Агенція з розкрутки сайтів
працюємо з 2006 року

Кейс SEO-Studio та Сhekhol: +486% доходу, +225% транзакцій

Кейс SEO-Studio та Сhekhol: +486% доходу, +225% транзакцій 1

Робота з інтернет-магазином Chekhol стала цікавим кейсом, який однаково корисний маркетологам та PPC-фахівцям. А головне, він відповість на хвилююче питання власників бізнесу: “За скільки окупиться вкладення в рекламу AdWords?” Просуванням проекту займався Senior PPC-фахівець SEO-Studio Дмитро Дядюх.

Дмитрий Дядюх
  1. Сайт: chekhol.com.ua – спеціалізується на продажі якісних аксесуарів для мобільної техніки Apple, Samsung, Lenovo, Meizu та інших брендів;
  2. Регіон: доставка по Україні;
  3. Завдання SEO-Studio: запустити продажі через сайт за повної відсутності трафіку. Використані інструменти платного пошукового трафіку.
Кейс SEO-Studio та Сhekhol: +486% доходу, +225% транзакцій 2

Враховуючи, що ніша аксесуарів для смартфонів та планшетів є висококонкурентною і вартість кліку за рекламними оголошеннями є досить високою, з обмеженим бюджетом на ринок вийти важко.

Ми розпочали роботу з аналізу аудиторії, що відповідає товарним пропозиціям клієнта, на підставі якого було прийнято рішення не витрачати ресурси на весь асортимент, а сконцентруватися на клієнтах – власниках мобільної техніки Apple (iPhone, iPad, MacBook) та топових смартфонів лінійки Galaxy від Samsung.

Кейс SEO-Studio та Сhekhol: +486% доходу, +225% транзакцій 3

 

Вектор обраний, робота з формування категорійної структури облікового запису закипіла:

Створено пошукові компанії за брендовими запитами, що продають;

Створено DSA-кампанії;

Запущено динамічний ремаркетинг.

Проаналізувавши роботу 2-х місяців, ми дійшли висновку, що продаж є, але витрати не перекриваються. Коригуємо рекламну стратегію і концентруємося на точних модельних запитах, йдемо на 4-5 місце з топу.

Кейс SEO-Studio та Сhekhol: +486% доходу, +225% транзакцій 4

Важливим етапом була оптимізація семантичного ядра, розширення кампанії до груп із вузькими запитами.

Приклад: шкіряний чохол для iPhone 8+.  

У процесі зіткнулися з популярною проблемою – обмеженими можливостями CMS сайту. Реалізована система фільтрів на сайті некоректно відпрацьовувала мітки gclid.

Клієнту було запропоновано перейти на іншу CMS, але він відмовився, і ми продовжили роботу з наявним функціоналом.

Кейс SEO-Studio та Сhekhol: +486% доходу, +225% транзакцій 5

За підсумками третього місяця ми спостерігаємо незначне зростання продажів. Кількість кліків не збільшилася, ціна кліка стала вищою. ROAS за 3 місяці – 129.59%.

Кейс SEO-Studio та Сhekhol: +486% доходу, +225% транзакцій 6

Ухвалено максимальну оптимізацію релевантності груп об’яв та ключових слів з посадочними сторінками. Весь наступний місяць ведеться робота над створенням статичних сторінок з усіх варіантів видачі фільтрів.

Повністю оптимізували обліковий запис з урахуванням усіх отриманих даних.

Кейс SEO-Studio та Сhekhol: +486% доходу, +225% транзакцій 7

За підсумками березня спостерігався гарний приріст із продажу, квітень підтвердив правильність обраного вектора.

Кейс SEO-Studio та Сhekhol: +486% доходу, +225% транзакцій 8

Що зробили:

Розширили семантику до точних запитів і створили групи оголошень з максимальною релевантністю по відношенню до статистичних сторінок;

Модель атрибуції змінили на прив’язку позиції;

Додані конвертуючі RLSA-аудиторії у пошукові кампанії.

Підсумкові цифри приросту Березень 2017 / Березень 2018:

Кейс SEO-Studio та Сhekhol: +486% доходу, +225% транзакцій 9

Дохід вдалося підвищити практично в 5 разів при зростанні витрат лише на 29%.

Висновки:

Всі вищеописані процеси та результати доводять:

Щоб досягти цілей, важлива тісна співпраця з клієнтом, вибірка пріоритетних категорій, отримання даних для обчислення вашої аудиторії;

Постійно аналізуйте свою роботу, звичні інструменти та методики працюю по-різному для різних тематик бізнесу, звертайте увагу на деталі та тенденції ринку.

Ми продовжуємо роботу з клієнтом, в обліковому записі ведуться стандартні оптимізації та додавання нових рекламних кампаній у рамках обраної стратегії максимальної релевантності за вузькими запитами з відповідними посадковими сторінками.

04.12.2021

Автор статьи: