Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Агентство продвижения сайтов
работаем с 2006 года

В ожидании iForum 2013. Портал Минфин

В ожидании iForum 2013. Портал Минфин 1

24 апреля 2013 г. в Киеве уже в пятый раз пройдет iForum – самая масштабная IT-конференция в Украине, которая соберет под одной крышей более 5 тысяч участников. В этом году, по словам организаторов, не обойдется без новинок: Форум пройдет не в четыре, а в пять одновременных потоков и займет в два раза больше площади. Портал Минфин задал несколько вопросов участникам Форума
Какие самые эффективные инструменты интернет-рекламы на сегодняшний день? Какие появятся на рынке в этом году? 

Руководитель отдела продвижения сайтов SEO Studio Денис Арисмятов:   

Все зависит от поставленных целей. Если цель — повысить узнаваемость бренда, вывести на рынок новый продукт или услугу, то в таком случае нужно использовать баннерную рекламу, рекламу в социальных сетях, рассылку пресс-релизов, а также ремаркетинг (функция, позволяющая обращаться к пользователям, которые раньше уже заходили на ваш сайт. Объявления могут показываться при посещении ими других веб-сайтов). Minfin.com.ua

24.04.2013

Автор статьи: