Агенція з розкрутки сайтів
працюємо з 2006 року

SEO Аудит

SEO Аудит 4

SEO-аудит дає розуміння чи все добре з сайтом, чи немає проблем, для подальшого просування сайту. Це комплекс технічних перевірок сайту на відповідність рекомендацій Google, пошук помилок та технічні завдання на їх усунення

Замовити аудит

План робіт під час проведення SEO-аудиту

Сканування

Ми використовуємо спеціальне програмне забезпечення, яке перевіряє ваш сайт так само, як це роблять роботи Google.

Ми отримуємо всю інформацію про коди відповіді сервера, про обірвані посилання, про проблеми з метатегами та контентом сторінок. Оскільки кількість всіх помилок на сайті зазвичай дуже велика, ми готуємо звіт, в якому структуровано групуються типові помилки, і згодом веб-розробникам зручно працювати з такими документами.

Зручність індексування

Ми перевіряємо, чи немає перешкод роботам пошукової системи при доступі до сторінок сайту. Чи коректна карта сайту та файл інструкція роботам. Перевіряємо ЧПУ структуру адрес сторінок сайту (URL), вносимо рекомендації до звіту.

Наявність необхідного набору тегів

На етапі аудиту проводиться технічна перевірка наявності необхідних елементів на сторінках. Усі МЕТА-теги, заголовки Н, альтернативні описи картинок ALT. Не проводиться аналіз, що саме написано в цих тегах, важлива їх наявність та структурна правильність. Саме наповнення проводиться пізніше після підготовки семантики та складання ТЗ на оптимізацію кожної сторінки.

Мікророзмітка

Мікророзмітка дуже важлива, оскільки вона має суворий формат підготовки інформації (про сторінку або компанії, або опис продуктів), таку підготовлену інформацію роботам легко сприймати та обробляти. З даних мікророзмітки Google формує розширені сніпети у видачі пошукових результатів, тобто це підвищує шанси на збільшення трафіку адже наш сніпет буде візуально привабливіше конкурентів.

Швидкість

Вкрай важливо мати швидкість не гіршу за конкурентів. У різних тематиках складність сайтів сильно варіюється, але серед конкуруючих сайтів ваші показники повинні бути хоча б трохи вищими.

Питання щодо SEO-аудиту


SEO аудит що це?

Сео аудит — це поглиблений аналіз всього сайту та виявлення технічних помилок, що порушують рекомендації Google до сайтів.

Навіщо робиться SEO-аудит?

Без проведення SEO аудиту ви ризикуєте витратити значні ресурси на оптимізацію та просування сайту, але не отримати результату.

Чи часто потрібно робити аудит?

Коли з сайтом починає працювати новий SEO-фахівець, аудит робиться як ознайомлення з сайтом та всіма його «начинками». При переробці сайту, зміні хостингу, редизайні. Могли з’явитися програмні помилки, які треба перевірити та виправити. Регулярно раз на кілька місяців рекомендується робити повторні аудити. Частота залежить від того, чи часто роботу сайту втручаються розробники.

Як виглядають результати аудиту?

Якщо аудит можна порівняти з обстеженням хворої людини у клініці. Результати ж можна розуміти як рецепти вказівки про те, що і в якому місці треба виправити. Підсумки аудиту виглядають так: успішно пройдені тести список знайдених проблем і технічні завдання (ТЗ) на їх усунення.


Що робити далі?

Технічні завдання передаються розробникам сайту впровадження. Після того, як ТЗ було впроваджено — проводиться перевірка застосування SEO-аудиту. Далі можна переходити до оптимізації сайту та його активного просування.

Замовити аудит