Агенція з розкрутки сайтів
працюємо з 2006 року

Фішки Youtube: як використовувати рекламу TrueView?

Фішки Youtube: як використовувати рекламу TrueView? 1

Відеореклама витісняє традиційну: люди віком від 18 до 34 років витрачають більше часу на онлайн-відео, ніж перегляд телепрограм. Уявляєте, який ефект може дати реклама на YouTube – найпопулярнішому відеосайті у світі? У грудні 2012 року Youtube був офіційно запущений в Україні, на домені youtube.ua. Тепер ми можемо запропонувати Клієнтам відеорекламу у форматі TrueView.

Що таке TrueView?

TrueView – це рекламний формат, при якому ви платите лише в тому випадку, якщо відвідувач переглянув вашу рекламу, якщо він відразу ж закрив відео – плата не вилучається. Це зручно і для рекламодавця, і для користувача. Перший платить лише за потенційних клієнтів, а другий сам вибирає, яку рекламу йому дивитися.

Відеооголошення TrueView можна показувати:

  • у самих роликах,
  • на сторінках результатів пошуку,
  • у розділі схожих відео та поруч із тематичним контентом на YouTube та в контекстно-медійній мережі Google.

Як використовувати?

Зараз в Україні доступно 3 формати TrueView: in-Stream, on-Display та in-Search.

Фішки Youtube: як використовувати рекламу TrueView? 2

TrueView In-Stream – оголошення демонструється спочатку, наприкінці або серед відео будь-якої тривалості. Після показу перших 5 секунд глядачі самостійно вирішують пропустити рекламу або доглянути її до кінця. Оплата стягується, якщо користувач перегляне весь ролик або перші півхвилини (для роликів довше 30 секунд).

Фішки Youtube: як використовувати рекламу TrueView? 3

TrueView In-Display – оголошення розміщуються на веб-сайтах контекстно-медичної мережі, вибраних відповідно до інтересів цільової аудиторії. У Youtube ролики розміщуються у результатах пошуку у списку пропонованих відео. Оплата провадиться, якщо відвідувач натиснув на відео та подивився його.

Фішки Youtube: як використовувати рекламу TrueView? 4

TrueView In-Search – оголошення відображаються зверху або праворуч у результатах пошуку відео відповідно до пошукових запитів користувачів. Оплата вилучається, якщо відвідувач переглянув відео. Введіть популярний запит, наприклад смартфон у вікно пошуку Youtube, щоб подивитися приклад оголошення.

Етапи запуску кампанії:

  1. Для початку необхідно визначити, де знаходиться ваша цільова аудиторія, і який варіант оголошень потрібно використовувати, щоб “достукатися” до неї.
  2. Встановіть цілі та KPI, щоб відстежувати результативність. Вам потрібні продажі, переходи на сайт чи покращення репутації?
  3. Ідея відеоролика! Відвідувачі повинні подивитися ваше відео, запам’ятати його та вчинити цільову дію. А ще краще розшарити ролик інтернетом. Тому відеоконтент має бути “чіпляючим” та якісним.
  4. Запустіть відеорекламу, відстежуйте конверсію, коригуйте бюджет та отримуйте результат.
  5. Експериментуйте – налаштовуйте рекламу для різних сегментів, використовуйте ремаркетинг – показуйте користувачеві рекламу тих товарів, які він шукав раніше.

Запустити відеорекламу на Youtube можна в обліковому записі AdWords, базова статистика відображатиметься в Google Analytics. До того ж, як і у разі контексту, ви можете встановлювати вартість перегляду, отримуючи аудиторію за підходящою ціною. Зазначу, що вартість відвідувача дуже низька, близько 30 копійок за особу.