Ваш кошик зараз порожній!
Чому сайт не з’являється у пошуку?
Жодна пошукова система не гарантує, що ваш сайт буде проіндексовано. А тим більше ніхто не обіцяє, що сайт займатиме хороші позиції у пошуковій видачі. Навпаки, представники пошукових систем із цього приводу знімають із себе всі зобов’язання та будь-яку відповідальність. Часто сайт не може потрапити у видачу, не дивлячись на всі зусилля, причому незрозуміло з якої причини це відбувається. А причин може бути чимало. Ось лише деякі з них.
Сайт не був проіндексований
Іноді пошукові системи потребують багато часу для того, щоб проіндексувати сайт і оновити пошукову видачу. В основному це може стосуватися нових сайтів, з невеликою кількістю контенту та зворотних посилань. Досягти індексації не так складно.
По-перше , потрібно активно наповнювати сайт унікальним контентом.
По-друге , значно прискорити процес допоможуть зворотні посилання.
По-третє , сайт можна «примусово» відправити на індексацію до популярних пошукових систем – за допомогою інструментів, що надаються для веб-майстрів.
Після того, як сайт буде проіндексований, знадобиться ще деякий час. Пошукові системи не гарантують, що кожен проіндексований сайт потраплятиме у пошукову видачу, тим більше на перших позиціях. І навіть якщо все буде зроблено «наукою», потрібен час для оновлення пошукової видачі та привласнення сторінок нового сайту рейтингів.
Новий сайт
Так звана «пісочниця» – це умоглядний алгоритм (існування якого заперечується представниками пошукових систем), що перешкоджає ранжування нових сайтів. Існує цей алгоритм насправді або новим сайтам заважають якісь інші об’єктивні фактори – не так важливо. Головне пам’ятати, що новому сайту потрібно приблизно півтора місяці для того, щоб потрапити в пошукову видачу.
Цей процес за певних обставин може затягтися. І навпаки, доклавши зусиль, цілком можливо обійти «пісочницю» та увійти в пошукову видачу «з ходу». З іншого боку, новий сайт зазвичай вимагає серйозних доробок, наповнення контентом, зворотних посилань, тому на перших етапах є чим зайнятися, і поспішати зазвичай не варто. Якщо сайт буде проіндексований раніше, ніж він буде готовий до цього, це може призвести до негативних наслідків.
Директива NOINDEX
Директива NOINDEX, яку можна прописати для кожної сторінки сайту, забороняє пошуковим системам індексацію. Цю директиву зазвичай розміщують на службових сторінках, які не повинні потрапляти в пошук. Іноді ця директива помилково виявляється не на своєму місці, і в результаті сайт не потрапляє в пошук.
Сайт не оптимізований для пошукових систем
Після того, як сайт буде відправлений на індексацію, пошуковий «павук» сканує його та ретельно вивчає. Він дивиться на сайт як відвідувач. Вивчається контент, мета-теги, релевантність, ключові слова, семантика, структура сайту та багато інших факторів. Якщо сайт не оптимізований належним чином, пошукова система може вирішити не включати його в індекс, а тим більше в пошукову видачу.
SEO допомагає проіндексувати сайт, потрапити у пошукову видачу та зайняти хороші позиції.
Висока конкуренція за ключовими словами
Якщо сайт орієнтується на висококонкурентні ключові слова та фрази, можливо досить складно потрапити в пошукову видачу. Можливо, сторінки сайту відображатимуться на десятій сторінці видачі, але такі позиції не принесуть трафік, клієнтів або покупців.
У разі конкуренції слід або орієнтуватися на менш затребувані ключові слова та фрази, або інвестувати у пошукове просування. Інших можливостей для залучення відвідувачів просто не існує. Причому менш конкурентні ключові слова та фрази очікувано не дають хороших конверсій, тому для комерційних сайтів вихід може бути тільки один – SEO та професійне просування в пошукових системах.
Санкції та песимізація
Пошукові системи можуть видалити сайт із пошукової видачі або песимізувати його таким чином, щоб його позиції були не надто високими. Це відбувається, коли сайт порушує рекомендації для веб-майстрів. Якщо сайт не отримує трафік, не дивлячись на всі зусилля, варто перевірити, чи не були накладені санкції.
Виправити ситуацію у такому разі не важко, головне знайти причину. На жаль, в переважній більшості випадків пошукова система не надає інформації про те, з яких причин сайт був песимізований. Тому потрібні досвід та знання, щоб їх знайти.
Висновки
Існує безліч причин, через які сайт може не відображатися в пошуку. І основна складність тут полягає у з’ясуванні причини. Найчастіше виходить так, що власники сайту докладають багато зусиль для того, щоб вивести свій сайт на якісь позиції, але зусилля докладають у неправильному напрямку. У такому разі рекомендується звернутися до спеціалістів.