Агенція з розкрутки сайтів
працюємо з 2006 року

Контекстна реклама

  • Як не залежати від Google?

    Як не залежати від Google? 1

    Покладатися виключно на єдину пошукову систему, нехай навіть це Google, не найкраща ідея. Якщо щось піде не так (а рано чи пізно це може статися з будь-яким сайтом), трафік може вичерпатися буквально за одну ніч. І тоді всі зусилля та інвестиції за багато років зникнуть, ніби їх ніколи не існувало. Покладатися виключно на рекламні можливості […]

  • Масштабування PPC-кампаній: кейс SEO-Studio та Zootovary.com

    Масштабування PPC-кампаній: кейс SEO-Studio та Zootovary.com 2

    Зростання обороту на 15-20% щомісяця

  • Кейс: Контекстна реклама для секс-шопів в умовах обмежень Google

    Кейс: Контекстна реклама для секс-шопів в умовах обмежень Google 3

    Як рекламувати секс-шоп на прикладі Amurchik.ua

  • 7 способів ефективного ремаркетингу

    7 способів ефективного ремаркетингу 4

    Ремаркетинг – одна з найсильніших конверсійних тактик у цифровому маркетингу на сьогоднішній день. Завдяки використанню технології штучного інтелекту, пошукові системи дозволяють компаніям показувати рекламу або стандартні текстові оголошення попереднім відвідувачам своїх веб-сайтів. Ця форма цифрової реклами певною мірою персоналізована для кожного користувача і є більш цільовою, ніж медійна реклама, орієнтована на певні пошукові запити. Ключове […]

  • 7 налаштувань Google Analytics для інтернет-магазинів

    7 налаштувань Google Analytics для інтернет-магазинів 5

    Для того щоб успішно вести онлайн бізнес необхідно якнайкраще розуміти хід думок вашого Клієнта, а ще краще передбачати його дії на сайті. Але як цього досягти без команди досвідчених екстрасенсів? Звичайно ж, найкращий помічник для аналізу інтернет-магазину – це Google Analytics із важливим доповненням – Google Analytics E-commerce tracking. У цій статті ми розповімо про […]

  • Як створити ефективне пошукове оголошення

    Як створити ефективне пошукове оголошення 6

    Контекстна реклама – ефективний інструмент інтернет маркетингу. Майже всі бізнесмени включають рекламу Google або Facebook в маркетингові стратегії. Пропонуємо посібник з оптимізації реклами та обміну повідомленнями у пошуку Google. Що потрібно зробити? Оптимізувати ротацію оголошень. Оптимізація ротації об’яв дозволить системі показувати потрібні оголошення для конкретних обставин кожного аукціону. Складіть 3-5 оголошень, щоб у кожній групі оголошень […]

  • Вхід у професію PPC-менеджера: колонка Станіслава Горленка

    Вхід у професію PPC-менеджера: колонка Станіслава Горленка 7

    Менеджер з контекстної реклами (або PPC-менеджер) – у чому суть професії

  • Фішки Youtube: як використовувати рекламу TrueView?

    Фішки Youtube: як використовувати рекламу TrueView? 8

    Відеореклама витісняє традиційну

  • Новий підхід до настройок DSA-кампаній

    Новий підхід до настройок DSA-кампаній 9

    Стаття присвячена способам залучення додаткового цільового трафіку