Ваш кошик зараз порожній!
Залучення трафіку на сайт: SEO та інші можливості
Незважаючи на те, що всі компанії, які претендують на хорошу видимість у пошукових системах, повинні займатися SEO, це не єдина можливість залучати трафік. Комерційний сайт може отримати відвідувачів та іншими способами, які включають роботу в соціальних медіа, гостьовий блогінг, створення відеоконтенту, контекстну рекламу.
Залучення трафіку на сайт – це ключ до підвищення конверсій та збільшення доходу. Зрештою, якщо ніхто не відвідуватиме сайт, то й покупок теж не буде. Тож не дивно, що сьогодні весь бізнес, так чи інакше, виділяє певний бюджет на пошукове просування.
SEO – ефективна стратегія, що дозволяє отримати гарне зростання та приплив зацікавлених клієнтів та покупців. Досить сказати, що левова частка всього трафіку на будь-який сайт доводиться саме з пошукових систем. Тому просування у пошукових системах має бути у пріоритеті. Все очевидно.
Але пошуковий поступ – це не всі можливості. Крім цього, можна задіяти й інші канали. Причому деякі з них дозволяють уникнути високої конкуренції за ключовими словами. Це може бути важливим, оскільки з кожним роком конкуренція у мережі зростає і займати високі позиції стає дедалі складніше.
Перш ніж почати щось робити, слід досліджувати та зафіксувати поточний стан речей. Найкращим вибором буде Google Analytics – система, яка дає масу можливостей для збору та аналізу даних щодо трафіку, ключових слів, поведінки користувачів та конверсій. Потім можна скористатися однією з п’яти стратегій, представлених нижче.
Гостьовий блогінг
Під гостьовим блогінгом мається на увазі розміщення публікацій не на власні ресурси, а на сторонніх сайтах. При ефективному використанні ця стратегія стає потужним каналом залучення користувачів та розширення аудиторії. Щоб гостьовий блоггінг спрацював, потрібно знайти якісні та популярні сайти у своїй тематичній ніші та домовитися з власниками про співпрацю. Це можуть бути популярні блогери, сайти лідерів думок, інформаційні сайти, будь-які сервіси тощо.
Гостьовий блогінг дозволяє залучити трафік, покращити імідж компанії, знайти нову аудиторію, підвищити впізнаваність бренду. Крім іншого, гостьовий блогінг дає невелику перевагу і для SEO, оскільки в процесі розміщуються посилання на сайт, що просувається, і якщо ці посилання були розміщені на авторитетних ресурсах, це позитивно позначиться на рейтингах.
Складнощі, з якими доведеться зіткнутися – це загальна трудомісткість завдання та висока вартість розміщення своїх матеріалів на сторонніх ресурсах. Домовитися на хороших умовах із сайтами, які мають певну вагу та популярність і при цьому поділяють вашу цільову аудиторію – непросте завдання.
Соціальні мережі
Соціальні мережі – все ще зростаючий ринок для бізнесу. Використовувати їх можна різними способами і це залежить від конкретики. Компанії, які пропонують товари з великим чеком, зазвичай використовують соціальні мережі для покращення іміджу, побудови бренду та зв’язку з потенційними клієнтами, а також для спілкування з постійними замовниками. Збільшити трафік та конверсії тут можна, лише якщо йдеться про бізнес із малим чеком, в основному, коли товари купуються імпульсивно.
Втім, є й винятки. Зокрема, можна скористатися рекламою в популярних соціальних мережах, яка іноді непогано працює і повністю виправдовує себе у плані повернення інвестицій. Чесно кажучи, найчастіше це єдиний спосіб, оскільки соціальні мережі будують свої алгоритми ранжирування таким чином, щоб заохочувати компанії платити за рекламу та активно використовувати стрічку новин. Інші можливості застосовувати із користю хоч і можна, але не завжди ефективно.
Однак у будь-якому випадку, якщо докласти зусиль, хороший трафік із соціальних мереж отримати можна і про цю можливість варто подумати.
Розсилки електронною поштою
E-mail розсилки – це традиційний канал залучення трафіку та потенційних клієнтів, який використовується вже дуже давно. Перевага розсилок зводиться переважно щодо відносно невисокої вартості. За невеликі гроші можна зробити дуже гарне розсилання для великої кількості потенційних клієнтів та покупців.
E-mail маркетинг може бути ефективним, але за умови, що зібрана якісна база адрес, самі листи складені грамотно осмисленими серіями, проводиться ретельний аналіз результатів та A/B тестування.
Відеоконтент
Відеоконтент стає ще популярнішим. Це недооцінена і маловикористовувана стратегія. Невелика кількість ваших конкурентів розповсюджує контент у відеоформаті, що дає безліч переваг. Такий контент легко просувати як у пошукових системах, так і соціальних медіа. Користувачам відео подобається, цей формат може залучити справді дуже велику аудиторію.
Щоправда, щоб створити достатню кількість відео належної якості, потрібна цілеспрямована робота у цьому напрямку. Досягнути хорошої якості можна залучаючи до роботи професіоналів, але це буде коштувати відповідно.
Реклама
Контекстна реклама дозволяє отримати трафік без SEO. Головна перевага – не потрібно просуватися за ключовими словами. Ви платите за те, щоб потенційні клієнти та покупці побачили вашу пропозицію.
Складнощів тут теж вистачає. Щоб реклама стала ефективною і купувала себе, потрібен професійний підхід та великий досвід. Інакше практично будь-який рекламний бюджет можна «злити» буквально за кілька днів без очікуваного результату. До того ж, на відміну від SEO, як тільки бюджет на рекламу закінчується, трафік та конверсії припиняються. З іншого боку, якщо рекламою займатися професійно, це принесе справді чудові результати.
Хоча пошукова оптимізація – це один із найефективніших та економічних способів отримати якісний трафік на сайт, можна задіяти й інші канали. Вкладаючи час та кошти в соціальні мережі, гостьові пости, регулярні розсилки електронною поштою, створюючи відеоконтент та розміщуючи контекстну рекламу, можна збільшити відвідуваність сайту. При цьому частково уникаючи жорсткої конкуренції за ключовими словами у світі SEO. Щоправда, обійдеться це в результаті дорожче, ніж пошукове просування, оскільки SEO – найпряміший шлях до отримання трафіку.