Блог
-
Кейс SEO-Studio та Сhekhol: +486% доходу, +225% транзакцій
Робота з інтернет-магазином Chekhol стала цікавим кейсом, який однаково корисний маркетологам та PPC-фахівцям. А головне, він відповість на хвилююче питання власників бізнесу: “За скільки окупиться вкладення в рекламу AdWords?” Просуванням проекту займався Senior PPC-фахівець SEO-Studio Дмитро Дядюх. Враховуючи, що ніша аксесуарів для смартфонів та планшетів є висококонкурентною і вартість кліку за рекламними оголошеннями є досить […]
-
Team Lead SEO: які обов’язки?
Тімлід у перекладі англійської – скорочення від team leader. Якщо зробити зворотний переклад, отримуємо «лідер» або «капітан» команди, і це поняття означає рамки, в яких діє тимлід або керівник SEO-відділу. Головне завдання тимліду – забезпечення ефективної роботи команди – розпадається на безліч складових, тому в його якості потрібен досвідчений програміст, який має відмінні навички менеджменту. […]
-
8 причин падіння трафіку
Раптове падіння трафіку під час просування
-
SEO просування: оновлення стратегії
Увага! Важливість технічного SEO значно збільшилась!Світ змінюється, алгоритми пошукових систем удосконалюють свій підхід до ранжування сайтів. Якщо хочете бути в ТОПі – звертайтесь до професіоналів просування. Світ змінюється. COVID-19 показав нам, що звичний спосіб життя може раптово змінитися дуже і безповоротно.Нові тенденції також активно відбуваються у алгоритмах пошукових систем. При оцінці корисності сайтів на даному […]
-
Масштабування PPC-кампаній: кейс SEO-Studio та Zootovary.com
Зростання обороту на 15-20% щомісяця
-
Що таке зворотні посилання?
Зворотні посилання відіграють ключову роль у просуванні сайту
-
Менеджер з продажу у сфері інтернет-маркетингу: хто це
Інтернет-маркетинг та SEO відносяться до сфери послуг, тому робота менеджера з продажу має тут певну специфіку. З одного боку, ця специфіка стосується будь-якої діяльності, яка пов’язана з наданням послуг, але з іншого боку SEO – це унікальна індустрія, з якою менеджер з продажу повинен бути добре знайомий. Основні обов’язки Менеджер із продажу займається вибудовуванням комунікацій […]
-
Що робити в Інтернет-магазині зі сторінками товарів яких немає в наявності?
Рекомендації для сайтів Інтернет-магазинів з багатотисячним асортиментом товарів, спрямовані на економію краулінгового бюджету пошукових систем, що покращують якість індексування сторінок нових товарів. Сторінки товару, якого немає в наявності, це сторінки, які мають непотрібну комерційну складову для покупця інтернет-магазину. Основна потреба користувача – купити, а цю потребу задовольнити така сторінка не може, вона – марна для […]
-
7 способів ефективного ремаркетингу
Ремаркетинг – одна з найсильніших конверсійних тактик у цифровому маркетингу на сьогоднішній день. Завдяки використанню технології штучного інтелекту, пошукові системи дозволяють компаніям показувати рекламу або стандартні текстові оголошення попереднім відвідувачам своїх веб-сайтів. Ця форма цифрової реклами певною мірою персоналізована для кожного користувача і є більш цільовою, ніж медійна реклама, орієнтована на певні пошукові запити. Ключове […]
-
7 налаштувань Google Analytics для інтернет-магазинів
Для того щоб успішно вести онлайн бізнес необхідно якнайкраще розуміти хід думок вашого Клієнта, а ще краще передбачати його дії на сайті. Але як цього досягти без команди досвідчених екстрасенсів? Звичайно ж, найкращий помічник для аналізу інтернет-магазину – це Google Analytics із важливим доповненням – Google Analytics E-commerce tracking. У цій статті ми розповімо про […]