Агенція з розкрутки сайтів
працюємо з 2006 року

Чи варто накручувати передплатників у Instagram?

Чи варто накручувати передплатників у Instagram? 1

Чим більше передплатників, тим успішніший профіль. Звідси і відбувається помилка, згідно з якою для розкручування слід «накрутити» передплатників, після чого «справа піде». Але чи це так насправді?

Чому Інстаграм бореться з накрутками

Ситуація з масовими накрутками профілів не вигідна, перш за все, власникам однієї з найперспективніших соціальних мереж. Якщо конкуренція між аккаунтами в Інстаграм буде зводитися до того, у кого більше накручених передплатників, дуже скоро весь ТОП займуть абсолютно нікчемні профілі, які нікому не цікаві, а Інстаграм перетвориться на смітник. З неминучістю гравітації це призведе до того, що Інстаграм стане не цікавим користувачам, а як наслідок – інвесторам, і весь проект розвалиться. І станеться це дуже швидко.

Саме тому власники соціальної мережі серйозно ставляться до боротьби з будь-якими видами накруток. Це багатомільйонний перспективний бізнес, успіх якого значною мірою залежить від якості контенту та чесної конкуренції.

Щоб максимально знизити ризики, Інстаграм залучає найкращих спеціалістів у своїй галузі. Він стає розумнішим з кожним днем. Сьогодні обдурити сучасні алгоритми дуже складно, якщо взагалі можливо. Профілі, які агресивно накручують передплатників, просто баняться. Найчастіше – назавжди, без можливості відновлення. Якщо накрутка не надто активна, підозрілий профіль соціальна мережа «притримує» і не дозволяє йому «розправити крила».

Чи варто накручувати передплатників у Instagram? 2

Чому накрутка передплатників в Інстаграм не працює

Один з основних алгоритмів, який слідкує за накруткою, працює на основі статистики залучення аудиторії. У середньому, 5-7% аудиторії має бути активною – робити репости, залишати коментарі, підключатися до прямих трансляцій тощо. Якщо цей показник дотримується, обліковий запис вважається природним і на нього не накладаються санкції. Але що станеться, якщо обліковий запис почне накручувати передплатників?

Накручені передплатники – це «мертвий вантаж», який ніяк не бере участі в житті спільноти і не може бути залучений нікуди за визначенням. Тому що більше таких «ботів» підпишеться на певний профіль, то нижче буде його показник залученості. Наприклад, залучення «мертвої» аудиторії може становити 0.1-0.3% максимум. Коментарі та лайки не додаються, підписана на обліковий запис аудиторія ніяк себе не проявляє. Такі профілі або, як уже було сказано, баняться, або на них накладаються санкції, після чого ні про яку розкрутку не може йтися взагалі.

Чи варто накручувати передплатників у Instagram? 3

Користувачі легко визначають «накручені» профілі

Більшість користувачів Інстаграм здатні легко визначити, чи був той чи інший профіль накручений штучно. Навіть якщо накручувати лайки і коментарі, все одно для більшості завжди очевидно, чи заслуговує певний профіль уваги. Якщо нудний, не якісний канал в Інстаграм має велику кількість передплатників, це відразу викликає підозру і довіра до такого каналу миттєво падає з усіма наслідками, що звідси випливають. Штучні коментарі та велика кількість «лайків» там, де їх не повинно бути, призводять до аналогічного ефекту.

Накрутка в обмеженій кількості може спрацювати в деяких випадках, коли профіль наповнений якісним і цікавим контентом, який дійсно заслуговує на увагу.

Як набрати передплатників в Інстаграм

Про те, як залучати передплатників у соціальних мережах, можна говорити дуже багато. Одна з найпростіших і найефективніших порад, яку можна дати – проводіть дослідження. Потрібно знайти популярні профілі зі схожою тематикою, потім проаналізувати контент у цих профілях з метою з’ясування: що набирає найбільшу кількість коментарів та лайків? Після такого дослідження стане зрозумілим, що саме і як саме потрібно робити.