Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Агенція з розкрутки сайтів
працюємо з 2006 року

Акаунт-менеджер у рекламному агентстві: що належить до обов’язків?

Акаунт-менеджер у рекламному агентстві: що належить до обов’язків? 1

Акаунт-менеджер – посада відповідальна та непроста. Будучи посередником між клієнтами та компанією, цей фахівець зобов’язаний формувати доброзичливі та взаємовигідні відносини сторін, в ідеалі – переводити їх у довгострокові. Клієнти, задоволені роботою компанії, не лише звертаються до неї знову, а й рекомендують співпрацю своїм знайомим.

Акаунт-менеджер у рекламному агентстві: що належить до обов’язків? 2

Що каже аккаунт-менеджер – каже компанія

Акаунт-менеджер для клієнта – це той, хто все роз’яснить, покаже, попередить, простежить за роботою за проектом, переведе з технічної мови на зрозумілий для клієнта, звітуватиме, запропонує компроміс, найкращий варіант тощо. Мабуть найголовніше, що потрібно добре розуміти: аккаунт-менеджер – офіційний представник агенції. Те, що каже представник компанії – каже сама компанія. Те, що обіцяє представник, – обіцяє компанія.

Акаунт-менеджер у рекламному агентстві: що належить до обов’язків? 3

До обов’язків менеджера по роботі з клієнтами входить:

  1. Супровід замовника від початку проекту до його завершення;
  2. Відстеження роботи команди щодо виконання всіх умов договору;
  3. Формування лояльності клієнта стосовно компанії;
  4. Попередження конфліктних ситуацій, їх вирішення;
  5. Укладання додаткових угод та здійснення додаткових продажів;
  6. Залучення нових замовників;
  7. Ведення переговорів;
  8. Участь у презентаціях;
  9. Робота з документацією щодо проектів.

Акаунт-менеджер повинен бути готовим допомагати клієнтам з огляду на інтереси компанії. Тому команда чекає, що він буде:

  1. Глибоко залучений до проекту – це дозволить доносити до клієнта інформацію найбільш точно та повно, а також вирішувати багато питань, що виникають у ході переговорів;
  2. Суворо тримати слово. Наприклад, якщо клієнт знає, що має отримати звіт у першій половині дня у певний день тижня, то так і має бути;
  3. Не обіцятиме клієнтам чогось нездійсненного. Клієнт, звичайно, насамперед, але бажання завоювати його лояльність усіма способами може обернутися більшими проблемами.
Акаунт-менеджер у рекламному агентстві: що належить до обов’язків? 4

Інформування клієнтів про хід роботи

Інформування клієнта у тому, що відбувається з проектом – найважливіша частина роботи аккаунт-менеджера. Замовник у кожний момент часу повинен розуміти, що саме робить для нього компанія, і для чого це потрібно. Це передбачає складання оперативних звітів, презентацію планів на найближче майбутнє.

Інформація має бути викладена у структурованому та легкому для сприйняття вигляді. Якщо клієнт не розуміє, що відбувається насправді після того, як він зробив оплату за будь-які послуги, він може мимоволі скластися помилкове враження, що нічого не робиться. Це цілком природно, оскільки більшість результатів у пошуковому маркетингу не має на увазі миттєвий результат. Якщо ж клієнт проінформований про ті кроки, які робить зараз агентство, то його загальна задоволеність від співпраці підвищується.

Акаунт-менеджер у рекламному агентстві: що належить до обов’язків? 5

Запитували – відповідаємо

Левова частка роботи аккаунт-менеджера пов’язана з відповідями на запитання клієнтів. Зазвичай їх буває багато – як простих, і досить специфічних. Деякі з них вимагають проведення досліджень та аналізу ситуації, що склалася. За плечима у менеджера по роботі з клієнтами ціла команда, і він повинен знати, до кого звернутися, щоб з’ясувати стан справ. Звірка з документацією обов’язкова – інформація, яка доноситься замовнику, має бути максимально точною.

Відповідь передбачається розгорнута і зрозуміла. Тут важливе вміння простими словами пояснювати складні речі. І так, щоб після відповідей у клієнта не виникло ще більше запитань. Відповідно, аккаунт-менеджер повинен розвивати такий стиль, який балансує між експертним висновком та вимушеним спрощенням. Втім, це частина роботи не тільки складна, а й цікава, оскільки передбачає імпровізацію, творчий підхід та винахідливість.

Акаунт-менеджер у рекламному агентстві: що належить до обов’язків? 6

Запобігання конфліктним ситуаціям та робота з лояльністю

Ще одна важлива зона відповідальності, про яку потрібно завжди пам’ятати – необхідність запобігати потенційним конфліктним ситуаціям. Як правило, такі ситуації можуть виникнути у випадках, коли клієнт спочатку неправильно розуміє, чого очікувати. Наприклад, некоректно оцінює необхідні терміни до досягнення поставленої мети, вартість роботи, як виглядатиме кінцевий результат.

Запобігти можливим конфліктам можна заздалегідь, на етапі знайомства з проектом клієнта, його цілями, планами та очікуваннями. Акаунт-менеджер повинен допомогти клієнту сформувати правильне уявлення про співпрацю з агентством, чого від цієї співпраці очікується і в які терміни. Якщо клієнт спочатку отримає реальну картину, то конфліктних ситуацій вдасться уникнути.

Юрий Федорченко

20.12.2017

Автор статьи: