн-бізнесу не завжди легко – винагороджуйте себе так само, як і своїх клієнтів. Ви заслужили це.