Агенція з розкрутки сайтів
працюємо з 2006 року

SEO-просування сайту на Захід: основні фактори

SEO-просування сайту на Захід: основні фактори 1

Просування сайту за кордоном відрізняється від просування сайту на нашому ринку важливими деталями, які недооцінювати не можна, оскільки найчастіше саме вони можуть стати вирішальним фактором, що відокремлює успіх від поразки.

Кожен проект є унікальним, але існує узагальнена універсальна схема просування, яка підходить практично для будь-якого сайту. Вона дозволяє побачити та усвідомити той обсяг роботи, який доведеться виконати для просування сайту на західний ринок.

Аналіз ніші та конкурентів

Все починається з ретельного аналізу. Не буде перебільшенням сказати, що саме цей крок визначає успіх чи провал проекту. Це той фундамент, на якому будуватиметься вся стратегія просування вашого проекту. Здебільшого фахівці аналізують обрану нішу та потенційних конкурентів. Ці фактори вивчаються дуже скрупульозно.

SEO-просування сайту на Захід: основні фактори 2

Потрібно оцінити структуру сайтів-лідерів, їх семантичне ядро, провести аналіз позицій, маси посилань, технічної складової кожного сайту та ін. На основі зібраної інформації складається низка рекомендацій для подальшої роботи.

Збір семантичного ядра

Збір ключових слів займає багато часу, але від того, наскільки якісно і правильно буде виконаний цей крок, залежить дуже багато. Семантичне ядро визначає структуру сайту, мета-теги, контент, спосіб перелінкування, зовнішню оптимізацію, анкори. Також воно необхідне пошуку конкурентів, моніторингу позицій, коригування просування тощо.

SEO-просування сайту на Захід: основні фактори 3

Так як семантичне ядро безпосередньо впливає майже на всі аспекти SEO-просування, тут важливо не поспішати і використовувати максимум «просунутих» інструментів.

Розробка структури сайту

Наступним кроком буде розробка ефективної структури сайту. Якщо сайт вже існує, потрібно бути готовим до того, що, швидше за все, потрібно внести зміни до структури. В основному це стосується рубрикації, тобто поділу сайту на категорії та підкатегорії.

Універсальних порад тут немає. З одного боку структура не повинна бути занадто великою, з іншого боку і маленькою вона теж не може бути. Не слід робити велику вкладеність. Причому дуже важливо правильно організувати цю структуру, щоб вона точно відповідала запитам потенційних клієнтів і покупців.

Технічна оптимізація

На цьому етапі потрібно переконатися, що з технічного погляду сайт дозволяє зробити все потрібне. Якщо двигун сайту має ряд істотних обмежень і серйозних незручностей, можливо, краще перейти на інший.

Наприклад, якщо двигун не дозволяє налаштувати ЧПУ (людино-зрозумілі урли) або генерацію мета-тегів, від нього краще відмовитися на користь більш сучасного та гнучкого рішення. Крім цього слід забезпечити кросбраузерність сайту, адаптивність для всіх пристроїв, валідність коду, виправити помилки.

Створення та оптимізація контенту

Для просування сайту за кордоном потрібно вирішити непросте завдання: створення контенту іноземною мовою. Для досягнення результатів контент повинен бути дійсно якісним, тому писати його повинен або носій мови, для якої ця мова є рідною, або хороший перекладач. Тому вартість контенту автоматично піднімається у ціні на порядок.

SEO-просування сайту на Захід: основні фактори 4

Хорошим виходом буде створення перших етапах невеликої кількості контенту. Сайти, що просуваються за кордоном, іноді можуть складатися лише з кількох сторінок. Але важливо пам’ятати, що це лише початок.

Юзабіліті та зручність використання

Останній етап внутрішньої оптимізації сайту – тестування та покращення його юзабіліті. На цьому етапі фахівці намагаються покращити конверсію. Як відомо, кількість замовлень чи продажів можна збільшити двома способами. Перший – це залучення додаткового трафіку. Другий – ефективніше використання того трафіку, який вже є.

Другий варіант не потребує значних вкладень або регулярних витрат на запуск рекламних кампаній.

Зовнішня оптимізація

Під зовнішньою оптимізацією в основному мається на увазі продумане та планомірне нарощування маси посилань. Для комерційних проектів цей крок – реальна необхідність, без нього досягти необхідних результатів не вдасться. Тим більше, це актуально, якщо сайт просувається за кордоном.

До речі, для таких проектів вимоги до якості лінкбілдингу автоматично зростають. Якщо у вітчизняному сегменті алгоритми пошукових систем іноді ще можуть прощати помилки, то у закордонному сегменті все значно суворіше. Так, якщо посилання для сайту закуповуватимуться

SEO-просування сайту на Захід: основні фактори 5

Нюансів, які слід враховувати при нарощуванні маси посилань, вистачає, тому такою роботою повинен займатися досвідчений фахівець, який знає, що робить. Також слід зазначити правильне оформлення посилань, використання відповідних анкорів, прив’язка до ключових слів, врахування тематики, наявність прямих та наскрізних посилань та ін.

Якщо у вас залишилися питання, скористайтесь формою нижче, щоб зв’язатися із нашими фахівцями.