Агенція з розкрутки сайтів
працюємо з 2006 року

Реклама у Facebook та Instagram

Платна реклама в SMM – дозволяє показувати рекламні оголошення ваших товарів чи послуг у соціальних мережах Facebook та Instagram, таргетовані на вашу аудиторію потенційних клієнтів.

Заказати таргет

Реклама у Facebook

Таргетована реклама у соцмережі Фейсбук — це обов'язковий інструмент будь-якого бізнесу. Сторінка вашої компанії, як і ваш офіційний сайт повинна відображати повну інформацію, необхідну для ваших клієнтів, щоб комунікувати з вашим брендом.

Аудиторія Facebook часто розглядається як більш підходяща для B2B напрямків, івентів та заходів, нерухомості, будь-якої торгівлі, особливо гаджетами та інноваційними технологіями.

Реклама у Instagram

Реклама в Інсті — має більш легкий та динамічний формат. Але будь-яка краса вимагає якісно підготовлених креативів, часто просто обов'язково треба використовувати усі просунуті можливості Інстаграм, відео контент, сторис, ріллс.

Instagram більше підійде для персональних брендів (тренери, коучі, інфо-бізнесмени), а також реклами будь-яких красивих речей, стильного одягу, туризму, ресторанів, лакшері-предметів.

Команда проекту з таргетованої реклами

Клієнт із таргетованої рекламиКлієнт
Менеджер з таргетованої рекламиМенеджер проектуМаркетолог, аналітик
SMM-спеціаліст / таргетологSMM-спеціалістТаргетолог
Команда підтримкиКомандаФотограф, дизайнер, копірайтер

Налаштування таргету у Фейсбук та Інстаграм ціна Вересень 2022

Для гнучкості та прозорості роботи з клієнтами ми розбили процес настроювання таргетованої реклами на кілька типових варіантів, кожен з яких має свою оптимальну вартість.

Аудит акаунта
Facebook Ads
Безкоштовно! Повна перевірка
всіх налаштувань
акаунту
докладніше
Створення акаунта
Facebook/Instagram
від 16000 грн Брендування
Наполнение
Аналітика
докладніше
Ведення реклами
щомісяця
від 12000 грн Запуск реклами
Аналітика
A/B експерименти
докладніше
ROI-кампанії
щомісяця
від 32000 грн Великі обсяги
eCommerce
Збільшення ROI/ROMI
докладніше
Расходы на контекстную рекламу

Статті витрат під час таргетованої реклами

  • 1Оплата аналітичної роботи таргетолога
  • 2Оплата дизайнерам за створення креативів (графічних та відео матеріалів)
  • 3Оплата фотографам за проведення фото-відео зйомки
  • 4Оплата для залучення блогерів та інфлюєнсерів
  • 5Бюджет для подарунків передплатникам, конкурси, призи
  • 6Бюджет на поповнення рекламного кабінету

Просування сайту з контекстної реклами: нетривіальні завдання

Щороку наші фахівці виступають на великих маркетингових конференціях у Києві та по всій Україні та СНД, на яких детально розбирають цікаві завдання від клієнтів. Вибрали для вас 4 цікаві кейси.
Контекстна реклама під час кризи: кейс для iForum
Контекстна реклама під час кризи: кейс для iForum
Контекстна реклама для інтернет-магазинів інтимної тематики: кейс для OWOX
Контекстна реклама для інтернет-магазинів інтимної тематики: кейс для OWOX
Масштабування PPC-кампаній: кейс для 8P
Масштабування PPC-кампаній: кейс для 8P
Новий підхід до налаштувань DSA-кампаній
Новий підхід до налаштувань DSA-кампаній