Агенція з розкрутки сайтів
працюємо з 2006 року

Менеджер з продажу у сфері інтернет-маркетингу: хто це

Менеджер з продажу у сфері інтернет-маркетингу: хто це 1

Інтернет-маркетинг та SEO відносяться до сфери послуг, тому робота менеджера з продажу має тут певну специфіку. З одного боку, ця специфіка стосується будь-якої діяльності, яка пов’язана з наданням послуг, але з іншого боку SEO – це унікальна індустрія, з якою менеджер з продажу повинен бути добре знайомий.

Основні обов’язки

Менеджер із продажу займається вибудовуванням комунікацій з клієнтами для укладання угоди. Іншими словами, його робота – продавати послуги агенції. Кінцевим результатом роботи цього спеціаліста буде сума доходу у проміжок часу або кількість залучених клієнтів.

У свою чергу це включає:

  1. пошук клієнтів;
  2. проведення переговорів;
  3. презентації послуг;
  4. підготовку речень;
  5. підготовку та підписання договорів;
  6. здійснення додаткових продаж;
  7. моніторинг задоволеності клієнта під час роботи над проектом та після її закінчення;
  8. сприяння вирішенню конфліктних ситуацій;
  9. стимулювання повторних звернень, формування основи постійних клієнтів.

розуміння специфіки

Менеджер з продажу зобов’язаний розуміти специфіку тієї сфери діяльності, у якій працює, і розумітися на продуктах підприємства. Це знання включає знання ринку, конкурентних переваг, плюсів і мінусів продукції, технічні нюанси.

Менеджер з продажу у сфері інтернет-маркетингу: хто це 2

Продавати послуги набагато складніше за матеріальні товари. Справа в тому, що клієнту часто складно уявити кінцевий результат. Відповідно, від менеджера з продажу потрібна здатність надати клієнтам яскраву, зрозумілу та чітку картинку того, що вони отримають у результаті співпраці.
Найкращих результатів можна досягти, як правило, тільки в тому випадку, коли менеджер і потенційний клієнт мають приблизно рівні компетенції або коли компетенції менеджера вище компетенцій потенційного клієнта. Аудиторія, з якою має працювати менеджер з продажу, утворена, чітко представляє свої цілі, тому тільки чарівністю або наполегливістю її не візьмеш.

В даному випадку, від фахівця потрібно добре знання основ SEO та його сучасний стан, можливості агентства, тонкощі інтернет-маркетингу.

Що має вміти менеджер з продажу?

У нашій країні на даний момент вищі навчальні заклади не випускають спеціалістів у галузі «менеджер з продажу». Тобто це завжди набута професія. Але вища освіта необхідна, тому що на цю посаду підходить лише ерудований фахівець із широким світоглядом.
Основні навички набуваються у практичній роботі та на профільних професійних заходах, таких як конференції, семінари та тренінги.
Менеджеру з продажу у сфері інтернет-маркетингу доведеться:

  1. Працювати з клієнтами, які ще не користувалися послугами просування сайтів;
  2. Працювати з клієнтами, які вже мають досвід SEO просування проектів;
  3. Мотивувати потенційних замовників на розвиток сайтів;
  4. Формувати довірчі стосунки із клієнтами;
  5. Зв’язуватися безпосередньо з особами, які приймають рішення;
  6. Працювати із запереченнями: «нам це не потрібно», «ми не готові», «фінансове становище не дозволяє» тощо.
Менеджер з продажу у сфері інтернет-маркетингу: хто це 3

Менеджера з продажу у сфері інтернет-маркетингу – це комунікабельна людина, гнучкий, відкритий психологічно, який добре викладає свої думки та здатний правильно вибудовувати стосунки з клієнтами. З позитивних особистих якостей можна виділити спокійний і врівноважений характер, адекватність, дипломатичність.

Дуже важливими є такі якості, як стресостійкість, здатність витримувати та ефективно використовувати ненормований робочий день, а також виконувати кілька завдань одночасно (шукати клієнтів, укладати договори, вести базу замовників тощо).
Фахівець має бути орієнтований на результат, мати хорошу мотивацію, бажання розвиватися та самовдосконалюватися. До речі, цим пояснюється вікові переваги молодших кандидатів, оскільки вони цінуються саме за ентузіазм, енергію, дух змагання. Втім, ці якості не завжди залежать від віку, а досвід цієї професії дає безліч плюсів.