Агенція з розкрутки сайтів
працюємо з 2006 року

Блог

  • У чому відмінність інформаційних запитів від комерційних?

    У чому відмінність інформаційних запитів від комерційних?

    Складаючи семантичне ядро для проекту, слід чітко представляти різницю між комерційними та інформаційними запитами. Це розуміння допоможе усвідомлено розставляти пріоритети, точніше прогнозувати результати своєї роботи та ефективніше просуватися, залучаючи цільову аудиторію на сайт. Різниця між інформаційними та комерційними запитами справді суттєва. Комерційні запити використовують, коли хочуть щось придбати, а інформаційні – під час пошуку інформації.…

  • Залучення трафіку на сайт: SEO та інші можливості

    Залучення трафіку на сайт: SEO та інші можливості

    Незважаючи на те, що всі компанії, які претендують на хорошу видимість у пошукових системах, повинні займатися SEO, це не єдина можливість залучати трафік. Комерційний сайт може отримати відвідувачів та іншими способами, які включають роботу в соціальних медіа, гостьовий блогінг, створення відеоконтенту, контекстну рекламу. Залучення трафіку на сайт – це ключ до підвищення конверсій та збільшення…

  • Чому не можна відмовитись від SEO?

    Чому не можна відмовитись від SEO?

    Інвестиції в SEO – це довгострокові інвестиції

  • Гігант пошуку Google опублікував підсумки 2019 та прогнози 2020

    Гігант пошуку Google опублікував підсумки 2019 та прогнози 2020

    Цього року шлях споживача до покупки ставав дедалі складнішим. З’явилися нові канали просування, традиційні галузі стали цифровими і були підвищені стандарти конфіденційності та персоналізації. Цей огляд даних, отриманих у 2019 році на основі даних та досліджень Google та YouTube. Аналіз виявив п’ять ключових тем, які лежать в основі змін, побачених цього року, і які, припустимо,…

  • Оптимізація для голосового пошуку

    Оптимізація для голосового пошуку

    Можливо, спочатку голосовий пошук не здавався таким вже перспективним, але сьогодні це одна з обговорюваних тем у SEO індустрії. Ми переживаємо революцію, яка змінює те, як ми взаємодіємо з пристроями та насамперед із пошуковою системою. Це може серйозно вплинути на бізнес вже найближчим часом. Чому голосовий пошук набирає популярності? Швидкість та простота – це основні…

  • Бот-трафік на сайт: що ми маємо на увазі?

    Бот-трафік на сайт: що ми маємо на увазі?

    У це важко повірити, але досі існують «фахівці», які готові збільшити відвідування на сайті за рахунок використання бот-мереж.

  • SEO просування в ТОП Google USA сайту онлайн ігор

    SEO просування в ТОП Google USA сайту онлайн ігор

    Сайт онлайн ігор ТОП Google USA

  • Як створити ефективне пошукове оголошення

    Як створити ефективне пошукове оголошення

    Контекстна реклама – ефективний інструмент інтернет маркетингу. Майже всі бізнесмени включають рекламу Google або Facebook в маркетингові стратегії. Пропонуємо посібник з оптимізації реклами та обміну повідомленнями у пошуку Google. Що потрібно зробити? Успішні маркетологи повинні надати правильний обмін повідомленнями у потрібний момент. Більш креативні повідомлення підвищують релевантність оголошень і дозволяють отримувати якісніші кліки від ваших оголошень…

  • Прогресивний web-додаток та SEO

    Прогресивний web-додаток та SEO

    Прогресивний веб-додаток (PWA) – це сайт, який веде себе як додаток. Такий гібридний підхід бере все краще і від традиційних сайтів та мобільних додатків, що дозволяє значно покращити проект та зробити його в рази ефективнішим. Філософія PWA Веб програми зручніше для користувачів – вони швидше завантажуються (практично миттєво), чудово виглядають на невеликому екрані та можуть…

  • Як налаштувати ефективну рекламу у Facebook Messenger

    Як налаштувати ефективну рекламу у Facebook Messenger

    Реклама у Facebook Messenger