Ваш кошик зараз порожній!
Фішки Youtube: як використовувати рекламу TrueView?
Відеореклама витісняє традиційну: люди віком від 18 до 34 років витрачають більше часу на онлайн-відео, ніж перегляд телепрограм. Уявляєте, який ефект може дати реклама на YouTube – найпопулярнішому відеосайті у світі? У грудні 2012 року Youtube був офіційно запущений в Україні, на домені youtube.ua. Тепер ми можемо запропонувати Клієнтам відеорекламу у форматі TrueView.
Що таке TrueView?
TrueView – це рекламний формат, при якому ви платите лише в тому випадку, якщо відвідувач переглянув вашу рекламу, якщо він відразу ж закрив відео – плата не вилучається. Це зручно і для рекламодавця, і для користувача. Перший платить лише за потенційних клієнтів, а другий сам вибирає, яку рекламу йому дивитися.
Відеооголошення TrueView можна показувати:
- у самих роликах,
- на сторінках результатів пошуку,
- у розділі схожих відео та поруч із тематичним контентом на YouTube та в контекстно-медійній мережі Google.
Як використовувати?
Зараз в Україні доступно 3 формати TrueView: in-Stream, on-Display та in-Search.
TrueView In-Stream – оголошення демонструється спочатку, наприкінці або серед відео будь-якої тривалості. Після показу перших 5 секунд глядачі самостійно вирішують пропустити рекламу або доглянути її до кінця. Оплата стягується, якщо користувач перегляне весь ролик або перші півхвилини (для роликів довше 30 секунд).
TrueView In-Display – оголошення розміщуються на веб-сайтах контекстно-медичної мережі, вибраних відповідно до інтересів цільової аудиторії. У Youtube ролики розміщуються у результатах пошуку у списку пропонованих відео. Оплата провадиться, якщо відвідувач натиснув на відео та подивився його.
TrueView In-Search – оголошення відображаються зверху або праворуч у результатах пошуку відео відповідно до пошукових запитів користувачів. Оплата вилучається, якщо відвідувач переглянув відео. Введіть популярний запит, наприклад смартфон у вікно пошуку Youtube, щоб подивитися приклад оголошення.
Етапи запуску кампанії:
- Для початку необхідно визначити, де знаходиться ваша цільова аудиторія, і який варіант оголошень потрібно використовувати, щоб “достукатися” до неї.
- Встановіть цілі та KPI, щоб відстежувати результативність. Вам потрібні продажі, переходи на сайт чи покращення репутації?
- Ідея відеоролика! Відвідувачі повинні подивитися ваше відео, запам’ятати його та вчинити цільову дію. А ще краще розшарити ролик інтернетом. Тому відеоконтент має бути “чіпляючим” та якісним.
- Запустіть відеорекламу, відстежуйте конверсію, коригуйте бюджет та отримуйте результат.
- Експериментуйте – налаштовуйте рекламу для різних сегментів, використовуйте ремаркетинг – показуйте користувачеві рекламу тих товарів, які він шукав раніше.
Запустити відеорекламу на Youtube можна в обліковому записі AdWords, базова статистика відображатиметься в Google Analytics. До того ж, як і у разі контексту, ви можете встановлювати вартість перегляду, отримуючи аудиторію за підходящою ціною. Зазначу, що вартість відвідувача дуже низька, близько 30 копійок за особу.