Агенція з розкрутки сайтів
працюємо з 2006 року

Блог

  • SEO-тренди у 2021 році

    SEO-тренди у 2021 році

    SEO-Studio вітає вас у зимовому сезоні 2020-2021! Сьогодні хочемо поговорити про стратегію SEO просування бізнес-сайтів цієї зими.Як ми могли бачити протягом всього 2020 року, світовий пошуковий гігант Google зі стабільного і досить бюрократичного сервісу, цього року перетворився на динамічну та швидку машину з жорсткою оцінкою якості та корисності сайтів. Що вилилося у радикальні зміни присутності у ТОПах […]

  • Чи варто використовувати шаблон сайту для інтернет-магазину?

    Чи варто використовувати шаблон сайту для інтернет-магазину?

    Перше, що необхідно вирішити при створенні інтернет-магазину – чи розробляти сайт з нуля, чи скористатися готовим шаблоном? Перевага готового шаблону очевидна – економія часу та коштів на розробку. Але наскільки ефективним буде ресурс, створений на шаблоні? Що таке шаблон сайту Готову платформу для сайту можна купити в мережі за невеликі гроші або завантажити безкоштовно на […]

  • SEO-просування сайту на Захід: основні фактори

    SEO-просування сайту на Захід: основні фактори

    SEO просування сайту за кордоном відрізняється від просування сайту на нашому ринку важливими деталями, які недооцінювати не можна, оскільки найчастіше саме вони можуть стати вирішальним фактором, що відокремлює успіх від поразки. Кожен проект є унікальним, але існує узагальнена універсальна схема просування, яка підходить практично для будь-якого сайту. Вона дозволяє побачити та усвідомити той обсяг роботи, […]

  • 3 найважливіші фактори для просування будь-якого сайту

    3 найважливіші фактори для просування будь-якого сайту

    Ось три фактори, на яких варто зосередитися в першу чергу

  • У чому відмінність інформаційних запитів від комерційних?

    У чому відмінність інформаційних запитів від комерційних?

    Складаючи семантичне ядро для проекту, слід чітко представляти різницю між комерційними та інформаційними запитами. Це розуміння допоможе усвідомлено розставляти пріоритети, точніше прогнозувати результати своєї роботи та ефективніше просуватися, залучаючи цільову аудиторію на сайт. Різниця між інформаційними та комерційними запитами справді суттєва. Комерційні запити використовують, коли хочуть щось придбати, а інформаційні – під час пошуку інформації. […]

  • Залучення трафіку на сайт: SEO та інші можливості

    Залучення трафіку на сайт: SEO та інші можливості

    Незважаючи на те, що всі компанії, які претендують на хорошу видимість у пошукових системах, повинні займатися SEO, це не єдина можливість залучати трафік. Комерційний сайт може отримати відвідувачів та іншими способами, які включають роботу в соціальних медіа, гостьовий блогінг, створення відеоконтенту, контекстну рекламу. Залучення трафіку на сайт – це ключ до підвищення конверсій та збільшення […]

  • Чому не можна відмовитись від SEO?

    Чому не можна відмовитись від SEO?

    Інвестиції в SEO – це довгострокові інвестиції

  • Гігант пошуку Google опублікував підсумки 2019 та прогнози 2020

    Гігант пошуку Google опублікував підсумки 2019 та прогнози 2020

    Цього року шлях споживача до покупки ставав дедалі складнішим. З’явилися нові канали просування, традиційні галузі стали цифровими і були підвищені стандарти конфіденційності та персоналізації. Цей огляд даних, отриманих у 2019 році на основі даних та досліджень Google та YouTube. Аналіз виявив п’ять ключових тем, які лежать в основі змін, побачених цього року, і які, припустимо, […]

  • Оптимізація для голосового пошуку

    Оптимізація для голосового пошуку

    Можливо, спочатку голосовий пошук не здавався таким вже перспективним, але сьогодні це одна з обговорюваних тем у SEO індустрії. Ми переживаємо революцію, яка змінює те, як ми взаємодіємо з пристроями та насамперед із пошуковою системою. Це може серйозно вплинути на бізнес вже найближчим часом. Чому голосовий пошук набирає популярності? Швидкість та простота – це основні […]

  • Бот-трафік на сайт: що ми маємо на увазі?

    Бот-трафік на сайт: що ми маємо на увазі?

    У це важко повірити, але досі існують «фахівці», які готові збільшити відвідування на сайті за рахунок використання бот-мереж.